Reakcia na: 21Tr #128585:
lebo ty chces spravit take linky z dalsich... vyprace sa na trnavskom 8cka, a ty zeliminujes 14tku do podobneho formatu (takze tam budes mat take linky dve, podla tvojho navrhu 3 a pochopil ?
(ci je to na teba prilis ? )
Re #128587 810zssk: "predlzenim linky 1 by sa vytvorila jedna dlha linka namiesto sucasneho stavu kedy cestujuci zo Zlatych pieskov do Dubravky musi zbytocne kombinovat 4+1" - no tak by si presne to iste vytvoril pri ceste z race... (na tvoju obhajobu sa ale da povedat ze si sa tou 14-tkou vratil k existencii volakedajsej 12tky ktora v tejto trase chodila a teda prestup z jedneho konca mesta na druhe si pridal v jednom dopravnom vztahu a v dvoch si ho ubral....)
[inac sa mi nad tym nechce neak vazne zamyslat, mam inu pracu, toto bolo len tak co ma k tomu hned napadlo...]
Re #128589 hoppusmark01: zabudas na to ze ty nemusis mat na tej obchodnej "konecnu" ale mozes tam prestupovat dakam inam.... a napriklad taky prestup na linku 203 pri prezidentskom palaci z elektricky na obchodnej je este celkom schodna cesta, zo spitalskej je to uz akosik troska dalej....
Re #128591 janlanik: ruzinovcania by ta asi ubili....
Re #128596 21Tr: vid moja odpoved pre "hoppusmark01" + nezabudaj na to ze o takych 50 rokov ten usek asi neprejdes rovnako rychlo (pesi) ako dnes (ak vobec)... ci vravis ze vsetkych ludi nad 40 rokov treba poslat do plynu ? ?
Re #128598 janlanik: za urcitych okolnosti sa s tebou da suhlasit, ale to by chcelo mat spraveny okruh pod centrom mesta, tam otocit vzdy to co mi pride z radialy, zaroven mi to rozvezie ludi co idu do centra a zaroven sa mi tam zozbiehaju vsetky linky... teraz sa sice okruh da spravit tiez, ale v tej forme co je na povrchu a pri tej koliznosti a premavkovej rychlosti by to bolo utrpenie... a kapacitne by to asi tiez nestihalo...
Ike
Linka 3 sa vyprázdni na mýte, a linka 8 sa vyprázdni na mýte. Ty navrhuješ ich spojiť za účelom šetrenia.
1) možno pár vodičov by si ušetril
2) z dvoch relatívne spoľahlivých liniek by si spravil jednu nespoľahlivú
3) relácia Rača - Trnávka - Zlaté piesky je
3a) slabšie využívaná
3b) obsluhovaná linkami 56,65 a pod. (tým chcem povedať, že neviem si predstaviť človeka, čo by šiel z Rače na Trnávku cez Obchodnú)
Môj osobný názor je taký, že v súčasnom systéme električkových tratí, ktorý je kolízny je výhodné mať viac kratších liniek. A nezabudni, že prestupovanie nie je neatraktívne, neatraktívne je prestupovanie a šlapanie. Lebo aj v tej najhoršej fujavici vystúpiť z jednej električky pod prístrešok a odtiaľ do ďalšej nie je nič odpudzujúce.
Expresné električkové linky by mali zmysel len v prípade, že by v BA existoval akýsi električkový "obchvat" mimo centra... V súčasnosti sa tie linky správajú rovnako ako tie, čo končia v centre. Rozdiel je len v spoľahlivosti a v tom, že tie priemerné 2% cestujúcich, čo cestujú traverzom cez centrum sedia na zadku v električke. Dnes sa však ale dá takmer z každej časti vyhnúť centru (myslím tomu užšiemu, kde je 30kmh) pomocou autobusových spojení.