Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Isidor #128240:
To by ale u nás nešlo tak spraviť. Tým pádom by bola oslabená kapacita a nechcem si predstaviť tie nátresky v prvom vozni.
nasla som chybu ?

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=5795&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=551

Súpravy T6A5 #7955+7956 na linke 1 a 7947+7948 na linke 12 pózujú na obratisku v Dúbravke počas opravy trate na Vajnorskej ulici.

na fotke nie su linky 1 a 12 ale 5 a 12 ❗ ?
Reakcia na: 810zssk #128246:
A nielen koľko by to stálo, ale či by to bolo aj technicky možné zrealizovať. ?
chalani nehadajte sa tu stale a skuste mi radsej niekto odpovedat. Da sa kúpiť elektricenka na tri mesiace a príplatok na nocak iba na jeden mesiac? ?
Reakcia na: 810zssk #128248:

ak by linku 9 viedli cez Obchodnú, tak nie je s ňou problém.
Jediný problém by bol s linkou 1 avšak do Dúbravky tu chodia iné linky 5 (a spomínaná 9 ak by ju tam šupli) a smerom na Zlaté Piesky/Polus a pod by cestujúci použili jednoducho iný uzol 🙂 (napr na HLST a 2)
Reakcia na: Ike #128247:
Toto riesenie nebude mozne uplatnit pre linky 1 a 9 😉
Reakcia na: 810zssk #128245:
jedno riešenie by bolo - vystúpiť na hodžku a prejsť peši na Poštovú ?
Reakcia na: 810zssk #128245:
Omnoho lepsim riesenim by bolo rozsirenie Noveho mostu nad nastupistom elektriciek a zriadenie autobusovej zastavky priamo na moste.. otazka je kolko by to stalo..
Reakcia na: 21Tr #128241:
Ja som NIKDY netvrdil, ze by sa nemali kupovat obojsmerne vozy. VZDY som pisal, ze som za to aby jadro parku tvorili jednosmerne + aby bolo zopar obojsmernych. Tak neklam...

Ja viem, ze ten uzol je dolezity, ale to sa NEDA RIESIT. Tak to pochop.
Reakcia na: 21Tr #128243:
Aha lebo po tej Tvojej trase by chodila KT8 určite plná...
V skutočnosti možno prvé tri dni keď by ľudia zo zvyku chodili na Kapucínsku a nevedeli by o výluke.. ináč by po tej trase stačil minibus, teda minitram ?
Reakcia na: slavius #128242:
Šafko - Kapucínska nie je potreba. Ale tak, že by premávala každých 6-8min obojsmerná električka (napr. KT8D5) po trase Kapucínska - Kamenné nám. - Mariánska - Odborárske nám. - Vazovova - STU - Vysoká - Poštová - Kapucínska. Postačilo by spojiť Kapucínsku s ostatnými zastávkami v centre, kde by sa potom ľahko prestupovalo už ? alebo keby sa nejak na Zámockej otáčali SOR-ky a robili spojenie Zámocká - Kapucínska - Nám. SNP - Šafárikovo nám.
Reakcia na: 21Tr #128235:
Myslím, že jednoduchšie ako vymýšľať spojenie Šafka a Kapucínskej by bolo v prípade potreby posilnenie linky 95 napr. vloženými spojmi v čase najväčšieho náporu. I keď ... (však vieme, že niet veľmo z čoho, keď tendre sa odďaľujú a množia rušením).
Reakcia na: 810zssk #128237:
Ja ťa môžem OSRAŤ ty HNIDOPICH! Keď som hovoril, že by bolo fajn mať obojsmerne električky, tak sa tu do mňa celá banda šotoušov vrátane teba navážala, že načo by nám to bolo, že je to sprostosť, že v BA netreba hlavové konečné. Potom 2-3 ľudia pripustili, že 10-20 kusov obojsmerných by pre takéto prípady akým by bola Kapucínska bolo fajn mať a teraz zrazu meníš názor. Ty možno nechodíš nikam tak, že prestupuješ na Kapucínskej BUS/TRAM, ale okrem teba existujú aj iný, ty stred zemegule ? ?
Reakcia na: 810zssk #128239:
používa sa len jeden. Na výluky to stačí, len kvôli nim sa neoplatí kupovať obojsmerné vozidlá.
Reakcia na: Isidor #128238:
Ako je potom rieseny nastup a vystup cestujucich do druheho vozna? Nastupuje sa oboma stranami, alebo sa vzdy pouziva iba jeden vozen?
Reakcia na: 21Tr #128235:
Nedristaj. Kto by ti chodil na trase Kapucinska - Obchodna (napriklad)? Alebo by si chcel dat linku 5 na trase Raca-Kapucinska?

Obojsmerne elektricky by sa zisli, ale nie kvoli Kapucinskej..
Reakcia na: 21Tr #128235:
Semafory prepojené so súčanými výstražnými - ak tam budú, nikto nebude mať dôvod stáť na koľajách.
Reakcia na: 810zssk #128233:
Napr. teraz by sa nám celkom zišli KT8D5, ktoré by mohli premávať na Kapucínsku a tam sa otočiť.

Tak ako inak riešiť to priecestie keď denne tam riskuje x-ľudí a nepoučili sa ani z nedávno zničenej 2636? A určite tam hazardujú aj autobusári s cestujúcimi, to myslím je tiež jasné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.