si:
ja by som bol teda za kompromis, že Starý most by mal takéto pruhy: 2x elina + 3 pruhy pre automobily, kde jeden by bol vždy vyhradený pre MHD ráno do mesta, popoludní do Petržky, pretože 4 pruhy x 3,5m + 2x cca 3,5m pre eliny + 2x 1,5m pre chodcov a cyklistov = 24m šírka mosta a to neviem kam by sa dalo zaústiť na Šafku. Pri 3 pruhoch by to bolo 20,5m a to by už hádam nejak dalo natrepať.
Takže môj názor je nevylučovať IAD, lebo je to pri 3 vnútromestských mostoch luxus, ktorý si nemôžeme dovoliť.
ja by som bol teda za kompromis, že Starý most by mal takéto pruhy: 2x elina + 3 pruhy pre automobily, kde jeden by bol vždy vyhradený pre MHD ráno do mesta, popoludní do Petržky, pretože 4 pruhy x 3,5m + 2x cca 3,5m pre eliny + 2x 1,5m pre chodcov a cyklistov = 24m šírka mosta a to neviem kam by sa dalo zaústiť na Šafku. Pri 3 pruhoch by to bolo 20,5m a to by už hádam nejak dalo natrepať.
Takže môj názor je nevylučovať IAD, lebo je to pri 3 vnútromestských mostoch luxus, ktorý si nemôžeme dovoliť.
riko
dobrý článok, len pár vecí k nemu.
To že po moste Košická nebude jazdiť elina je presne ako si napísal zásluha Metro a.s., lebo by tým pádom bola absolútne negovaná ich existencia ich s tučnými platmi a odmenami!
Takže už je to pasé a nič s tým neurobíš, to som tu už nekoľkokrát písal. Teraz sa treba sústrediť na rekonštrukciu Starého mosta a aby sa pri projektovaní "nezabudlo" na električky. Treba sa zamerať na Starý most, neoplakávať most Košická ale zároveň si zobrať ponaučenie ako to môže dopadnúť ked veci riadia a schvalujú ignoranti a diletanti.
P.S. Ak uverejnia v novinách odkaz na stránku IMHD s popisom elín v Petržke, dúfam že si ľudia neskopírujú odkaz aj s bodkou na konci Tvojej vety, kde uverejňuješ odkaz, lebo vtedy im to vyhodí ERROR že stránka neexistuje.