Osobne si myslim, ze vacsiu koninu som ani od Noveho Casu nepocul.
Myslim si, ze ako to je (bude) to bude v pohode. 12 minutovy interval je dost "riedky" na to aby nebola velmi velka dopravna zapcha. A postaci uz to, ze ludia budu vykolajeny z toho, ze elektricky jazdia inak, nieto este z Duncoidneho presmerovavania liniek (je mi luto ale inak to uz fakt neslo nazvat ? )
išli ste už niekto presmerovanou 67? tá chronometráž mi pripadá dosť hlúpa, keď sme šli smerom VJD tak ten úsek Clementisova/Vozovňa Trnávka sme prešli za 3(!) min., kým opačne to trvalo asi 9 min. Či spravili priemer?
Tak to je síla. Bratislava nepotřebuje naráz vyměnit 240 autobusů, ale alespoň 400. A teď tohle... Každopádně, měl jsem pravdu, když jsem říkal, že bude úplně nový a JINÝ tendr s úplně jinými podmínkami.
A to si ako predstavuješ? ☺ Chceš bezdôvodne Dúbravke a Karlovke znížiť kapacitu?
Alebo len to "preobliecť" na menší počet po nábreží premávajúcich liniek dosiahnutých s rovnakým počtom vozidiel a v konečnom dôsledku s rovnakými intervalmi medzi spojmi, keďže tie zvyšné linky by premávali častejšie?
Ako by si to urobil ty? Ktoré karloveské / dúbravské električkové linky by si na ten rok zrušil?
vtedy mam narodky ? dufam ze nebudem vtedy robit ako cez vsetky akcie doteraz ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
21Tr
L1 : Dúbravka - Jesenského/Šafárikovo nám. - Krížna - Trnavské m. - ŽSTNM (12//20)
L2 : pôvodná trasa (6//10 - náhrada z linku 8 a 3 k Hl.st.)
L3 : Rača - ŽST Vinohrady - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov (12//20)
L7 : Rača - ŽST Vinohrady - Americké nám. - Nám. SNP - Obchodná - ŽST Vinohrady - Rača (6//10)
L9 : Karlova Ves - Jesenského - Obchodná - Vazovova - Trnavské m. - Ružinov (4 alebo 5/6/6//10)+premávka od 20:00 do 23:00 v preklade s L3
L12 : pôvodná trasa (6//10)
L13 : pôvodná trasa (12//15)
L17 : pôvodná trasa (12/-/-//-)