Myslíš si, že tie závory sú len tak mirnix-dirnix prenosné?
možno trepnem somarinu, ale zabezpečenie pri zvaráčaku je made in ZSSR a zabezpečenie na Ivanskej je AŽD made by ČSSR, neviem či sú kompatibilné, odhliadnúc od toho, že prenášať staré plesnivé závory by asi bolo troška kontraproduktívne
Nebol by to rozumnejšie. ChoĎ na prechádzku a pozri sa, aká je tam podjazdná výška.
Ospravedlňujem sa, že som sem napriek záväzku vstúpil ale to, čo ste tu koloektívne nazvracali o nehode vlaku s autobusom, už presahuje všetky medze a zhadzuje túto diskusiu na úroveň nejakej diuskusie na topkách. Najmä Gagarin Tomík je zrelý na pár faciek a DunčoTr si udržiava stabilnú slabomyseľnú úroveň.
železničným podjazdom - problém: bežný bus tam prejde tesne o milimetre.. išlo by to ak by tam išli np vozy.. teda IK 412 a tušim aj sorky sa tam zmestia... a minibusy sú tiež nižšie ?
Nebola by lepšia (kratšia a logickejšia) nasledujúca trasa? Za zastávkou "Bojnická" by obslúžila aj svoje pôvodné zastávky "Rádiová" a "Bulharská".
Potom by pokračovala po Bulharskej ul. ako trolejbusy a pri zastávke "Hanácka" by odbočila na Repnú a Krasinského ulicu, čím by sa železničným podjazdom dostala priamo k Martinskému cintorínu. Na 67-ke chodia kraťase, tak problém by tam iste nebol...
Tam potom na Ivánskej ceste by zastavila na zastávke "Clementisova" a od zastávky "Ivánska cesta" by sa napojila na svoju pôvodnú trasu.
PS: Čo sa myslí ten "obrat do protismeru pri ŽST Nové Mesto"? To bude bez zastavania až pred budovu železničnej stanice zachádzať?
Na to, že si zo železničiarskej rodiny, si v oblasti železnice sprostý úplne rovnako ako v iných oblastiach, ak nie sprostejší.
110 tam síce nie je, ale inak je to zmes žvástov: Cez stanice sa môže jazdiť podľa miestnych pomerov ja 160 a na ÚNS to nie je kúsok.
Idiot.
"Pri strhnutom vrchnom plechu, ktorý strhli Vaše primitívne neustále nadávajúce a mlátiace sa hlavy, ktoré nevedeli osadiť signalizáciu príjazdu vlaku som vyhotovil fotku, kde je vidieť, že sú aj vnútorné nosníky na tej Karose vo veľmi dobrom stave, ani zmienka o hrdzi a s Tebou moj milý končím, pá pá."
Jediný primitiv mi zde příjdeš ty, a to těmi svými ubohými narážkami, inteligentními nápady a odhadováním rychlosti vlaků na přejezdu "je tam 50, ale vlaky jezdí i 110" ?
Napadla ma kacírska myšlienka - bolo by aspoň teoreticky možné presťahovať rampy od Zváračského ústavu na Ivanskú cestu ? Pri tých občasných posunoch na filiálke by to nemuselo vadiť. Teraz tam tie rampy pôsobia skôr kontraproduktívne. Signalizácia tam samozrejme ostane. ZŠR by potom vydali predpis, ktorý by upravoval pravidlá posunu v tomto úseku. V núdzovom prípade zabrzdiť pos. vlak idúci cca 30 km/h je predsa len bezpečnejšie. ?
práve preto je ten problém, že tá Karosa je 2,5roka po GO u Vás, v Zlineri... Ale výnimočne, je vo veľmi dobrom stave. Pri strhnutom vrchnom plechu, ktorý strhli Vaše primitívne neustále nadávajúce a mlátiace sa hlavy, ktoré nevedeli osadiť signalizáciu príjazdu vlaku som vyhotovil fotku, kde je vidieť, že sú aj vnútorné nosníky na tej Karose vo veľmi dobrom stave, ani zmienka o hrdzi a s Tebou moj milý končím, pá pá.
Nie, ale bolo meranie ? kde sa zistila nadmerná hladina hluku a rýchlosti vlakov, najprv to chceli vyriešiť bariérov, lenže zistili, že ju nemajú kam dať... V roku 2003 sľubovali železnice viadukt, 6 rokov prešlo a ani zmienka o tom...
hej, v tomto smere bolo velmi dobre ze to bola "len" lokomotiva (aj ked aj vozne maju brzdy, ale kym ti zareaguje priebezna vlakova brzda.....
(lokomotivna brzda ma predsalen o dost mensie oneskorenie )
Re #127919 Z: masina urcite brdzila co to da, jasne ze v useku sa chodi rychlejsie (rychlostniky na 131-cke su ak si pamatam na 80 alebo 90 kmh, 132ka na tom v danom useku bude asi podobne...)
PS: mal som uz moznost "tahat" aj zeleznicnu masinku, je to uplne nieco ine ako elektricka alebo bus.... (aj sposobom riadenia aj tym ako sa to sprava)
Kedysi som sa viezol v lokomotive (osobny vlak)z petrzalky na Nove mesto a mam taky dojem ze po celej trase bola 60tka.
Okrem toho platil taky pradpis ze lokomotivne vlaky maju Vmax 60kmh, pretoze su velmi tazke a nemaju vagony co by ich v pripade koliznych situacii brzdili.
Ako to je v sucasnosti netusim.
Bol to len subjektívny odhad laika, odhadovala som rýchlosť podľa toho, že aj bus niečo váži, a samozrejme, strojvedúci, keď zbadal prekážku, musel začať brzdiť, neprebehol cez bus na plný céres. Ale také hovado tiež nezastavíš na povel a to priecestie tiež nevidíš hneď, je to mierne lomená zákruta. Navyše, som "domáca" a veľakrát som videla tade ísť lokomotívu alebo vlak a nešli veľmi pomaly... Ale môžem sa v odhade samozrejme mýliť. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Nebola by lepšia (kratšia a logickejšia) nasledujúca trasa? Za zastávkou "Bojnická" by obslúžila aj svoje pôvodné zastávky "Rádiová" a "Bulharská".
Potom by pokračovala po Bulharskej ul. ako trolejbusy a pri zastávke "Hanácka" by odbočila na Repnú a Krasinského ulicu, čím by sa železničným podjazdom dostala priamo k Martinskému cintorínu. Na 67-ke chodia kraťase, tak problém by tam iste nebol...
Tam potom na Ivánskej ceste by zastavila na zastávke "Clementisova" a od zastávky "Ivánska cesta" by sa napojila na svoju pôvodnú trasu.
PS: Čo sa myslí ten "obrat do protismeru pri ŽST Nové Mesto"? To bude bez zastavania až pred budovu železničnej stanice zachádzať?