Ale pokial si dobre pametam jedno PDFko z DPB.sk tak vodici busov maju plat 21 000,- Sk (pouzijem staru menu) a tbusov maju 23 000,- SK (ak to nemenili) - tusim v hrubom to je ?
Však najblžišia doba ukáže nakoľko to bolo zákonné...
Re #127310 810zssk:Ale ich nemôžu len tak prepustiť bezdôvodne z busov, keď žiadny prúser neurobia... akože len preto že "sorry ale Ty si naviac" - však sa uvažuje že sa s brigádnikmi rozlúčia ?
a na t-busy musia ísť tí vodiči sami, dobrovoľne, to je iná divízia, teda iné personálne odd., iná zmluva.. už pri preradení na inú prevídzku v rámci tej istej divízie býva problém a veľa papierovačiek a nie to ešte toto... si v DPB
Tak ale niečo urobiť museli, lebo keby búracie povolenie 19. apríla vypršalo, tak už by sa k svojim prachom asi nedostali. Na ich mieste by som asi postupoval rovnako...
To ako šibnutím čarovného prútika? ? Alebo v rámci plánovaného päťročného hospodárstva nariadením strany budu dirkektívne preradení?
Na t-bus treba osobitné školenia a kurzy, na a-bus stačí klasické D. To opačne prechádzajú: utekajú z t-busov na busy...
Ale niečo opdobné som navrhoval aj ja - nech záloha u a-bus zobere povedzme 170X a nech idú robiť nejaké poradie - dve l. č. 208.. radšej ako nevypravené služby...
V tom prípade ak niekomu niečo poškodili by mal na nich podať trestné oznámenie a pravdepodobne bolo všeobecné ohrozenie takže by to mohla prevzať polícia.
Pokiaľ by bola 100% preferencia môže byť na povrchu, ale to, že stojí na každom semafóre ma presvedčilo aby som pooužíval len 133 a keď musím ísť električkou vďaka "preferencii" cítim odpor. A pomaly nie je týždňa kedy by sa niečo nestalo na KV radiále a ja čo idem busom som skorej v škole a spolužiaci zo západnej časti mesta prídu ba pomaly aj na druhu hodinu. ? Nechápem v čom je problém urobiť preferenciu akú má napr. Praha.
autobusárov je prebytok - nadstav platí taký nepísaný polooficálny zákaz prijímania nových vodičov...
U elekričkárov vraj tiež bol prebytok alebo nadstav, aj keď už sa to asi ustálilo, vraj výprava v Krasňanoch sa robí tak "akurát" bližšie bude možno vedieť niekto "zvnútra"
Akurát trolejbusy mali viac krát nevypravené 2, 3, 4 služby.. - kritcký nedostatok vodičov stále trvá... a okrem toho hrozí aj nedostatok vozov
Postup investora je úplne pochopiteľný, nemôže predsa on platiť za chyby mesta. 19. apríla konči platnosť búracieho povolenia, takže už viac čakať nemohli.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike