linka 92 (resp. jej časť) je spolufinancovaná Volkswagenom, myslím si preto, že určite to majú ohľadne vyťaženosti zmapované.
(4 spoje boli určite potrebné minimalne pred 1.7.08 (8500 zamestnancov celkom na 2resp.,3 zmeny na A/S,T/C). Zmena začínala o 14tej, takže presne tam bol čas na to, aby tá masa bratisl. zamestnancov stihla prejsť od brany do haly a prezliecť sa.)
Chcel by som sa opýtať niekoho kto pozná vyťaženosť "smenových" spojov linky 92, že ako to s nimi je.
Osobne mám dotaz na to či je potrebné robiť 4 odchody 92 behom 15 min o 4.40-45-50-55? Nestačilo by 4.40-50 a 5.00? To isté ma napadá aj čo sa týka spojov vezúcich zamestnancov na 14 (12.35-40-45-50) a späť po 14. Samo za seba myslím hovorí aj to, že víkendové dvojčatá a neskorovečerná trojica spojov na linke 92 sú minulosťou.
? Môžu to komplet od Medickej až po Blumentál ešte raz prerábať lebo v tom asfalte sú ryhy jak na poli po orbe. Plus ten prepadnutý kanál pri zastávke 7,11 a 17(smer z Rače) hovorí sám za seba. Keď prší tak trať sa stráca vo vode.
Avion je presnejšie názov pre obytný komplex (sivý), cca štvorcového pôdorysu, ktorý sa nachádza medzi Americkým Nám., Odborárskym nám., Májkovou a Floriánskym Nám.
Všimnite si niekedy na ľavej strane portálu tunela od Skalnej ulice také dvere. Sú za plotom stavby. Nevie niekto načo slúžili, prípadne čo sa tam nachádza(lo)??
Pridávam sa k rubrike "Nevie niekto" s otázkou, že či nevie niekto ? ktoré električkové trate sa budú tento rok, okrem tunela, rekonštruovať? Niečo sa hovorilo o Dúbravke, alebo trať pri Avione, ale podľa mňa sa na to vysrali, keďže je finančná kríza ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider