Reakcia na: Lbr #126857:
? ? ? milé spestrenie dňa ? je to ale pravda. Napr. jednu vec čo som odpozoroval je, že vždy keď vojdem do brány privolám si veľký výťahm, pričom vždy keď potom skúsim či nie je malý na prízemí tak je. A keď najprv skúsim či je malý výťah dole, tak nie je a tak si musím tak či onak privolať výťah. Určite ťa napadne, že by som mal teda vždy radšej automaticky mačkať tlačítko na malom výťahu. Keď tak spravím, tak zas je veľký výťah dole. Takže už každý druhý krát čo idem tak si to hore vyšlapem pešo ?
david1
L17 na ukor Racianskej radialy ,ktora tiez mimochodom nema nahradu za elektricky pocas mimoriadnej udalosti. /L59 neratam pri jej intervaloch a poctu zastavok/.
Premavka L17 ukoncena z Vinohradov uz o 7,45!! a bez zdvojenych odchodov L5 smerom z Race alebo aspon z Vinohradov a nikto ma nepresveci ,ze to nie je treba.
L133 na ukor posilnenia spojov z DNV a Petrzalky. Nie je problem elektriciek ,ze sa nahromadia na antipreferencnej radiale a vsetci prestupujuci z DD sa nahrnu do prvych dvoch a vznikne dojem preplnenosti.
Pokial sa nepostavi elektricka do Petrzalky tak na Safku je urcite potrebne tocit linky zo vsetkych radial ,ked na nom konci nosna L95.
Namiesto riedenia liniek treba nakupit nove vozy a nie ich stale vyradovat bez nahrady.Uz neverim na lepsi interval pri mensom pocte liniek. Dubravka mala super intrevaly na L34,83 za zrusene L104,105,106 ,ktore rokmi redli a redli az na dnesny stav a to iste sa deje v Petrzalke po reorganizacii liniek.