Aha, a ty si sa úplne pomiatol? Čiže na 88 a 96 by si nasadil Tedomy a Solarisy presunul na DD? Nerachol ti náhodou jeden z tých dvoch Solarisov pri hlave? ?
Ja tiež žijem už v podstate v západnej časti BA a odporúčam sa pozrieť za kopec, ktorý vám stojí pred očami v smere do mesta, ako sa cestuje v 31 a 39, ako sa "krásne" cestuje v kinderku na 37 a ako za kopcami chodia hrdzavé vyše 20 ročné t-busy. Ty si fakt mimo.
Dlhdé diely boli zanedbáavané a teraz to naparvili a nakoľko sa to stalo naraz to vyznie ako, že nás uprednostňujú. Tam-Busy si fakt už odslúžili to čo mali a to, že ich dali inam si viem vysvetliť len tým, že sa čaká na príchod Tedomov aby mohli definitívne nahradiť Solarisy na iných linkách a Solarisy presunúť na DD. Ale nie. No po príchode Tedomov idú Tam-Busy na odpočinok. ?
Lenže vieš čo je chyba? Že akosi ti v tej západne oblasti vypadáva také niečo ako Devínska Nová Ves, Dúbravka, Lamač, Záhorská Bystrica a Devín. Devín to má bez problémov, dostal posilu v podobe 28. Niesom expert na dopravu v západnej časti mesta ale viem, že Dlhé diely, resp. Karlova Ves, niesú celá západná časť mesta.
1.) DD a KV ich neposiela
2.) Nie nie je to normalne avsak scasti si treba uvedomit ze nie su len DD ale aj Kramare a Hlavna Stanica
3.) Je pravda, ze TamBusy pomali vykapinali ked isli do kopca (ale kto hovori ze stale nevykapinaju?)
4.) To ze sem jazdia Tedomy a Solarisy, ja vitam ale ak to mam brat triezvo, tak to prehanaju
5.) Pokial viem, na 28 vo vacsine jazdia SORy a cez vikend Tedomy. To ze je nedostatok klbovych vozidiel na 21, by Tedomy nevyriesili. A je pravda ze na napr. 20 ma zarazilo ked som videl 3700, 3704 a 3707 ale snad sa to vyriesi, ked prijdu bud dalsie Tedomy alebo sem daju cisto Solarisy ... ?
6+.) Moje agumenty sem davam ako obcan, ktory cestuje MHD, ma svoj nazor a trochu sa vyzna. Avsak netvarim sa, ze mam stale pravdu, ze vsetci ste tu velke "nic" a ze vsetci su "lahke zeny" pretoze nemam 50 liniek od svojho vchodu do bytu/bytovky.
Nízkopodlažné ich máme len preto lebo nové vozidla, ktoré nakupuje DPB sú nízkopodlažné. Tu by som sa teda neoháňal nízkopodlažnosťou ale tým prečo máme nové a vy nie. ?
tvoje argumenty su tiez mimo.... alebo mi chces povedat, ze je normalne, ked mate plne nizkopodlazne vsetky vozidla a nam do DNV posielate "vyradene" Tambusy a naftaky?
Nie mali sme sa vysrat na celu MHD a mali sme TEBE kupit cele mesto, aby si to tu perfektne riadil - MOZNO si "expert" na MHD vo vychodnej (a juznej) casti BA ale o zapadnej nemas ani sajn - nauc sa drzat prsty od klavesnice pokial o tom nemas 100% info a nejake prakticke skusenosti!
Kazdy je expert ked si pozrie par map z google a opyta sa nejakych ludi ale zazit to nazivo je trochu ine. Normalne si zelam aby si raz vyskusal ist z Karlovej vsi minimalne po PKO v najvacsom navale.
PS: A co ze mame 133? Pokial vypadnu elektricky tak sme v (s prepacenim) riti! Ziadne vyhovorky typu mame 28/29/32 (a teraz 133) - elektricky prepravia mozno aj 4 krat viac za hodinu ako tie autobusy!
L133 existuje nie vďaka schopnosti DPB ale vďaka neschopnosti. Keby si DPB konečne prestal srať do huby o rušení zbytočných súbehov liniek a podporovaní ekologických druhov dopravy, tak by sme mali dávno nové električky a trolejbusy. 33 by jazdila každé 3-4minúty v špičke viezla by ľudí z DD z/k električkám, tak ako to donedávna bolo. Ale vidí sa mi, že namiesto stavby trolejbusovej trate na DD sa mali na celé DD vysrať a postaviť radšej zobojsmerniť Patrónku konečne a nakúpiť nové klbáky na 201,202,208 a 212.
Je vidno ze o MHD v tejto oblasti neviete nic > 133 nechajte konecne zit (aj tak s tym nic neurobite iba sa vyplacete sem) a zriedit interval na Karlovesko-Dubravksej radiale by bolo ako dat interval 93 na 10 minut v spicke a 95 na taktiez 10 minut ?
Preco asi myslite ze 9 jazdi castejsie, niektore 5 idu 2x za sebou a pridali aj L17? (a potom tu vasu milovanu 133)
Teraz to je tak, že mi stačí dojsť na Americké nám. zo Šafka. Cez školský rok, je to ok, ale napr. keď dostanú ZŠ a SŠ prázdniny, tak na Šafku prestupovať na elinu je blbosť ako hrom. Mne to zaplo cez jarné prázdniny prineskoro a 12minút som po odchode L11 čakal kým niečo z výberu 4,11,13,14 príde. Tak som ďaľšie dni preferoval už len 83, na ktorú som si ráno vystriehol s 10min intervalom a na Zochovej sa mi chytalo 31/39/94 jedna radosť.
tiež som kedysi ráno chodil Pe-Šafko-Radlinského a viem, že v tom čase reálne jazdili 11 a 14 tesne za sebou, (možno s 2 min odstupom) a potom 10 minút nič, počas toho prišla iba 12tka...
Re #126813 jandro: ten bude na rade HNEĎ po tom, ako sa nakúpi 240 kĺbových busov, obnovia Tbusa a dokúpia eliny, samozrejme medzitým sa stihne vystavať trať cez Starý most a predĺžiť dúbravská radiála ?
ale aj mňa by to celkom zaujímalo, či ten nápad (z 2005 či ešte starší?) zapadol prachom alebo ho niekto vyberie pred voľbami zo šuflíka...
Som zvedavý kedy sa konečne podarí zrealizovať plánovaný obojsmerný prestupný uzol električiek na križovatke Radlinského/Vazovova?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mar.z.y