Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 21Tr #126800:
Je vidno ze o MHD v tejto oblasti neviete nic > 133 nechajte konecne zit (aj tak s tym nic neurobite iba sa vyplacete sem) a zriedit interval na Karlovesko-Dubravksej radiale by bolo ako dat interval 93 na 10 minut v spicke a 95 na taktiez 10 minut ?

Preco asi myslite ze 9 jazdi castejsie, niektore 5 idu 2x za sebou a pridali aj L17? (a potom tu vasu milovanu 133)
Reakcia na: kecho #126815:
Teraz to je tak, že mi stačí dojsť na Americké nám. zo Šafka. Cez školský rok, je to ok, ale napr. keď dostanú ZŠ a SŠ prázdniny, tak na Šafku prestupovať na elinu je blbosť ako hrom. Mne to zaplo cez jarné prázdniny prineskoro a 12minút som po odchode L11 čakal kým niečo z výberu 4,11,13,14 príde. Tak som ďaľšie dni preferoval už len 83, na ktorú som si ráno vystriehol s 10min intervalom a na Zochovej sa mi chytalo 31/39/94 jedna radosť.
Bude mat aj Ružomberok mhd na stranke imhd.sk
Reakcia na: kecho #126815:
Asi zapadol prachom tak ako BID ?
Reakcia na: 21Tr #126811:
tiež som kedysi ráno chodil Pe-Šafko-Radlinského a viem, že v tom čase reálne jazdili 11 a 14 tesne za sebou, (možno s 2 min odstupom) a potom 10 minút nič, počas toho prišla iba 12tka...

Re #126813 jandro: ten bude na rade HNEĎ po tom, ako sa nakúpi 240 kĺbových busov, obnovia Tbusa a dokúpia eliny, samozrejme medzitým sa stihne vystavať trať cez Starý most a predĺžiť dúbravská radiála ?
ale aj mňa by to celkom zaujímalo, či ten nápad (z 2005 či ešte starší?) zapadol prachom alebo ho niekto vyberie pred voľbami zo šuflíka...
Reakcia na: 21Tr #126811:
Som zvedavý kedy sa konečne podarí zrealizovať plánovaný obojsmerný prestupný uzol električiek na križovatke Radlinského/Vazovova?
zdravim. kazde rano pravidelne cestujem linkou 208 zo zastavky Kastielska smer Cintorin Ruzinov. Stojim tam vzdy od 7.30 a malokedy pride spoj pred 7.45. A povacsinou dva naraz. No ale dnes rano to uz bol vrchol, ked prisli az 7.50 a to nie jeden, ani dva, ale 3 naraz!!! Pan sofer prveho s cigaretou v ustach vysmiaty od ucha po ucho. Ved co, nic sa nedeje. On je predsa v praci, tak naco sa stresovat a ponahlat, no nie?? Chapem, ze rano je dopravna spicka a meskanie je normalne. Ale pride mi trochu divne ze ten prvy spoj ma meskanie vzdy a spoje, ktore idu 5 ci 10 minut po nom meskanie nemaju....
Dalsia vec, ktora ma zaraza je, ze ked ide 208 opacnym smerom, to znamena od cintorina ruzinov, nema v podstate kde nabrat meskanie, tak ma odchody skor. Vzdy som si myslel, ze odchody by sa mali dodrziavat a vodic v pripade, ze pride na zastavku skor, by mal pockat do odist az podla planu
Reakcia na: kecho #126808:
No tá 11 ma teda moc nevytrhne. Najlepšie miesto na prestup na električky smer Rača je Vazovova, Račko a Riazanská. 95 chodím len preto, že to mám od trasy 98 ďalej ako keby som býval na Lúkach alebo Ovsišti. Keby sa nejak dalo dokopy to trasovanie s menším počtom liniek tak by bolo jedno spoľahlivé miesto kde by som prestupoval, ale takto mi ujde 11 a môžem sa modliť aby šla 13 na čas a stihol som 5, alebo na STU prebehol na Floriánske a stihol 3 ak by náhodou šla. Ak si myslíš, že to vykresľujem tragicky tak choď na Šafko napr. ráno a sleduj ako električky prichádzajú a kedy v skutočnosti mali prísť. Niekoľko krát som došiel na Šafko s predstihom aby som to pozoroval a vyzerá to asi takto (píšem po poradí ako majú jednotlivé linky od 00min v hodine prísť na Šafko)
L4 - 01
L11 - 04
L12 - 05
L13 - 08
L14 - 10

a vyzerá to takto v reále
L4 - príde 01 až 03, tam je to potom na tesno s 11 na Štúra keď chytí červenú, tak dojde po 11
L11 - príde buď 03 alebo 06, teda dakedy po L12
L12 - dojde aj o 04, čiže pred 11, málo meškáva
L13 - maximálny slimák, v 50% dojde za 14
L14 - ako jediná vzácne na čas,možno meškanie 1min, kvôli brzde v podobe L13
Reakcia na: 810zssk #126807:
Áno, priznávam to. Nemalo ro žiadny zmysel.
Reakcia na: kecho #126808:
No k spojeniu Pe - Rača ti poviem toľko... Že ak 11 zdrhne tak som v keli, čakám 12min, cez víkendy 20. Takže najlepšie je ísť na Vazovovu alebo Račianske mýto, prípade 98 na Riazanskú kde stoja všetky Račianske linky. Takže by to chcelo buď celotýždenne linku na Vazovovu, alebo Račko z Petržky, alebo tretia možnosť a najlepšia by bola zriediť počet liniek aby sa dalo na jedno mieste čakať na električku na daný smer čo najkratšie. Teda podľa t3mp návrhu by som na električku do Rače mal najlepšie ísť na Šafko. Do Ružinova a Dúbravky dojsť je najmenší problém, s týmito časťami má Petržka aj priame spojenia alebo veľmi dobré prestupy a dá sa to povedať aj o spojení s KV, Nový most, Zochova.
Reakcia na: 21Tr #126799:
všeobecne k diskusii o sore, čo som si včera pozrel 😉
Re #126800 21Tr: 11 nie cez Šafko? a čo potom spojenie Pe-Rača? na 3 prestupy? btw. čo takto zredukovať počet vozov do KV? veď keď tam majú predsa tú superefektívnu a systémovú 133, tak ich vlastne ani nepotrebujú 😉
Reakcia na: 21Tr #126805:
Takze priznavas ze tym s tymi intervalmi si tresol hovadinu? Necakane.
Reakcia na: 21Tr #126805:
No tak s týmto s tebou úplne súhlasím
Reakcia na: 810zssk #126804:
No máš, pravdu v sedle nič. Ale malo by sa uvažovať nad efektívnejším linkovaním alebo tendrom na väčší počet električiek. A ako poznám DPB tak radšej spraví to linkovanie a o tendri budú len ďaľších 5 rokov trepať ?
Reakcia na: 21Tr #126800:
"Každé 4 minúty spoj v sedle z Ružinova, Dúbravky, Rače a z Karlovky aj každé 2-3min sú veľký luxus" - Prosim ta, ty co zasa dristas? Co by si dosiahol tym, ze by si tie vozidla nepouzival v SEDLE? Kam by si ich v sedle presunul? Mas nebodaj dojem, ze niekde nie je dostatocna kapacita v sedle?

Inak, tym ze DPB uz pomaly nema ani dost elektriciek sa rutime do velkych....
Reakcia na: kecho #126795:
Ahaaaa ? tak ty takto, sa ma chceš zbaviť, si myslíš, že dostanem infarkt? ? Ee, ee ? už som písal, že nech dojdú aj kĺbové SORky. Hrb to nemá, design prijateľný a interiér slušný, Citelis ho nemá o nič lepší čo sa toho týka, každý si robí interiér podľa seba avšak našťastie to niesú staré známe materiály z Karos, Ikarusov a pod. takže pohoda. Pokiaľ tam sú nejaké muchy, o ktorých by vedeli možno v NR rozprávať a vychytajú sa, tak nevidím problém. Éra hrbáčov myslím SOR púšťa a snáď ten nový design prenesú postupne aj na 9.5,10.5 a ten 7.5 či koľko to má neviem.
Reakcia na: Ike #126785:
Kedze nie je dobre vidiet na tej mape, tak si chcem overit, aku tam ma vlastne trasu? Iba Vychodna stanica - Vajnory alebo aj niekde inde?
V súvislosti s nedostatkom električiek by bolo na čase aby DPB pouvažoval či je treba viesť na stanicu štyri električkové linky, a či je tie potreba viesť 11,13 a 14 cez Šafko. Najmä o 11 by som uvažoval, tá sa vždy zapĺňa až na Kamennom nám. Alebo nech DPB pouvažuje o efektívnejšom linkovaní električiek s menším počtom liniek, kratším intervalom a zavedení liniek ktoré by premávali len počas špičky. Každé 4 minúty spoj v sedle z Ružinova, Dúbravky, Rače a z Karlovky aj každé 2-3min sú veľký luxus.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.