Nebol to ten na linke 78, ktorého vodič blbo odbočil a potom sa na Nivách skúšal otočiť? Ak sa dobre pamätám, nešla mu zaradiť spiatočka a zostal trčať krížom cez ulicu.
Re #126653 luky133: Sírius je kuriozitka. Vedel by som si ich zopár predstaviť na turistických trasách v BA alebo v Tatrách, ale v bežnej prevádzke sotva.
To je cesta na disku a tá cesta funguje len pre teba (pre toho kto je fyzicky na tvojom PC). Preto ak chceš túto foto nahrať použi napr. server tinypic.com Vtedy bude tento súbor prístupný aj pre ostatných. ?
Leonis má dosť menších chýb, ktoré chýbajú ku kráse. Žiadne nízkopodlažné sedadla, strašne zle riešené sedenie v zadnej časti (Tedom ho má asi najlepšie vyriešené. Stropné ventilátory bez krytu, ktorý zabezpečuje aby nebolo priame fúkanie (Teda ak pod ním budete stáť bude silno ofukovať Vás), takéto kryty má asi každý výrobca. Kebyže použijú motorovú vež tak by urobili veľké plus. A čo sa týka Siriusu som zvedavý či ho aj niekedy vyrobia.
Tak získal by sa vačší podiel autobusov v premávke ktoré zodpovedajú súčasným trendom.
Je predsa len rozdiel cestovať nízkopodlažným MAN Lion's City LL a IK435. Hlavne by sa zvýšila o voľačo kultúra cestovania ak by sa vozidlá vhodne nasadili.
Tak už len na základe toho, čo vybrala Praha -a to je mesto ktoré je bohotšie, s omnoho lepším prístupom k MHD (budovanie nových trás metra, nové električky) a vybrali SOR a vybrali aj správne - podporujú domáceho výrobcu.
Ja teda nepredpokladám, že v dobe ked sa všade šetrí, všade škrtá Bratislava vyberie taký luxus 240MANov alebo Citaro.
Navyše, mám najlepšie predpoklady, že sú tu aj isté tlaky od J&T -a nieje dôvod aby neboli. -len moj predpoklad, aká je skutočnosť 100percentne to garantovať nemôžem.
presne potom je tu ešte linka 20 a 22 ktore byvaju tiež dosť plné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M3go
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=28657&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=912