O dovod viac pozriet sa do Teheranu. Mimochodom, v Teherane jazdia tiez 15Tr-ky so "zilinskym" naterom (Rozumej: v Ziline jazdia 15Tr-ky s teheranskym naterom.) A v tom Teherane maju vozidla MHD rozdelene na zensku a muzsku cast. Som zvedavy, do ktorej polovice 15Tr-ky by ma tam vpustili
Však určite. Ked je to len závada komponentu, tak sa to dá riešiť v autorizovanomu servise. Horšie je ked vznikne príp. škoda obsiahlejšia napr. požiar.
Ja sa napr. čudujem, že Solaris vtedy neposlal náhradu ak to teda bola čisto vina výrobcu tá 1216. Alebo - neviem, tiež boli dohady rôzne a nechcem len tak trepať.
Ale zaujímalo by ma ako dalej vlastne s tým busom to bude. Lebo už tomu bude 2 roky pomály. Či už je nadobro odsúdený na náhr. diely?
Ja netvrdím, že by taký bus nemali opraviť. Ale správna firma, ktorá má záujem o dobrom renomé by mala aj príp. voz vymeniť pokial je v záruke.
Ja osobne mám také skúsenosti s DVD prehrávačom -bol pokazený už od výroby tak som ho doniesol nazad do predajne, a zo skladu mi doniesli hned nový.
A pre taký Mercedes by nemal byť problém vyrobiť kus autobusu navyše -však oni musia vyrábať non stop. Tak by vymenili kus za kus a ten pôvodný porúchaný by opravili a dali niekomu inému možno i za volačo zníženú cenu.
Podľa mna sa to aspoň s tou elektronikou bežne tak robí.
Ty si blazon. Takze radsej vyrobia novy autobus ako keby ten stary za par mesiacov opravili? Zaloz si firmu a potom pochopis ze takato charita sa robit neda.
Tak hej, žial i stými Botami je taká realita, to je plná pravda. Ja som len písal ako by to malo byť a čo by som od takého zvučného výrobcu očakával.
Ono aj veľkým výrobcom sa občas pritrafia nepodarky -len by mali dbať o to aby ich bolo čo najmenej. Predsa ide o bezpečnosť často veľkej skupiny ludí.
Německé podniky kupují to samé, co jiné podniky všude na světě. Prostě vypíší VŘ a kdo splní podmínky a nabídne nejnižší cenu, ten vyhraje. Conecta v Nitře jsou starého typu (vysokopodlažní), psal jsem o nízkopodlažních (2007). A pokud vím, zrovna Nitra má (měla ) největší problémy právě s jediným Citarem (údajně vozidlo více stálo než jezdilo).
/"Myslím si že aj na autobusy by sa mala vztahovať záruka rovnako ako na výrobky do domácnosti. A ked sa mi niečo pokazí pomály zbrusu nové nie mojím zavinením-by mi to mali vymeniť."/
zlatý voči. realita života je úplně jiná. Zkus reklamovat nové boty - většinou se dočkáš odpovědi, že chyba je na tvé straně a boty jsi používal pro jiné účely než byly vyrobeny.
To s tou príšernosťou na kolečkách som napísal ja. Týkalo sa to prvej generácie Connecta a plne si za tým stojím.
Novú verziu Connecta som zatiaľ videl iba na obrázkoch, takže k nim sa vyjadriť nemôžem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr