Vrchol hluposti, ked mesto ako LM kupuje 4dverovy SOR NB 12 (pricom iba 1.dvere pouzivaju na nastup) . Podla mna tento voz je skor tak na letisko a nie do premavky MHD.
vyjadruj sa normalne, vyrazy ako kravina si nechaj pre svojich kamaratov ostatnych pepounov ked sa budete bavit pri pive , ze ty si necetl tak so sa mam ja teraz,? na webe som hladal obrazky horiacich autobusov kedysi a poviem ti ze vacsina bola zjavne na pohon zemnym plynom kedze mali na streche zasobniky, ci uz to bol solaris alebo ina znacka. A o povodcovi poziaru sa snad nemusime bavit, je to porucha elektroinstalacie kedze len malo inych veci moze sposobit poziar...napr prerusenie privodu paliva a jeho vytecenie na rozhoruceny motor. Ja sa vyjadrujem k SORom ktore jazdia v Bratislave popripade ine slovenske mesta co su zvacsa tie hrbate jedince alebo tie starsie ako ich kolega nazval kindervajcia na ktorych nekritizujem nic ine len design. Tak ma tu laskavo nechytaj za slovicka
Ale aj tak. Načo trepa do autobusu viac dverí? Aj tak sa vodiči sťažovali, že majú prievan a tak prvé dvere neboli používané a boli tam na okrasu... Nepoviem, že by sa to hodilo napr. na 95, ale inde je nezmysel dať ešte viac dverí...
Práveže ja som za obmedzovanie dverí... Určite by ma tu nepotešili 4 dvere na krátkom autobuse. Je pravda, že urýchlujú nástup/výstup, ale na druhej strane sú tu väčšie tepelné straty. Menej miesta na sedenie... Ja som spokojný s 3 dverami.... Napr. ak ideš do Rakúska/Nemecka a inde zistíš, že väčšina autobusov má práve len 2 dvere a na kĺobovom 3. Preto to má aj MB Citaro v základnej výbave tak a nie 4...
Alebo to bolo tym ze sme tu mali prototyp ? Ono SOR je dobra znacka (len si tu kazi reputaciu tymy kindervajcami) - a do Bratislavskej MHD by sa taky 4 dverovy 12 metrovy alebo 5 dverovy 18 metrovy SOR hodil ako sol
Tak takovouhle krávovinu jsem ještě v životě nečetl. Víš vůbec co způsobilo požár bratislavského Solarisu? Víš, že největším zdrojem požárů ve vozidlech je elektroinstalace?
Mám pocit, že se oba bavíme o dvou různých autobusech. Ty o řadě BN, já o řadě NB. Co se týče toho čekání 10 let, pokud vím, v Bratislavě patří i staré SORy mezi velmi solehlivé autobusy. A mimochodem, v ČR jezdí už 12 let staré SORy.
Mimochodem, SOR má delší tradici než Solaris. A hlavně, tradice má společného se spolehlivostí co?
sak pockaj 10 rokov od dodania ? a ja som pisal tiez cisto svoj subjektivny nazor. a podla mna su otrasne riesenim interieru, designom (ale nato sa vykaslat, aj tedom vyzera ako Quasimodo ?) a ked zoberiem tie mensie typy tak taku hlucnost (teraz nemyslim vo vnutri) by som rozhodne necakal, na porovnanie napr Irisbus Crosway ten si potichu pradie. Proste pre mna je SOR znacka bez tradicie a povazujem ju za to najhorsie co jazdi v Bratislave medzi novsimi vozidlami (ktorych bohuzial nieje mnoho), Tedom a Solaris su lepsia alternativa. Solaris pri podmienke ze odstrani detske vady a nebude horiet ?
No ja sa neobávam o to čo mi bude jazdiť na "mojej" využívanej trati Dlhé diely. ? A že NP autobusy sa vyrábajú od roku 98/99??? Tak to je riadna blbosť. Neviem prečo v tom období by museli kupovať práve Karosy. Ale stačí sa pozreiť do bazárov a NP autobusy nájdeš normálne z rokov 92 a stále su spolahlivé takže 3 roky určite vydržali. ? A to, že tender nebol úspešný je problém vedenia DPB. To ako kebyže ja mám firmu chcem si kúpiť nové automobily, vyhlasujem tender, ale poviem, že len do 50 000 000sk, ale nepoviem koľko kusov a pritom budem mať podmienku, že musia byť aj dieselové a benzínové... Lepšiu cenu dá potom ten kto ti navrhne podľa zatajeného myslenia DPB... A napr. Karosa Citybus sa skúšala v BA už v roku 1996 a vyrába sa tušímže od roku 1995 takže je výroba má dlhodobú tradíciu. A taký nízkopodlažný Neoplan bol testovaný už v roku 1993 (síce to nebola kĺbová varianta)...
Myslíš, že v Praze neznáme Sory? Myslíš, že Praha kupuje zajíce v pytli? Můžeš trochu rozvést tvojí "myšlenku", že SORY jsou otřes? Řada NB je klasický 100% nízkopodlažní autobus poskládaný ze stejných komponentů (motory, převodovky, nápravy), jako Citara, Citelisy, Many, Volva aj. Jen to jinak vypadá a stojí to i jiné peníze. Mně se SORy nelíbí, ale je to jen čustě můj subjektivní pocit. Co se týče technické stránky, nemám o SORy obavy...a už se moc těším na 20 hybridů z dodávky pro příští rok.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M3go
Aha tak preto ani jeden este nepohorel?:)