To je moje, ale staré a samozrejme, že dnes už s viacerými vecami nesúhlasím. Napríklad s Mladou gardou, Riazanskou, Nad lúčkami, MiÚ Karlova Ves by som určite nehýbal.
Ale no, zas az tak cierne to vidiet netreba, za tie ceny mame aku-taku MHD. Vezmem si priklad z miest na zapade, kde naozaj kvalitou prevysuje iba vozovy park a miestami spolahlivost spojov. Castokrat sa mi stalo, ze som si za cenu 1,30€ (resp. mesacne 20€ ak mam predplatny listok) postal v zapche, ze mi "vymeskal" autobus. On ten spoj vlastne isiel, ale nie je to nic platne ked v jeho casovej polohe neslo nic a dany spoj isiel potom zarovno so spojom nasledujucim, ktory ho dokonca predbehol... Takisto klukatenie liniek je vysada mnohych zapadnych miest, samozrejme porovnavam porovnatelne - rozloha a pocet obyvatelov cca BA, absencia metra, atd...
Takze ludia netreba sa na MHD v BA divat tak cierne, vrele odporucam MHD co premava od siestej-siedmej rano do siedmej-osmej vecer, za zakladny listok 1,30€, bez moznosti narokovania na zlavu aj pre deti, navyse takmer bez nedelnej prevadzky... Ked tak porovnavam kvalitu a cenu, MHD v BA mi pripada tak priemerne, sice chyby su, ale za tu cenu si ich mozeme dovolit...
tiez tam maju v starej aj novej medzinarodnej tarife uvedeny bod "Ďalšie podmienky prepravy cestujúcich sú upravené v prepravnom poriadku
medzinárodnej pravidelnej autobusovej dopravy Bratislava – Wolfsthal(-Hainburg); (Hainburg-)Wolfsthal –Bratislava."
ale vycapeny tam maju stale len prepravny poriadok pre MHD BA...
Nuž, asi si niekde spravil chybu, keďže si sa doplnkovou linkou povozil po celej Petržalke, pretože systém je robený tak, aby sa sa do cieľa dostal najkratšou cestou. Systém linkovania predtým bol taký, že síce si mal z každej ulice priamy spoj, ale kľukatili sa všetky z nich. Ak ti vadia prestupy na totožnej zastávke (na hrane), zrejme by ti nevyhovovalo ani metro alebo električka. K ostatnému prakticky nemamietam. ?
chcel som reagovať aj ja, napadlo mi presne to isté, čo tebe. Poznám aj mudrlantov, čo idú 87 do Petržalky a z Ovsišta ide priamo na Antolskú 99, tak hurá bez rozmýšľania na ňu a potom si schuťou ponadávať. Ešte otázka pre pána autora. Bolo nutné s tým otravovať aj vo v dispečerskom fóre?
Niekto po dlhom čase vyliezol zo svojej plechovice a zistil (okrem toho že nevie cestovať MHD) aká je realita na cestách (to hlavne k tým jamám). Ešte si ponadávať ako dlho trvá cesta kvôli zápcham po celom meste a bude to dokonalé.
Tri týždne mám auto v oprave a po dlhom čase, cca 8 rokov, som nútený chodiť MHD. Musím konštatovať, že je to jedna neskutočná hrôza a najhorší sen. Zmenilo sa strašne veľa no k horšiemu. Žiadne priame spoje, musím stále prestupovať, čo by nebol až taký problém, keby ma prvý spoj nepovozil po celej Petržalke, kým prídeme na prestupovú zastávku, a druhý spoj to isté kým ma dovedie do cieľa. Takže denne vidím krásy celej Bratislavy minimálne 4 krát. Predražené lístky a autobusy v dezolátnom stave, a to nehovorím o vodičoch autobusov, ktorým sa zjavne nechce robiť (ani sa nečudujem, za také platy), lebo vhupnú do každej jamy, spomaľovať pred zákrutou je zbytočné a tak si počas cesty aj troška poskackáte na sedadle (občas aj na susedových kolenách). Za tie ceny by služby DPMB mali vyzerať naozaj inak... Som zvedavý kedy sa v tomto štáte dočkáme za ceny ktoré platíme aj rovnakých služieb...a to sa netýka len MHD...
Asi priveľa tlačidiel na nich ? nie je lepšie to tam nechať do budúcna? Či radšej po Brtislavsku všetko dodrbať rovno hneď bez rozmyslu? Inak zmizli aj dve červené tlačidlá na palubnej doske, tie boli na čo?
Keď je reč o dverách tak by konečne mohli zaviesť dopytové otváranie dverí, aspoň s príchodom nových klbákov by to bolo super.
"Semafóry sú majetok Billy to by musela dohodnúť."
Kde si prišiel k takej sprostosti?
Re #126111 Petto: Ak som dobre videl, tak v 4853 je ich šesť. Tri nad dverami, dve interiérové (pod vnútroným transparentom a za kĺbom) a jedna vonkajšia (ale neviem kde). Vodič má nad oknom veľký LCD displej a tam mu všetkých 6 zobrazovalo.
akoze je to v pohode takto opravovat tie T3jky...lebo je nerealne, aby sa za zopar malo rokov obnovili vetky elektricky a preto su dobre aj taketo...ale mna hrozne vytaca, ze kazda je svojim sposobom ina...na jedny uz zacali davat kryte podvozky (konecne) a potom pokracuju bez nich...doednych zacali davat normalne sedadla, tato dostala tie hovadsky otrasne....podobne je to aj s jednou elektrickou T3P, uz som zabudol EVČ, ale predny voz je normalny s krytymi povozkami a druhy ma otvorene a ma plastove dvere...podobne, ako dostala nie som si isty, ale 7933 predne....
Bratislava - Slávnostné spustenie predĺženej autobusovej linky
Bratislava – Wolfsthal – Hainburg sa uskutoční o 10.00 h. Stretnutie účastníkov bude o 09.50 h pod Novým mostom.
Autobusová linka, na zriadení ktorej spolupracovali Hlavné
mesto SR Bratislava v spolupráci s mestom Hainburg, začne premávať od 21. marca na trase Nový most – Einsteinova (Incheba) – Wolfsthal – Hainburg.
Súčasťou slávnostného spustenia autobusovej linky bude aj
krátka tlačová konferencia v priestoroch Kulturfabrik v Hainburgu.
1101 je stále bez tejto upravy, ale pri vyrobe 1102 uz zistili, ze v BA je na vacsine busov (karosach) ovladanie len osobitne prvych a spolocne ostatnych dveri, sa im to zdalo asi nerentabilne, ale to sa da cakat ? Inak toto sa tu uz riesilo ?
Juchuuu ,v premavke dalsie nove VP vozidlo .Ked uz nemoze DPB nakupit nove eliny ,tak aspon stare T3 by mal rychlejsie opravovat a generalkovat .T3 ty nebudu moct byt vecne. Zda sa mi,ze magoriat schvalil tych 300 melonov SK na elinovy tender a zatial stale je ticho . Urcite ho zase " kvalitne " pripravuju ako 1.tender na klbaky. ?
Skalica na Slovensku je z čias ČSD, aby sa zabránilo zámene so stanicou Skalice nad Svitavou, bo na železnici nesmú byť redundantné názvy - viď Hranice na Moravě/Hranice v Čechách, Benešov u Prahy/Benešov nad Ploučnicí/Horní Benešov, Ruchnov u Jablonce nad Nisou/Rychnov nad Kněžnou atď.
A vzhľadom na stále ešte nadštandardné vzťahy medzi ČR a SR by bolo vhodné to tak aj nechať.
Nastúp si do Tedomu, chyť sa držiaka, ktorý tam je. Wow môžem si po zľahkosťou pritiahnúť k sebe. Aaa Tedom zrazu prudko zabrzdí a z držiakom prejdeš celú dráhu kadiaľ sa môže pohybovať teda cca 3-4 metre s ním prejdeš a zabrzdí. Takže účinnosť je 0%... Tam tie držiaky ak majú tiež nejaký atest by ma zajímalo ako ho mohli dostať...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
Bratislava – Wolfsthal – Hainburg sa uskutoční o 10.00 h. Stretnutie účastníkov bude o 09.50 h pod Novým mostom.
Autobusová linka, na zriadení ktorej spolupracovali Hlavné
mesto SR Bratislava v spolupráci s mestom Hainburg, začne premávať od 21. marca na trase Nový most – Einsteinova (Incheba) – Wolfsthal – Hainburg.
Súčasťou slávnostného spustenia autobusovej linky bude aj
krátka tlačová konferencia v priestoroch Kulturfabrik v Hainburgu.