Preco by to bolo logicky neobhajitelne? Co je neobhajitelne na tom ze tam kde nie je kapacita ju treba posilnit? Jeden z tychto pripadov je L133. Samozrejme su aj inde a som za to aby sa riesili aj tam.
nie, ale písal si, že L133 má zmysel, kým električky neposkytnú dostatočnú kapacitu, alebo niečo podobné. takže podľa toho napr. busy na 95 poskytujú asi väčšiu kapacitu ako električky...
Agentúra JVP dáva do etéru nasledovné informácie:
- L901 bude po novom premávať na striedačku raz do Wolfsthalu a raz do Hainburgu (aby to stíhal jeden voz),
- zachádzka k ŽST vo Wolfsthali je jednou z podmienok vydania licencie (ako prípoj S7 do Bratislavy),
- o predĺženie do Hainburgu sa najviac pričinil starosta Wolfsthalu,
- L901 je dotovaná z európskych fondov (podobne ako má byť L801), takže akékoľvek záhradnícke bu-bu-bu ohľadom jej zrušenia nepripadá do úvahy, nakoľko by DPB musel všetko vrátiť,
- cena cestovného tejto agentúre ešte nie je známa.
aj napr. L195 by mala zmysel, si myslíš, že Pe busy nejazdia do mesta narvaté? takže takto to, prosím ťa, radšej neobhajuj ?
Re #125985 Peon: bodaj by nešiel, vždy je jednoduchšie ísť priamou linkou, ako prestúpiť napr. 70+elina. nech žije prestupný systém...
Dohovor nejak DPB, aby zrušili linku 7 a prevádzkovali radšej aj poobede linku 17... To je niečo na čo by v iných dopravných podnikoch od, ktorých DPB preberá inovatívne veci prišli už dávno...
Už od SND? Zostáva dúfať, že DPB si neplatí komparzistov na prevážanie sa linkou 133, resp. že na to nezneužíva svojich administratívnych zamestnancov počas ich pracovnej doby. ? ?
zato ja som dnes siel v preplnej 20 v zaciatku sedla ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk