Ja si myslím, že ŠRT je jeden nepremyslený výmysel a keby sa niekto len trochu pozrel na mapu našej železničnej siete, tak by prišiel na to, že sa dá postaviť podstatne lacnejšie (ušetrením na výkupoch pozemkov, možno, trate netreba budovať úplne odnovu). (Cca 2x?) Po Jesenské (Tornaľu) postaviť súbežne so súčasnou traťou a potom po starých zrušených lokálkach prestavaním tratí, resp. zrušením nerentabilných. Teda RS-PT-LC-Kalonda-VK (časť medzi Šahy a VK a medzi Kalondou a Bušincami by bolo potrebné postaviť). A potom Šahy-Čata-Štúrovo, medzi ŠT a KN asi treba postaviť a potom trať KN-DS. Dĺžka vychádza rovnaká, dokonca o pár km kratšia ako cez ZV. Navyše by z juhu zakončila rovno v prístavoch v BA, resp. KN.
Aj tak tie trate inak zarastú ako RS-PT.
To len tak na margo, ale myslím, že ŠRT nik nepotrebuje.
No veď o to mi išlo, že si písal o vlakovej ceste v zmysle dopravnej cesty, preto som nadobudol dojem, že v tom plávaš. Mimochodom, prečo si zvolil ukrutnú ŽU a nie DFJP UP alebo DF ČVUT?
Neopísal som to odnikiaľ, ale ako budúci študent PEDASu na ŽU to ovládam. ? Dunča som sa chcel pôvodne pýtať na dopravnú cestu (resp. na poplatok za ňu), ale omylom som sa ho spýtal na vlakovú... Každopádne nepredpokladám, že by poznal jedno alebo druhé.
Pozri, to je medzi mnou a Majom a ty sa do toho nepleť, Ámosko, dobre? Ak v tom ty vidíš nejaký testosterón, je to vec tvojho rebríčka hodnôt, nie môjho.
To Ťa ako napadlo? Práve začínam ľutovať, že keď sme v noci z piatka na sobotu (okolo 1.00) prechádzali s BigMacom okolo Tvojho príbytku, že sme nezačali intenzívne a neodbytne zvoniť. ? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023