Inak keď je reč o DD, tak ma zaujíma to prepojenie DD - Slávičie údolie trolejbusom a ako by sa potom správali cestujúci na Slávičom, či by začali využívať hojnejšie aj linku s trasou DD - Molecov - Cmiter SÚ - Kramáre - Hl.st a teda by odpadla záťaž z liniek 31 a 39.
Ja sa možem na 133 VYSRAŤ! Sú tu linky ktoré roky nemajú ani dôstojné vozidlá, nehovoriac o ZV, ktoré sú tu krátke Vrakosy a Ik415! Prečo tie črepy nechodia na DD robiť náhradnú dopravu?! Nosná linka 68,93 a 95 aby bola robená ZV nejakou plesnivou 15ročnou Karosou?! Môžem na celé DD hodiť tyčku ?
U nás takto boli vyhrávať už tretiu sobotu a vždy sa našiel nejaký blbec, ktorý im niečo z okna hodil (žiaľ vždy to boli nejaké drobné, nie horúci olej, alebo studená voda...).
Re #125546 irizar: "vo vozni prvej triedy v rýchliku Dubeň" ? ? ?
V tom rýchliku je takmer každý vozeň "prvej" triedy.
Re #125566 Miraleo: Prestup na 80? Nestačilo by z tej 93 vystúpiť na zastávke Aupark a tých 300 metrov prejsť pešo? Mal by si to aj na jeden lacnejší lístok.
Je to veľmi finančne náročný projekt. Veď ani plánované zabudovanie električiek pod zem, ktoré sa plánovalo pri starom Tescu v meste doteraz nie je hotové a ani asi nebude. ?
Prečo dávať zrovna na 37? Z 9,5 metrového vozidla na 15 metrové je skok... A nikdy som nevidel 37 až tak plnú, že by sa tam ľudia nezmestili. Prečo sa objavujú na DD? Asi kým nepridú zvyšné Tedomy lebo 2 chýbajú do počtu a aby mohli zabezpečiť nízkopodlažnosť na 32/133. A pravdepodobne sú tu aj preto lebo sa ráno nasadzujú na spoje linky 133 kde je aj malé 12m vozidlo.
Chcel by som načať tému ELEKTRIČKY POD ZEMOU. A síce, či by bolo nebolo lepšie z Petržalky viesť električku pod Dunaj, popod Šafko, Nám. SNP, Hodžovo nám a na Hlavnú stanicu kde by vychádzala na povrch len na konečnej. Postupne by sa napájali ostatné trate zabudovaním pod zem ale neviem aké sú geologické pomery a tiež v akej hĺbke sa plánuje zakopať tunel Filiálka - Petržalka, aby sme nešli do neúmerných hĺbok. Napadlo ma to keď som videl nedávno video z Krakówa.
Inak Solarisy sa z akého podr... dôvodu objavujú na DD? Ja som myslel, že jeden tam ide ako ZV a nič viac. Ale aspoň ich nemáme na 88, za čo som veľmi ? v špičke je kĺbová Karosa hotové vykúpenie ❤ Solarisy by som najradšej videl na linke 37! To je linka kam by som ich dal bez váhania, by som povedal "LINKA 37!" skôr než by sa ma to dakto opýtal.
Vidíš, to mi pripomenulo konverzáciu s šoférom 4945 na Vazovovej v 94, keď mi povedal, že tieto posledné Ik280 a 283 nevyradia kým sa nebudú kupovať nové klbáky ? veru do 2-3 týždňov došlo to ráno kedy z ulíc Bratislavy odišiel posledný Ikarus 280 ? takže asi tak je vierohodná väčšina informácii.
Pri obdobnych akciach sa vacsinou taketo posilove linky nepridavaju. Odporucil by som vsak vyuzit linku 93 az na zastavku Aupark a nasledne zvolit kratky pesi presun vdaka comu nebude nutne vykonat prestup.
Zdravim vsechny. Chystam se 21.3 na vystaviste Bratislava na Motocykel. Nevite, zda pojede nejaky spoj primo nebo musim zvolit z Hlavne stanice klasicky spoj 93 a prestup na 80 ? na Einsteinovu ? Dik
obmedzujú slobodu druhých.... aj tvoj sused si môže zmyslieť, že začne počúvať hudbu na plné pecky a pri tom bude trieskať do spoločnej steny, tiež sa potom opýtaš sám seba prečo ti to vadí?
nečítač ma pozorne, takže "special4u":
prepravný poriadok, článok 3 (postavenie a povinnosti cestujúceho), bod 8: ...cestujúcemu nie je dovolené najmä:
a)...
.
.
o) pískať, spievať, hlučne sa správať, hrať na hudobnom nástroji alebo verejne počúvať reprodukovanú hudbu a reč,
...
ešte nejaké nejasnosti?
treba doplniť, že:
"cestujúcemu nie je dovolené najmä:"
(ale asi zbytočne, jan komenský sa naštval a odišiel. zrejme...)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
klasIK