Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mischo1 #125439:
Tu uz naco precislovat na 213 ??? vsak bude BID od 2xx , okrem toho 213 je sezonna linka na Kolibu ? ,t.j ked uz tak 33 > 214 .
Reakcia na: luky133 #125430:
Ja by som linku 33 premenoval na 213 aby sa pridala k trolejbusovym linkam a L133 by som dal 36 s nazvom expresny autobus, slo by to nie...
Reakcia na: Mar.z.y #125437:
Blbost na n-tu ,ale pekna predstava . Ale mozno ma trochu pravdu ,kedze podla tedom.cz mame 139 motorov TEDOM CNG v nasich Vrakosach - cize postupom casu sa ich pocet znizi mozno na tych 80 ?

Re #125433 luky133: Taktiež spomenul, že linka 901 bude premávať dovtedy, dokedy bude rentabilná" - ta terajsia L901 bola tolko nerantabilna a kolko najazdila km ?
Reakcia na: Petto #125431:
Vodič #1103ky mi hovoril, že v Bratislave by do dvoch alebo troch rokov by malo jazdiť 80 TEDOMákov
Dnes 9.3.2009 nasadla na koľajnice bratislavskej MHD 31. električka ČKD - Tatra K2S #7131 ešte nemá zberač.

Zaujímavosťou je, že nemá ako iné eletričky tmavo-šedé ale bledo-sivé kolesá, sedačky s novým LOGOtypom a BUSE 370.

Električka bude využívaná na výcvik vodičov električiek, ako aj #7121 má v kabíne vodiča o jedné sedadlo viac kôli tomu, že pri výcviku bude na bočnom sedadle učiteľ a na normálnom učeň, čiže kabína vodiča je preľžená čiže ako aj #7121 bude mať 1. ľavé sedadlo pre cestujúcich bokom (ako historické električky)
Reakcia na: 21Tr #125416:
Čo sa týka prímestských liniek súhlasím, ale autobusy MHD by som nechal ako sú a trolejbusy možno začlenil do autobusov, keby rad 2xx musel ísť pre prímesto.
Reakcia na: luky133 #125433:
takze po prvom vikende kedy bude zadarmo sa jej premavka ukonci ? ?
Ináč dnes písali v NČ vkrátkosti o linke 901 a pán Z. povedal, že DPB pripravuje projekt, ktorý určí kde budú zástavky (takže ich bude asi viacej), ako bude autobus často premávať (takže možno viac než raz do hodin), ale určí aj cenu cestovného (takže môže byť nižšia, ale aj vyššia). Taktiež spomenul, že linka 901 bude premávať dovtedy, dokedy bude rentabilná.
Reakcia na: luky133 #125430:
Aj voľné čísla v 4x rade sú rezervované pre DD ? ? ?
Reakcia na: luky133 #125430:
Ano je rezervovana , prichodom novych Tedomov 1111-111x sa ihned vytvori k Tescu Lamac ? ? ?
Prečíslovanie liniek ako tu spomínate nie je podľa mňa dobrý nápad. Sám si pamätám posledné veľké prečíslovanie a poznám ľudí čo ešte temer rok žili v starom číslovaní. A keď sa to tak vezme napr. Dlhé diely majú svoje linky s číslom 3x kde sa miesto x doplní vždy ďalšie číslo. Výnimkou je len 133, kde sa neoplatilo dávať v čase zavedenia iné číslo napr. 36 nakoľko to bola súčasť linky 33 voľakedy. A keď sme už pri tom, zaujímalo by ma či je linka 36 rezervovaná pre Dlhé diely. ?
Reakcia na: kecho #125427:
/1. Keď sa to postavilo dodatočne oproti pôvodnému plánu, investor došiel s požiadavkou že to bude stáť 31 mil. SKK. Až postupnými rokovaniami sa táto suma podarila stiahnuť na tú uvedenú v materiále... ?
Reakcia na: TeBeCe #125424:

a keby si išiel o jeden bod ďalej, tak:
Návrh na finančné vyrovnanie dobudovania areálu centrálneho autobusového depa v Petržalke
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11020224&p1=11030595
to už akože 1/ je postavené a treba to zplatiť, alebo 2/ ide o peniaze na to, aby sa dobudovalo? lebo ak ide o bod 2, tak ma pobavil "Ftáčnik - nie" to je ten istý Ftáčnik, ktorý starostuje v Petržalke? takže, ako vidno, má určite veľký záujem na zlepšení dopravy svojich voličov... a ešte väčší fór - Zahradník sa ani nezúčastnil hlasovania o "svojom" podniku, chlapče, "ďakujeme" ?
Reakcia na: 21Tr #125422:
Jezis, PRESTAN s tymito hovadinami! Rada 400 musi byt volna lebo nocaky a zvysok cislovania je dobry tak ako je uvedeny v Koncepte BID. Tak nevymyslaj(te) sotousoviny.
Reakcia na: 21Tr #125423:
Pýtam sa NAČO je dobré prečíslovávať ďalšie linky? Je skutočne treba zo systému MHD vyhnať ďalších cestujúcich do áut? Nie je šialenstvo z rokov 1997-2000 dostatočne odstrašujúcim príkladom?

hefec má v príspevku #125418 úplnú pravdu.
Reakcia na: hefec #125418:
Ja som to nevymyslel. Dakde sa to delí dakde sú aj električky číslované medzi autobusmi. Hovorím ktorý dopravný podnik ako chce čo tým číslovaním povedať a čo si on myslí, že je prehľadné vykoná. Mne je prehľadné ako som písal ja. Vyvediem ťa trochu z omylu ohľadom toho oblastného číslovania. Trolejbusy keby boli v 20-99 tak by mali rovnako oblastné označenie ako aj autobusy s tým, že autobusy by "vyfasovali" pred svoje originálne číslo "1", čiže z 83 by bola 183. Tam kde by sa to stretávalo tak by sa autobus posunul s označením inam. Napr. 41=141 a 141 by bola 42, 51 = 151 a 151 by sa stala 54,za predpokladu, žeby sa konečne podarilo spojiť 52 a 54 do jednej linky...
Reakcia na: Ike #125417:
A keď by šlo o separátne číslovanie trolejbusov 20-99, tak by šlo o 80 čísel z toho 67 by ostalo voľných, tie by sa však začali zaplňovať postupom času ako by sa autobusové linky menili na trolejbusové. Ale potom by sa autobusy minimalizovali, že by pre 40 liniek bolo 200 čísel, takže beriem späť. Dobre, že si povedal. Takže opravujem ten návrh na autobusy+trolejbusy 20-99 s tým, že neskôr po zdatnom rozvoji trolejbusovej siete by sa autobusy a trolejbusy rozdelili do 20-99 a 100-199. Zatiaľ čo by sa s BID nehýbalo a ostala by v rade 200-299.
Reakcia na: 21Tr #125419:
alebo ako hovorí hefec, dať trolejbusy a mestské autobusy do jedného intervalu a keď sa z autobusu stane trolejbus, nič sa nemusí meniť, dokonca ani oznam cestujúcim... (čisto hypoteticky)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.