ale to vyšlo nariadenie platné až dakedy dnešnému dňu +- cca...Je tam povinnosť dať SU15 na všetky 88 (8), 6 zo 7 96 a zvyšok dorovnať NP výpravu na DD (to je cca 16 až 19 vozov, čo by sa s maximálnym úsilím všetkých zložiek dalo vypraviť...avšak vždy je to iné keď nejaký spoj vypadne počas špičky...
to je ale zhoda okolností, že 4 linky majú jednu z konečných na DD ? a 2 v Petržalke +1 cez ňu prechádza...
ale naozaj ma potešil včerajší "garantovaný" NP 1638 popoludní na L88/8 ? žeby Solarisy museli robiť záložáky a výpravu na DD...? ?
ak si dobre pamätám, tak pri zavedení Wolf argumentovali tým, že je do Wolf, lebo nedostali Hainburg... čiže logicky, keď bude Hainburg, nebude Wolf, aj keď...logika a dpb... ?
Re #125052 toldo: podľa mňa by s tým bol problém, lebo v špičke ide z Apolla aj z Prístavného dosť áut, takže 1/ ak by odbočeniachtiví z Apolla vpravo mali prednosť (ako to bolo tuším pri pôvodnej malovke), mohla by vzniknúť na Prístavnom moste pri zjazde kolóna, 2/ ak by to bolo naopak, vznikne kolóna na Apolle... proste si asi príliš nevyberieš a najlogickejšie by fakt asi bolo zabrať jeden pruh z opačného smeru a urobiť na ňom odbočku doprava na Bosákovu...
Re #125061 Ik: situácia sa riešila najprv kúpou Tbusov s dieslom, následne urobením okruhu (keďže DPB na prvý raz nedokáže nič spraviť poriadne), to je OK, a vraj sa má prepojiť trať so zvyškom mesta (aj o prepojení Pe na električky sahovorí ) ale načo bonusy typu "priama linka všade, kam chceme, len nech to je do 15 minút a nemusíme ísť elinou a nedajbože prestúpiť...?
"Trolejbusy nazvyš nemáme" ? ? to vyzerá, ako keby DPB nevedel od radosti, čo robiť s toľkými autobusmi, len Tbusov je málo... poviem Ti príklad - L68 či 95 ráno je narvatá, ale nikoho nenapadne pridať tab bus/skrátiť interval aspoň na pôvodný z 09/05... prečo? lebo asi "nésú voze" ale ajhľa, zrazu sa ich nájde dosť na linku typu "odvšadiaľ všade" - toto mi vadí... "Tedomy ... boli kupované pre DD" skutočne? že som to nikde nevidel oficálne povedané... jediné, čo bolo oficálne "kupované pre DD" boli dieslové Tbusy... že potom namiesto zvyšku nakúpil zahradkár mimoriadnepotrebné Sory, to si vybavte s ním
Re #125062 Ik: "v rannej špičke ... vozy sú dosť plné" to snáď nemyslíš vážne, a petržalské busy sú podľa teba v špičke poloprázdne? ?
Re #125066 21Tr: súhlas, je to proste čierna diera mč BA-KV, kde je najhoršia doprava z celej BA ?
Re #125071 MatejBA: a čo to, že "zrazu" sa dokázala zmeniť vozovňa na DD busoch z 3xxx na 1xxx?
1.) Chod na 1 den na L133/33/32 o 6.00 7.00 8.00 13.00 14.00 15.00 a 16.00 a potom pindaj
2.) Ono je mozne ze jazdia aj autobusy ale kedze nas obsluhuje Trnavka tak mame plynovove abusy (a Sci-Fi o vybuchu na Prazskej sa zmeni Svi-Fi o vybuchu na Molecovej ? )
Ono ked tedom stoji na cervenej po chvili sa /ho vodic prepne do "usporneho rezimu" [neutral] (nejsom expert no ? ) ale potom ked sa opat zaradi 1 tak to vozom najprv sklbne a az potom ide normalne
Prestup na Molecovej bude obmedzený na jeden prechod. Avšak stratí sa tým to čo doteraz bolo možné a to je to, že medzi trolejbusy strčiť linku 32 alebo 133 pre odľahčenie nakoľko 33 bude mať nástupište a aj výstupište na Molecovej a 32 a 133 ich bude mať na Ladislava Sáru. Medzi prechodom z električkovej zástavky a Molecovou sa plánuje už čoskoro primontovať display odpočítavajúci sekundy do odchodu trolejbusu (aby vedeli ľudia či sa im oplatí bežať cez cestu keď tam bude svietiť, že 3s napr. ). A celá križovatka Molecová sa vyrieši niekedy v roku 2010 alebo 2011 nakoľko sa tam bude pravdepodobne stavať mimoúrovňová križovatka na prepojenie so Starými Gruntami. Ale ešte predtým ako to už býva na tejto križovatke sa bude minimálne raz prestavovať kvôli "Akvárku".
Tak to by som netvrdil. Ja osobne cestujem z Petržalky každé ráno, obed, večer, noc...a teda niekedy to je naozaj "sranda". Keďže cestujeme v podstatne starších vozoch ako je tomu napr. na DD.
Myslím, že nemôžeš porovnávať Kapucínsku a DD. Tam si neviem predstaviť, aby sa prestup vyriešil iným spôsobom a tam nemusím prechádzať cez 3 svetelné križovatky resp. ani cez jednu cestu.
A prečo by si mal prestupovať na zastávke "Pri Vinohradoch", prestup môžeš bezproblémovo vykonať na zastávke Detvianska.
Na Šafku neprechádzaš cez rušnú cestu ako je tomu na Molecovej. K tomu ešte aj s tým rozdielom, že z tých 140 ľudí 50% ide pešibusom do centra mesta. A pokiaľ by sa im tento spôsob prestupu nepáčil, z Petržalky majú veľa možností ako ísť inakadiaľ.
A prestup napr. na Kapucínskej na autobusy je ideálny myslíš? Alebo ráno na Šafku z 95 na električku, keď cez 140 ľudí vystúpi z narvanej 95, na ledva 2m široký chodník pred stenu budovy a potom sa predierať cez ostatných keď ešte aspoň skúšam dobehnúť električku? Tam to je podľa teba prechádzka rúžovým sadom? Alebo prestup z električky "Pri vinohradoch" na autobus kde musíš prebiehať cez Púchovskú. Robíte tu priveľkých martýrov z obyvateľov DD. Električka im tam chodí celý deň tak často, že si nemajú na čo sťažovať! Behom 12minút čo som tam postál došlo 6 spojov električiek, čo je interval 2minúty, tak na čo si tam sťažujú nechápem do kelu!
Vedel by mi niekto povedať dačo bližišie k novému updatu fotogalérie 4.3.2009? Pozná niekto dôvod prečo BA nezakúpila nízkopodlažný Citybus napriek tomu, že už v roku 1996 sa vyrábal? Uplynulo 13 rokov od jeho skúšky a BA nemá žiadny nízkopodlažný autobus klasických rozmerov - 12 a 18 metrov! Zatiaľ len 9.5,10.5, Solarisy a 3x Ik412... pripadá to ešte niekomu normálne?
Tú električku by som ako vhodné riešenie nevidel ( ráno ). Viezol si sa niekedy, dajme tomu z Karlovky v rannej špičke smerom do mesta? Tie vozy sú dosť plné...a je výhodnejšie aj pre obyvateľov Dúbravky a Karlovky, keď im na Molecovej nenastúpi stádo vlčákov z DD. Takto môžu kultúrnejšie cestovať.
A hovoriť o tom, že prestup medzi elinou a 33-kou nie je ideálny...to zrejme vieš. A v smere z mesta už vôbec nie...
Situácia na DD bola pred časom naozaj zlá, ľudia tam skutočne cestovali ako zvery.
Teraz sa situácia vyriešila a ľudia môžu cestavať kultúrne. Skús mi povedať ako by podľa teba mohli tú situáciu, ktorá bola cca pred rokom zlepšíť? Posilniť 33-ku nemôžeš ... v tejto situácii nemáme ako. Trolejbusy nazvyš nemáme.
32-ka sa posilnila, ale stále boli tie vozy preplnené. Tak sa tam pridala ďalšie linka. Samozrejme 32-ka mohla premávať v rannej a poobednej špici každých 6min, ale na čo?! Keď obyvatelia chceli 133-ku. Tak tie výkony nech sú radšej na 133-ke.
A čo sa týka toho, že sú tam nasadené Tedomy. Netreba zabúdať, že Tedomy majú motory do kopcovitého terénu. Oni boli kupované pre DD. Tak prečo by mali teraz jazdiť na nejakej 20-ne po rovine.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_09_03_05/Bod_06/