Ale tak mi nehovor, že sa necháš vodiť za nos! Pri pohľade na Solaris ti je zrejmé, že 145 ľudí tam nedostaneš, maximálne 125, takisto ako tá 10.5 sa zmôže možno na 75 až 82 cestujúcich. Veď teda ak si sa v nej viezol tak môžeš poskytnúť odhad.
Nebránim sa tomu, že trepem voloviny, ale... Neviem nakoľko pozorne si čítal alebo odkedy čítaš BA-noviny. 3-4 roky predtým než sa spustila prevádzka t-busu na DD, sa furt DPB nechával počuť, ako po zavedení trolejbusovej dopravy ostane na DD premávať len ekologický trolejbus a čo z toho je? V špičke je 50% spojov trolejbusy, 50% autobusy a v sedle to je 66% vs. 33%... trolejbusov sa malo podľa plánu nakúpiť toľko aby vystačili pokryť DD špičkovým intervalom 4min, ale nestalo sa tak a to, že teraz ešte k 32 ktorá posilnila z 20min na 12min v špičke sa pridala aj 133 je dôsledok toho, ako DP robí všetko polovičato a nič, ale ABSOLÚTNE NIČ NEDORIEŠI DO KONCA! A teraz má na výber ešte, ak chce ozaj robiť dopravu na DD podľa trendov, tak buď prepojí trať na DD s existujúcou sieťou trolejbusov alebo zakúpi potrebný počet trolejbusov s pomocným pohonom... Ako to tak vyzerá ani jedno sa nerysuje...
Skús si to prečítať ešte raz a pozorne. Ja tú linku nikde neobhajujem. Ja len hovorím, že v dnešnej dobe je nemožné aby na 133-ke jazdil trolejbus, pretože tam chýbajú dráty! A financie nazvyš, tak skoro na ich stavbu zrejme nebudú.
ja naopak za nemyslitelne povazujem ze na ceste typu Dolnozemska je MPR 50 km/h.
Re #124988 Peto02: osobne si viem predstavit aj dalsie useky kde by sa rychlost mohla zvysit. aspon na 60 ked uz nie 70 alebo 80...
Re #124998 slavius: "Zároveň sa DPB postará o posilnené autobusové spoje MHD." to by bolo velmi ziaduce. a hlavne pri. trolejbusoch. tam by mali po zapase chodit klbaky. to ze listok na hokej bude platit ako CL vacsine hokejovych fanusikov nepomoze lebo aj tak maju elektricenky.
Re #124957 kecho: podla mna by stacilo premalovat zjazd z pristavneho na dolnozemsku na jednopruhovy a potom to spravit tak ako to bolo pri otvoreni mosta apollo. mozno s drobnymi upravami. napriklad dat medzi pruhy s mosta apollo plnu ciaru aby sa zabranilo preradovaniu cez dva pruhy do odbocky na bosakovu.
sam vravíš, že autobus do kopcov nie je ekologický a hneď obhajuješ linku 133 ktorá jazdi pozdĺž ekologickej električkovej trate a pod ekologickými elektrickými drôtmi...
podľa môjho názoru:
k bodu 2: Wolf sa zruší, lebo pri jeho spustení argumentovali tým, že môžu mať iba jednu zastávku za hranicou, takže namiesto Wolfa bude Hainburg
k bodu 3: 60 minút by sa ľahko pamätalo, keď už to musí byť pri nezvládaní dopravy v BA... keď už sa tak silou-mocou chcú trepať do AUT, čo takto L80 potiahnuť cez Kopčany do Kitt...
k bodu 6: minimálne také, ako je teraz, mohlo by byť aj vyššie, veď Hain je ďalej ako Wolf...
Re #125038 Ik: obyvatelia DD "si vyžiadali" ? zaujímavé, že "zhodou okolností" sa vyhovuje všetkým požiadavkám konkrétne jednej časti mestskej časti BA-KV... ? hlavná stanica (bez prestupu) nie je pre nich dostatočné centrum? zísť ku električkám a ísť na jeden prestup do centra je veľmi namáhavé? načo potom máme prestupný systém?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo