Iste, európska "solidárnosť", z tohto hľadiska je to férové, ale pokiaľ by sme povedali, že si myslíme, že je to nesprávne, tak si nemyslím, že sme nejako morálne viazaní opakovať toto opatrenie po iných.
?! Čo mu také pekné poviem naproti? Neviem prečo sa do toho staráš... Na ICQ som ti jasne formuloval pravidlá a pristál si na ne. Si pozri ako je mu zrazu ten ulízaný riťolez sympatický. Ja som komentoval Záhradníka a neviem prečo musel tému obrátiť proti mne, keď ja som jeho nenapadol. Otvor oči trochu!
A prečo zrovna automobil je tá vybraná položka, ktorá sa ide takýmto spôsobom podporovať? Snáď kríza ovplyvňuje iba automobilový priemysel?
Okrem toho, asi je aj ten automobilový trh predsa len trochu nafúknutý, a dopyt na takej veľkej úrovni tu teraz nebude. Takže ideme ho umelo vytvárať? A popritom budeme samozrejme hovoriť o nepriaznivých dopadoch rovoja automobilizmu... možno by si stálo za to pouvažovať o nejakých základných hodnotách a byť konzistentní.
Priznávam, že asi 85% čo mi zrušili nicky tak som mal na tom podiel viny. No keď niekto za vulgarizmy nevyletí a niekto áno, tak venuj pár minút premýšľaním o tom na akom princípe to tu funguje. Ja nemám admina kámoša, keby som mal, vedz, že tu môžem nadávať od rána do večera a nepoletím. Na jednej strane moralizujúca stránka, kritika ľudí v DP a na druhej strane rovnaký princíp posranosti.
A ako ty vieš, že nemáš pravdu? Si len myslíš, že ju máš ty, alebo si to isté myslím ja o svojich vyhláseniach. Pochybujem, že sa na veci pozeráš viac objektívne ako subjektívne. Skrátka sa ti niečo páči, zodpovedá tvojej predstave, tak je to PRAVDA (tvoja, subjektívna). Čo sa týka môjho príspevku na "idiotskosť Záhradníka" tak neviem prečo si sa začal bezdôvodne navážať do mňa. Ten príspevok bol na B.Z. nie na teba tak neviem čo si hneď začal útočiť na mňa. Menovaný človek nie je nič viac než riťolez a nástroj ostatných jemu podobných. Keby nebol, tak s jeho vyhláseniami á la Paris Hilton by mohol robiť gigola maximálne... Aj to by potreboval známosti!
To je ich problém. Tak už to s krátkodobými nezmyselnými opatreniami býva, že veľká časť prostriedkov skončí niekde v háji. To je jeden z argumentov prečo ich nerobiť. Len nerozumiem, či v iných odvetviach nie sú ohrození zametnanci... či sa aj inde bude dotovať. Spoločná pohnojárska politika snáď stačí jedna. To potom už len zakotviť socializmus v euroústave a čakať na tepelnú smrť vesmíru... ?
Re #124582 Kami: Tak ja vyhlásim tender na bicykle a autá. Ale nešpecifikujem koľko čoho. Ak záujemca dáva reálne ceny, tak nemôže prerobiť?
ak budeme predpokladat, ze zaujemca dava realne ceny, tak nemoze prerobit. DPB proste nakupi za 2,5 mld minimalne (!) 240 busov. Pokial spekuluje a na jednom z typov da zamerne nizsiu cenu, nie je to problem DPB.
sry, ale toto neni argument... Nemci si vymysleli totalnu pikacuovinu, ktora (z dlhodobeho hladiska) nicomu nepomoze (a mozno snad aj poskodi), a my to po nich musime opakovat???
Už som zistil, kto je Martin Matala/Hatala ? .
Podľa mňa je to úplne zásadný problém v priehľadnosti tendra a vôbe nechápem ako mohol bYť takto formulovaný. Však ak udám cenu aritmetickým priemerom a podnik sa potom rozhodne nakúpiť viac tých alebo oných, tak to úplne rozhodí štruktúru tej ponuky. Zoberme si modelovo, že Mercedes bude mať o milión lacnejší naftový model ale o milión drahší CNG model, než Iveco. Aritmetický priemer bude rovnaký ale pre podnik to bude vychádzať úplne inak, ak sa rozhodne kúpiť viac naftových, ušetrí na Mercedese, ak sa rozhodne kúpiť ivac CNG, ušetí na Ivecu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto