Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #124191:
Ešte otázka: Kossuthova je ktorá dnešná ulica? Panónska?
to ste dosť skoro zistily že T6A5 7909-7910 je vonku,,,y ustrednych višla 30.01.2009,,,stala už pred ustradymy hotova pripravena do premavky
?
Reakcia na: Isidor #124193:
mne sa osobne páči vec, o ktorú som sa snažil už dlho - vypísané aj možnosti prestupu na nasledujúcej zastávke dokonca aj s časom odchodu ❗ Tomuto už hovorím informačný systém ❗
Reakcia na: Ámos #124199:
aký emtrest? kartu ti menia v banke každé tri roky, platíš za ňu poplatky a TO TI NEVADÍ??? v DPB si ju zaplatíš raz, v banke každý mesiac (a koľko!). Karta má obmedzenú životnosť (ako všetky veci na zemi), preto sa nastavuje platnosť karty, ktorá je neskôr nepoužiteľná a je potrebné ju vymeniť. Čo je na tom sakra nepochopiteľné, keď to každému tak sakra vadí?
Otázka pre admina.

Prečo bol vymazaný tento príspevok k pondeľňajšej kalamite, čím a hlavne komu nevyhovoval ?

Autor: richardhudec 23.2.2009 15.41 #83678 Re:

Myslim si, ze by sme dnes mali podakovat za pracu aj vsetkym dispecerom, ktori robili vsetko preto, aby sa nehody MHD rychlo odstranili, v maximalnej moznej miere bolo vsetko hradene (aj ked pi tych upchatych cestach to nemalo
zmysel a taktiez za informovanie cestujucich na zastavkach)

Mimoriadna pochvala vsak patri pani dispecerke spod Noveho mosta zato, ze namiesto toho, ze ma sediet v tej budke v teple 2 hodiny chodila na rozne nastupistia pod mostom a nformovala cestujucich vzdy o aktualnej situacii, najma o premavke, resp. nepremake elektriciek.
Po stopách linky 43 (pamätníci budú vedieť lepšie) ?

Najvýchodnejšie vedenú trasu mala linka 43 začiatkom 80. rokov, po výstavbe sídliska v oblasti Zrkadlového hája. Vtedy ešte premávala od Šafárikovho námestia na Janíkov dvor. Pokúsil som sa urobiť rekonštrukciu tejto trasy pomocou fotiek z norc.sk. http://pokec.azet.sk/klasIK280?i9=78c327d9a865&show=fotoalbumy Začiatkom 80. rokov všetky linky premávali po moste SNP, teda aj linka 43, ktorá predtým išla po moste ČA. Z mosta SNP odbočila na Krasovského v mieste, kde teraz stojí Aupark (1). Trasa ďalej viedla JZ po ulici Koševého (2) a potom akoby naspäť na most, SZ smerom po ul. Trate mládeže. Pokračovala JZ po dnes už neexistujúcom úseku Zadunajskej pod nájazdom na Nový most a ďalej po jedinom existujúcom úseku pôvodnej Zadunajskej, kde dnes stojí súkromné gymnázium. (3) Niekde v mieste podchodu bola križovatka s Engelsovou ulicou, ktorá sa ďalej spájala s Makarenkovou. Toto vyústenie tiež ešte existuje v areáli Incheby. Na druhom konci Engelsovej ulice bolo železničné priecestie, pričom metrov tejto ulice tu bolo ešte pred výstavbou Digital parku. Cez toto priecestie premávali linky 27 a 47. Linka 43 pokračovala po Zadunajskej po dnešnú Záporožskú a odtiaľ po Zväzáckej južným smerom na na križovatku s Rusovskou cestou, ktorá sa nachádzala neďaleko stanice (4) a za železničným priecestím (nadjazd Rusovská neexistoval) ďalej na juhovýchod po dnešnú Fedinovu ulicu a doľava smerom k Zrkadlovému háju (5). Pôvodná trasa zo 70. rokov (prerušovanou čiarou) pokračovala vedľa Chorvátskeho ramena (6) na Janíkov dvor. Na začiatku 80. rokov už viedla cez sídlisko po Togliattiho (Romanovej) ulici k ešte neexistujúcemu Technopolu (7). Mapa z tohto obdobia nie je úplná, ale dá sa predpokladať, že linky 43 a 101 pokračovali ďalej vedľa horárne po starej ceste medzi Draždiakmi (8), ktorá ešte pred výstavbou Sverdlovovej (Dolnozemskej) pokračovala súvisle cez Štrkopiesky (9) a mostík ponad Chorvátske rameno (10) cez pole vedľa dnešnej vozovne (11). Výstavbou Sverdlovovej stratila pôvodná cesta význam, keďže bola na niektorých miestach rozdelená alebo zasypaná. Linka 43 po odbočení (12) pokračovala (13) na Janíkov dvor (14), linka 101, v tom období najdlhšia linka (DNV – Čunovo) išla rovno. Neskôr bola linka 43 presmerovaná cez novovznikajúce sídlisko Lúky a linka 101 skrátená po most SNP.
Reakcia na: d3k0 #124203:
keď už o tých mapách, tak na mape k 8.1.09 chýba zastávka Bosákova pre L96/196 v mere do Pe (kde kedysi stála 68)... dalo by sa to potom opravit? ?
Reakcia na: d3k0 #124201:
Už teraz sa na to teším. ☺

Ak by mal niekto možnosť zabezpečiť lacné veľkoformátové scanovanie, nech sa ozve. Dal by som zoskenovať všetky mapy BA (príp. aj iných miest) čo mám doma, verím že by to bolo pre mnohých zaujímavé. ?
Reakcia na: oppress #124202:
Skor je v plane (raz niekedy 😃 ) aktualizacia historie jednotlivych liniek, kde by boli pri starych nazvoch aj nove nazvy ulic 🙂
Reakcia na: d3k0 #124191:
Kebyže nemám staré mapy BA z pred rokov 1990, tak ani neviem ktoré ulice to sú. Je tu na stránke aj historická mapa, alebo sa neplánuje také dačo, že historické mapy MHD? Vidím tu len mapu z r.1985.
Reakcia na: Valec #124198:
Ahoj, takto to bolo v dobovych zaznamoch, vytiahol som len dve veci; raz to asi cele bude v novinkach na webe, len musim este prepisat 90. roky 😃
Reakcia na: 810zssk #124194:
Dufam, že boli informovaní poslanci BSK pred zajtrajším hlasovaním. Nie že by to malo niečo riešiť, ale aspoň z princípu.
Reakcia na: kecho #124197:
treba si precitat aj diskusiu. zaujamave postrehy. napriklad, ze slepy clovek si elektricenku kupovat nebude, lebo ju ma jednoducho zadarmo...
Co sa kariet tyk a ich platnosti.. uz som to tu pisal a bol som ozanaceny za kverulenta - Proste Emtrest!
Reakcia na: d3k0 #124191:
Veľmi zaujímavé, človek sa dozvie aj pracovné názvy jednotlivých vetiev križovatky. ?
Ale aj tak tam vidím určité nezrovnalosti, a to:
- zastávka Ševčenkova pre L50 (asi má byť 43)
- v súvislosti s výstavbou estakády A - 5. stavba (estakáda Dvory) ti tam niekde chýba medziobdobie v ktorom po nej premáva len linka 43 (ostatné z Petržalky stále jazdili cez zast. Záporožská)
- síce to nie je už obsahom doterajšej diskusie, ale L116 premávala cez zast. Záporožská ešte v čase, keď už ostatné linky (27, 43, 53, 54, 117) premávali po estakáde Dvory

A ak máš také dobré informácie, zaujímalo by ma, kedy bola zriadená zastávka Ševčenkova smerom do Petržalky a kedy na nej začala zastavovať L116. Ak dobre pamätám, má to súvis s rekonštrukciou Kopčianskej pri výstavbe novej ŽST a v tom čase boli zároveň definitívne zrušené zachádzky k Závodu Matador. ?
zlí zlí zlí prispievatelia servera imhd?, že vraj včerajšie meškania cca hodina, v žiadnom prípade to nie je pravda, lebo "podľa hovorcu Dopravného podniku Petra Kaveckého meškala v priemere od desiatich do tridsiatich minút" http://www.sme.sk/c/4321980/po-snehu-pride-clapkanica.html
Reakcia na: oppress #124109:
kto hovorí o Vyšehradskej? ja hovorím o Farského-Šafko/príp. Hl.st./ ? veď spevavý vták predsa nechce nebezpečnú, hlučnú, nekultúrnu električku, ale bezpečný, tichý, miestotvorný vlak, nie? ?
btw. na bratislava.sk bol nejaký obrázok v súvislosti s reko mosta a tam boli nakreslené 2 električkové trasy po Štúrovej. takže sa asi nebude točiť cez Jesenského, ale pôjde na HlSt.
Re #124114 luky133: lebo Branka by voliči ukameňovali ?
Re #124123 luky133: veď počkaj, keď si jeho nástupca vytiahne 408x ?
Re #124170 luky133: "zatiaľ z konštrukčných riešení " ❓ nie náhodou preto, že "zatiaľ" sa nechce?
Re #124173 luky133: pán mág(or) Z. hovoril aj to, že trasa L96 sa bude meniť len v meste... a kuk ho - zrazu sa zmenila aj Pe ?
Reakcia na: luky133 #124181:
Na to potrebujes aj podporu laikov. A ti budu nadavat az ked EMTrest uz bude.
Hehehe, jaká "náhoda" ?

"Vnútorná strana informačného panelu BIP obsahuje LCD panel, ktorý je zložený z troch LCD TFT displejov.
Informácie zobrazené na displeji č.1:
- číslo linky a konečná zastávka – veľké písmo
- počiatočná zastávka – menšie písmo
Informácie zobrazené na displeji č.2:
- aktuálna a nasledujúce zastávky
- možnosť zobrazenia liniek na aktuálnom prestupnom uzle resp. zastávke, kde je možný prestup
Informácie zobrazené na displeji č.3:
- dopravná mapa mesta (príp. jej výsek), na ktorej je zvýraznená aktuálna linka a aktuálna poloha vozidla"

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/15t-042.jpg

emtrest forever...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.