Inak keď už DP tak veľkoryso nadeľuje, tak prečo sakra neznormalizuje aj linku 41?! Tá zachádza na Búdkovu má aj význam, využívajú to ľudia? Mohli by sa uvedomiť a najprv napraviť intervaly tam kde to doondili.
Takto nejako som si to aj ja predstavoval ? len načo premáva potom aj linka 49 v sedle?! Nebolo by lepšie prehodiť 20 a 22 tak, žeby 22 končila na TESCO Lamač a 20 by pokračovala na NOÚ a bolo by to tak celotýždenne? 22 by bola len ako posila linky 20 a mohla by byť očíslovaná ako 120. Toľko meine phantasie ?
Po otvorení Petržalskej radiály (ak také čosi vôbec nastane ?) sa má upraviť aj linkové vedenie električiek. Konkrétne zmeny samozrejme ešte nie sú známe, ale možno sa to dotkne aj Tebou vymenovaných liniek.
Sormi sa dá pokryť celá L20+časť 22 a verím že 1031/1032 pôjdu na 22 tiež...veď uvidíme.. Sorov je 7, L20 potrebuje 6vozov, teda jeden ostane na 22, som zvedavý kedy prídu dalšie
No to by sa museli prepojiť DD zo sieťou aby tam mohli dať 15Tr vo vačšom počte.
Tambusy mali nechať len na Dlhých dieloch -majú na to motory, aspoň vraj že... -aj ked popravde už nejaké aj zahoreli...
133 nech v špičkách pre mňa jazdí...ale to by mali aj nám potom obnoviť býv. 123ku neskôr 193ku.
Ale aspoň to bude kvalitka, a nie už tambusy, aj keď je pravda že tie sory nie sú zrovna najsamlepšie busy ale určite lepšie ako Tambusy... Druhá vec je že dosť poradí ostane pre karosy a ik415 ale aspoň trnavské...
Ohľadom tej 83jky až na konečnú Vyšehradská -že načo....
Moja protiotázka znie načo teda chodí Električka č.5 až do Dúbravky alebo do Rače? Alebo načo linka č 9 chodí z Ružinova až do Karlovej Vsi? Prečo sa nemože otočiť v centre?
Zhrniem: -iné mestké časti može mať linky z jedného konca na druhý tak prečo by sme nemohli mať i my? A mi je jedno či to je električka autobus či trolejbus.
"... čo túto zmenu vyvolalo?" - Odpoveď: "Na linkách 20 a 22 dochádza v rannej špičke k posilneniu intervalu z doterajších 7-8 minút na 6 minút v súvislosti s vypravovaním aj menej kapacitných vozidiel SOR BN 10.5."
Zaujímavá zmena s 20 a 22, mňa viac-menej príjemne prekvapila, ale cestujúci z oblasti zastávok Opletalova - Novoveská asi radosť mať nebudú... Vie niekto:
a) Aké budú prázdninové CP? Dúfam, že aspoň v sedle také ako teraz, lebo 40-minútový interval na oboch linkách, prípadne nepremávanie 22-ky v sedle by asi nebolo zrovna najlepšie riešenie...
b) Túto zmenu si vyžiadali niektorí cestujúci? Teda čo túto zmenu vyvolalo?
c) Akosi neviem odhadnúť - touto zmenou sa niečo ušetrí ALEBO zostanú výkony na približne rovnakej úrovni ALEBO sa pridáva? Viem, že v rannej špičke sa pridáva na oboch linkách.
d) Nejak je ticho ohľadne zatrolejovania Patrónky aj v smere na Kramáre. Podľa mňa, MHD na Kramáre z Dúbravky / Lamača / DNV je cez víkend jedna veľká hanba
e) Ďalšía hanba je, že stále neboli sprevádzkované už dávno pripravené zastávky: "Prídanky" (keď už teda MHD aj v smere na Patrónku tadiaľ premáva).
A zastávka "Pri Habánskom mlyne" (t.j. exzastávka "ZOO") Ale viem, že za toto DPB nemôže.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
No to by sa museli prepojiť DD zo sieťou aby tam mohli dať 15Tr vo vačšom počte.
Tambusy mali nechať len na Dlhých dieloch -majú na to motory, aspoň vraj že... -aj ked popravde už nejaké aj zahoreli...
133 nech v špičkách pre mňa jazdí...ale to by mali aj nám potom obnoviť býv. 123ku neskôr 193ku.