19.02.2009 od 19:30 do 20:05 stlay električky liniek 1,4,5,9,12 v useku karlove ves pred zastavkou Nad lučkamy v smere do karlovky a dubravky pre poruchu supravy T6A5 7901-7902,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,A KEDžE NA žEHLIčKE NEšIEL ZADNY PANTOGRAF HORE TAK JU MUSELA TLAčIT SUPRAVA T3 7775-7776 ALE VYSKITOL SA DALšI PROBLEM........NA ZADNOM VOZE žEHLIčKY BOLO NOEčO ZO SPRIAHADLOM A NEšLIEL TAM NASADIť DIEL NA KTORY SA ZAPRIAHNE T3 "TEOJKA" ALE TO SA VYRIEšILO A PAN VODIč S "TETROJKY" MOHOL TLAčIť žEHLIčKU ,,,,,,ALE T3 LEN TAK TAK JU TLAčILA EšTE MAL AJ BRZDU NA 1.VOZE A 1.PODVOZKU ODBRZDENU LEBO MU NEZATVARALA TAK TO BOLO EšTE HORšIE.
?
19.02.2009 od 19:30 do 20:05 stlay električky liniek 1,4,5,9,12 v useku karlove ves pred zastavkou Nad lučkamy v smere do karlovky a dubravky pre poruchu supravy T6A5 7901-7902,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,A KEDžE NA žEHLIčKE NEšIEL ZADNY PANTOGRAF HORE TAK JU MUSELA TLAčIT SUPRAVA T3 7775-7776 ALE VYSKITOL SA DALšI PROBLEM........NA ZADNOM VOZE žEHLIčKY BOLO NOEčO ZO SPRIAHADLOM A NEšLIEL TAM NASADIť DIEL NA KTORY SA ZAPRIAHNE T3 "TEOJKA" ALE TO SA VYRIEšILO A PAN VODIč S "TETROJKY" MOHOL TLAčIť žEHLIčKU ,,,,,,ALE T3 LEN TAK TAK JU TLAčILA EšTE MAL AJ BRZDU NA 1.VOZE A 1.PODVOZKU ODBRZDENU LEBO MU NEZATVARALA TAK TO BOLO EšTE HORšIE.
Hlavne by som sa rád dočkal že systém akým sa linkovanie bude robiť v meste bude jednotný. A nie, že v Petržalke je skoro všetko na prestup = 60min lístok, tam kde sú električky platí zas staré známe, naoko odsudzované "odvšadiaľ - všade" a tretí prípad sú prominenti z Dlháčov, kde musí dojsť to najnovšie čo je v BA, a ešte ako bonus linku, ktorá kopíruje linky elektrickej trakcie. Prečo teda nepotiahnu linku 95 na Nám. SNP keď tu môžme mať 133?! Alebo spoje linky 28, ktoré jazdili k SND sa kam stratili? Neboli vozidlá a ani šoféri. A teraz keď sú, zrazu sú aj šoféri a čáry máry fuk, náš manager založil novú predvolebnú linku. Akási obdoba predvolebnej linky 81 v roku 2006 ?
No však zmluva na Tedomy je 8 rokov. Detaily nepoznám, takže ani neviem či sa bude dať odstúpiť od nej a aké tam sú sankcie. Každopádne dobre našité, tak aby sa dakto mohol 8 rokov vyškŕňať ako "tvrdo" makal pre svojich voličov. Tiež inak paradox je, že DPB zrazu urguje nahradiť 10.5 SORky Tedomami, pričom údaje tuto na stránke hovoria SOR 10.5 vs. Tedom = 93 vs. 86 miest. Donedávna nahrádzanie Karos na 30,37,52,56 a 65 9.5 SORkami bolo úplne normálne podľa DP. Zrazu treba šup šup rýchlo "kapacitnejšie" vozidlá. Inak tá kapacita sa počíta ako vôbec? Na jednotnú obsaditeľnosť vozidla alebo od oka sa tipuje? Možno by bolo fajn keby sa do údajov dalo aj či je obsaditeľnosť počítaná 4os/m2, 5os/m2 atď síce viem,že u nás to je 7-8os/m2 ale predsa aké údaje figurujú tu by ma zaujímalo.
Ak chceš zažiť kvalitnú MHD, na DD sa sťahovať vôbec nemusíš. Stačí si zájsť na jedňodňový výlet do Viedne, tam je MHD na veľmi vysokej úrovni.
A čo sa týka BA tak mi MHD kvalitnú máme čo sa vozidiel týka- keby medzi nami nežili vjbné debilné hovädá, ktoré ničia vozidlá, mozgy jedny primitívne, taká lobotómia by nebola od veci. S linkami je to trocha horšie, tú 51ku by mali dať minimálne 3 za hodinu, 2 je naozaj nič. A to že je DPB posraný z DD, to len tak vyzerá...akosi povedal je to trápny volebný ťah s tými úžasnými TEDOMami.Bude to chcieť aspoň posilňovanie liniek, časom možno aj zavedením tak 3.5 nových efektívnych liniek s kĺbovými autobusmi alebo t-busmi...
Áno ak chceš zažiť kvalitnú MHD jediné čo ti zatiaľ ostáva je presťahovanie na DD. Nič iné sa nedá robiť v tejto situácií. Ono keď prídu kĺbaky bude asi aj tender na krátke busy takže sa aj vy dočkáte. ?
Mám na Vás pár otázok. Ak Vás nejaká otázka vytočí neodpovedajte radšej.
1. Ak chcem zažiť kvalitnú MHD s modernými vozidlami, mám sa presťahovať na Dlhé diely?
2. Zobral DP na vedomie vôbec nejaký audit alebo pripravovaný návrh linkového vedenia električiek?
3. X žiadostí sme sa načítali počas rokov z mnoho MČ. Napriek tomu, sa nič nezlepšuje. 51 jazdí v otrasnom polhodinovom intervale celý deň a cez víkendy vôbec, niektoré trolejbusové posilnili iné zriedili a nič nespravili pre nápravu...
Môj osobný názor na električky+nadväzujúce témy : To čo jazdí v skutočnosti, od liniek až po intervaly je vyhadzovanie peňazí a zbytočné vzkm. Zatiaľ čo ako najväčšia záťaž bola označená Petržalka, ostatným m.č. (kde jazdia električky) aspoň ostali električkové linky vedené práve systémom linkovania, ktorý bol tŕňom v oku dopravného podniku. Ak sa nemýlim, tak práve toto bolo predmetom kritiky a neustáleho ponosovania sa vedenia, aby sa minimalizovali súbehy, zmenšil počet liniek a skrátili intervaly. Stalo sa. 3 a chlp roka po ráznych zmenách linkového vedenia DPB zakladá jednu minibusovú linku za druhou, nakupuje krátke autobusy a zlatým klincom je to ako je DP celý pokakaný z Dlhých dielov lebo dakto potrebuje vyhrať voľby niekde... V prenájme 20ks Tedomov vidím len záťaž, ktorú si Záhradník a Kadnár zhodili na DP aby mali Dlhé diely 8 rokov nové autobusy a zakaždým to mohli aspoň na dve volebné obdobia vyťahovať ako sa zaslúžili za modernú dopravu na Dlhé diely.
ten zabeh uz nie je to co byvalo. V kazdom pripade treba motor setrit az do prvej periodickej prehliadky. Setrit neznamena dusit v nizkych otackach, aby nezlenivel tak mu treba obcas stupit na krk. Zalezi od vodica. Blazon by zadrel motor aj na linke 57. Pri rozumnej jazde im DD neublizia.
Zazil som aj vyslovene surovy motor. Bral som S 120 z GO motora a prve kilometre boli utrpenim. Po vymene oleja a spaleneho ventilu (moja chyba, siel som na dlhu jazdu v zabehu) to slapalo ako hodinky.
Si z nejakého lacného kraja. Podľa informácií na stránke "dopravcu" stojí jednorazový skupinový lístok pre viac osôb do celkového objemu 1100 litrov 16,60 €.
Re #123693 luky133: To radšej pôjdem osobne tie displeje premontovať. ?
No pozor. Linka DD-Spaľovňa už niekoľko rokov existuje. Síce má len niekoľko spojov za týždeň, zato stojí takmer pri každom dome. Premávajú na nej relatívne nové, i keď na miestne pomery žiaľ nie nízkopodlažné, vozidlá. Jedinou nevýhodou je chýbajúce zaintegrovanie (displeje už vozidlá majú) a malá prepravná kapacita - 2 miesta na sedenie, 2 na státie (na zadných stupačkách) a potom už len v nákladnom priestore.
Ano to je systém ala Považská Bystrica: 33, 330-339, 3300-3399, 33000-33999... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zaki823