Poslal by si mi to rozhodnutie na mail pod nickom? Lebo mňa tiež pri jednej žiadosti odbili rozhodnutím, ktoré urobila neoprávnená osoba a rovnako bolo podľa mňa nezákonné aj z obsahovej stránky. ?
Podľa zákona mám 15 dní od doručenia rozhodnutia možnosť sa odvolať kde budem argumentovať prečo nie je pravda to čo napísali. Zvažujem, že sa odvolám, ale nie som si úplne istý. Keď sa to tak vezme nemám čo stratiť len získať, ale tento krok už prekonzultujem s niekým kompetentným. ?
Ja si skorej myslím keby mal záhradník milóny navyše tak by tie peniaze rýchlo "zdúchli" mimo toho rozpočtu.
Ono sa to aj v našom meste tak robí -mňa zaujíma kde sú tie peniaze za tie všetky pozemky, budovy čo sa tu za tie roky predali. Napríklad ma veľmi zaujíma na čo sa použili tie peniaze z predaja PKO, alebo Vydrice?
Boboha, to nemôže podnikať priamo mesto??? Kľudne oni mohli si požičať od nejakej banky (keď sa ešte dalo pred krízou ) a sami vystavať aj celú Vydricu aj celé Twin city a rovnoko to prenajať ako to robia tie žraločie skupiny. Tie peniaze ktoré zhrabáva napr. J&T za prenájom obchodných priestorov pre seba mohlo ísť do mestkého rozpočtu -výsledok by bol jasný okamžite by boli peniaze na najnovšie autobusy aj na električky hoci a Combino.
Lenže nie, tu sa muselo všetko predať -za5,50 a ešte z tých 5,50 sa dobre kde kto napakoval aj táto KDHacka garnitúra.
Na toto sa viem dobre jedovať.
Tak to tu vyzerá ako vyzerá aj mestkou dopravou...
mas absolutnu pravdu hlavne s tym tunelom a vlastne vo vsetkom ale nieco robia vsetko tu je len o peniazoch, si myslis keby mal zahradnik milony eur navyse v rozpocte nekupili by sa elektricky, nezrekonstruoval by sa tunel skor, neboli by nove solo trolejbusy a tak by som mohol menovat desiatky veci.....
Veľmi sa toho teda v doprave nerobí, aj keď voľačo je to psovimucha. Jeden z kladov je napriklad trolejbusy NA Dlhé Diely ale aj to je taký "nedorobok". To je už taký problé normálne to napojiť na zvyšok siete? Pár drátov...Njo samo...niečo to stojí, ale návratnosť nákladov by určite bola -to pretahovanie 15TRky niečo tiež stojí, koľko penazí sa vyhádzalo za pokazené agregáty 25tiek atd...
Možno ešte by som zaradil rekonštrukciu Obchodnej a Kapucínskej ulice -len tiež pri tej príležitosti sa mal jednoznačne zrekonštruvať i tunel.
Ja ale vidím, žial viacej negatív. Kupovovanie morálne zastaralých električiek K2S, ktoré sú nie len, že u nás ale pomály aj na Ukrajne zastaralé -aj v Kijeve jazdí čiast. nízkopodlažná KT3UA.
Totálne celkovo zanedbaná preferencia MHD -ved áut stále pribúda pretože jazda autom je stále výhodnejšia ako MHD -treba zaviesť mýto do centra.
Ďalej neskutočné meškanie spistenia BID -už pomály pred rokom(!!!) to malo byť.
Neskutočné meškanie vybudovania nosneho dopr. systému v Petržalke -meškanie min 25. rokov.
Odfláknutá rekonštrukcia záhradníckej, meškanie dodávky kĺbových autobusov -to čo ma teraz napadlo a určite ešte i v mnohom dalšom údržba vozidiel atd...
K tej EU, ja som voľakedy bol tiež dosť skeptik či kritik EU. Je to do určitej miery tak trocha možno diktát -lebo darmo veľké krajiny majú vždy moc. Ale až tak čierne to už v poslednej dobe nevidím. Však aj SR sa dá považovať za už plnohodnotného člena , žial čo do EU rozhodne stále nepatrí je nátura Slovenského národa.
No kedže je toto fórum o doprave -dotknem sa hlavne dopravy. Už na ČR je možnosť vidieť že nielen dopravné prostriedky dovážajú ale aj majú export aspoň do krajín býv. východného bloku. -napr. Inekon DPO produkty Trolejbus trolino do pobaltských krajín (tuším aj Vilnius neviem teraz z voleja). Potom Škoda 16T do mesta Vratislav.
Skorej ešte lepší príklad je Poľsko ktoré autobusmi Solaris dobýva pomály celú EU -i také krajiny ako Švajčiarsko, či Nemecko - konkrétne Berlín. Síce je pravda, že tieto autobusy majú súčiastky zväčša vyrobené "západnými" firmami. No konečná finalizácia je v Poľsku. Zdroj lacnej pracovnej sily sme boli spočiatku, teraz už ani nie a je otázkou času kedy i tie automobilky od nás zutekájú do dalších novšie prijatých členov či na Ukrajnu a pod.
no to little pig city je velmi vystizne ale zasa nemozme sa tvarit ze sa nic nerobi, robi sa ale DPB roky upadal a preto nebude hned na vyslni a to ani nikto nechce hlavne keby bol aspon na polovicu prijatelnou nahradou za automobil ale to bohuzial momentalne nie je
K tomu 'LITTLE BIG CITY' /som začul, že niektorí zahraniční to prezývajú 'LITTLE PIG CITY' -a sa im nečudujem ?
Inak knižný cestovný poriadok jednu dobu robil aj náš dopravný podnik, mám ho ešte doma. Vtedy ho vydal v suvislosti so zavedením prestupnej tarify -len škoda že v tomu už zrejme nepokračoval.
Ono je nafigu v MHD BA skoro všetko...nemáme dosial jedinú ani čiastočne nízkopodlažnú električku, špinavé autobusy, debiliny s dĺžkou platnosti predplatných lístkov...nekryté zastávky aj na uzlových bodoch a to by som mohol pokračovať...
Žial naša MHD značne nezaostáva len za inými hl. Mestami štátov EU (výnimkou môže byť akurát Bulharsko a Rumunsko) ale dokonca aj napr. za Brnom či Ostravou.
A to máš pravdu je to, našim vo všeobecnosti tupým Slovenským národom.
Tak to som sa aj ja volakedz prevážal aj v elinách z konečnej na konečnú. Napr. i linkou č.5. ? .
Čo sa týka tých lístkov... Neprestupný lístok môžu mať aj v iných mestách, ale aj tak je to podľa mňa kravina - v prestupnom systéme neprestupný lístok aj ked len 15 min. Aj za 15 min. sa dá kľudne prestúpiť. Konkrétne odomňa, zastávku -dve 99inou a na to nadväzuje obyčajne (aspoň má) 93ka a stou som za 12min v meste.
Je to šikanovanie cestujúcich a ešte vačší nezmysel je tá električenka na 30 alebo 90dní. To mohli nechať podľa mesiacov tak mi to krásne vždy vychádzalo koniec platnosti 4dni po výplate. Čo už...
Tie low entry autobusy -ono sú podľa mna hlavne určené pre prímestkú dopravu a mestá kde si plne nízkopodlažné autobusy veľmi nemôžu dovoliť. Ono low-entry umožnuje jednoduchšiu zástavbbu motora a preto je taký voz menej nákladný.
Mne je to jedno. Podľa mňa patrí počet dverí do výbavy a technické parametre sú výkon motora, krútiaci moment, typ prevodovky, riadenie a také veci.
No ale tvrdenie aj keby bol počet dverí technický údaj, tak "5 dverí = nič moc technické parametre" ide naozaj úplne mimo moje chápanie.
len pre info aj na tejto stranke je velkym cervenym napisane TECHNICKE PARAMETRE a asi 3 - 5 riadkov pod tym POCET DVERI ale to si si ty nevsimol alebo nechces vsimnut, inak urcite teraz povies nieco v zmysle: "Na tejto stranke sa pomylili/ je to zle napisane"
Počet dverí je technický parameter? Inak ti pravdepodobne uniklo, že si môžeš objednať NB18 aj s 2, 3, 4 dverami. Potom ho môžeš venovať DPB, určite ti bude povďačný.
Konkrétne ktoré TECHNICKÉ PARAMETRE nie sú nič extra? A v porovnaní s ktorým konkurenčným modelom? Kua že si tí dopravcovia nenajmú šotoušouv z iMHD ako poradcov - však by mohli tak krásne prosperovať aj bez dotácií - šotouši by im poradili, že nemajú kupovať SOR-y/Citelisy/Citará/Solarisy/MAN-y/Scanie/MAZ-y (podľa vkusu každého šotouša) a že miesto toho majú kupovať SOR-y/Citelisy/Citará/Solarisy/MAN-y/Scanie/MAZ-y, že tie sú omnoho lepšie, lebo nie sú červené/zelené, majú viac/menej dverí a krajšie poťahy na sedačkách...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
K tomu 'LITTLE BIG CITY' /som začul, že niektorí zahraniční to prezývajú 'LITTLE PIG CITY' -a sa im nečudujem ?
Inak knižný cestovný poriadok jednu dobu robil aj náš dopravný podnik, mám ho ešte doma. Vtedy ho vydal v suvislosti so zavedením prestupnej tarify -len škoda že v tomu už zrejme nepokračoval.
Ono je nafigu v MHD BA skoro všetko...nemáme dosial jedinú ani čiastočne nízkopodlažnú električku, špinavé autobusy, debiliny s dĺžkou platnosti predplatných lístkov...nekryté zastávky aj na uzlových bodoch a to by som mohol pokračovať...
Žial naša MHD značne nezaostáva len za inými hl. Mestami štátov EU (výnimkou môže byť akurát Bulharsko a Rumunsko) ale dokonca aj napr. za Brnom či Ostravou.
A to máš pravdu je to, našim vo všeobecnosti tupým Slovenským národom.