Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #123162:
Aj tym "normalnym spolocnostiam" by vadilo keby ich zamestnanci sirili negativny obraz. Na to je tam ten zamestnanec aby chybu reportol vedeniu a nie verejne. Dalsia vec je ze v DPB nie je zaujem riesit veci a reportnut vedeniu evidentne nestaci..
Reakcia na: luky133 #123162:
DPB nie je normalna spolocnost...
Reakcia na: luky133 #123162:
zasa urcite sa aj DPB sa vypracoval trochu v tejto oblasti ale stale je to malo ?
Reakcia na: 6222 #123161:
Ale je rozdiel písať pravdu ako keď zamestnanec klame. Normálne spočnosti berú negatívne stránky normálne a snažia sa ich pozmeniť aby boli kladné, ale DPB a.s. je asi tá z toho druhého konca.
Reakcia na: 810zssk #123155:
asi tak ved ked nieco pises negativne o nejakej spolocnosti tak je mozne ze ta ak si jej zamestnanec v tom najhorsom pripade vyhodia
Reakcia na: m@rtin #123159:
No ja si Prahu pamätám ako Karosárke mesto a teraz si ho budem musieť preradiť na Sorácke. ?
Reakcia na: luky133 #123157:

Šok to není, vědělo se to neoficiálně už delší dobu

Doufejme, že to budou vozy řady NB
co sa tyka toho otvarania dveri tak jeden sofer uz nepamatam v akom cisle, viem len ze to bol ikarus 435 nad kazymi dverami pod vysvetlivkami pouzitia tlacidiel ma napisane :INAK VODIC ZASTAVKY POZNA A ZASTAVI, ZLTE TLACIDLO NIE JE DOPYT NA OTVORENIE DVERI ? ? ? celkom originalne... kazdy den pouzivam linky 39 a 31 a hlavne starsi cestujuci vzdy ked su pri dverach maju potrebu nieco stlacit. Na druhej strane sa mi paci pristup vodicov ktori to maju tazko na haku a su si vedomi dezorientaciou ludi (alebo im signalizacia ani len nefunguje? ? ? )
Reakcia na: m@rtin #123156:
Závidim tie električky a uvádzam mierny šok, že to vyhral Sor. Podmienkou bola asi cena nie referencie a počet vyrobených kusov ako u nás.
Praha autobusy:
Výběrové řízení na dodávku 720 autobusů pro Prahu vyhrála společnost SOR.
SOR dodá v letech 2009-2016 do Prahy 480 standardních autobusů (zřejmě NB12) a 240 kloubových (zřejmě NB18).

Každým rokem tak Praha nakoupí 60 standardních a 30 kloubových autobusů.

Praha tramvaje:
Během tří týdnů by měly dorazit poslední tři kusy tramvají Škoda 14T a tím tak uzavřít kompletní dodávku 60kusů. Po té začne Praha odebírat tramvaje 15T. Koncem roku 2009 budou v Praze tyto nízkopodlažní tramvaje - 60x Škoda 14T, 28x KT8D5.RN2P, 29x T3R.PLF (Wana) a 7x Škoda 15T. V letech 2010-2017 bude obnova vozového parku spočívat v nákupu 30 tramvají Škoda 15T ročně a v letech 2010-2013 v modernizaci 5 tramvají KT8D5.RN2P ročně.
V roce 2017 by tedy měly být ve vozovém parku tyto nízkopodlažní tramvaje - 29x T3R.PLF, 47x KT8D5.RN2P, 60x Škoda 14T, 250x Škoda 15T
Reakcia na: luky133 #123154:
Demokracia je pekna vec.. ale su ludia ktorym by podpisanie mohlo sposobit problemy, napr. ak su v nejakom vztahu k DPB.
Reakcia na: 6222 #123153:
Ja tiež proti tomu nič nemám, ale keď sa tu rozoberajú negatívne stránky DPB ako napr. aj ten dopyt tak ako keby sa tu báli podpisovať pritom je tu demokracia takže DPB nič nemôže.
Reakcia na: luky133 #123150:

ani v tomto clanku sa nikto nepodpisal:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6624
nevidim na tom nic zle ?
Reakcia na: Solider #123151:
Typická reakci človeka čo závidi DD. Keď si si všimol nikdy som tu nepísal, že haha DD su super ostatné mestské časti môžu ísť do... ? Ja tu bývam a nemám nič proti novým vozidlám, ale viem, že je to aj nespravodlivé vzhľadom na iné mestské časti, ale napr. ja sa podpisujem všade aj keď sa jedná o dosť citlivé témy ako udania a iné. ? Len som sa pýtal.
Reakcia na: luky133 #123150:
Už Ti lezú do tvojho piesočku, tak sa chceš vypytovať na mená? Keby dotyčný autor chce, tak sa podpíše, ale asi to písal človek, čo si to nemôže dovoliť.
Reakcia na: stevo #123145:
v prvom rade treba tu preferenciu... aby sme zistili realny potencial bratislavskych trati a to, co dokazu... nedavno som tu robil cez GPS meranie a zistenie bolo take ze 1/4 cestovneho casu medzi 9 zastavkami bolo statie na krizovatkach a prejazd konstrukcne odflaknutymi tratovymi usekmi... urobit po preferencii analyzu na zaklade vysledkov potom rusit / zlucovat zastavky, poukazat na kriticke useky z hladiska konstrukcie a nasledne rozmyslat s efektivizaciou (vybrat useky, ktore eventualne pod zem).

Vsetko ale pada na tom, ze je to politicky zneuzitelne a napadnutelne...
Reakcia na: MiroBA #123131:
Miš-Maš nie je net ale práve dopravácky časopis. Ja teiž nikoho neosočujem, keď má vlastný názor, len keď má vlastný úchylný názor ? .
Reakcia na: MiroBA #123130:
Ty asi nebudeš len autista ale kompletný magör.
Po prvé: Prečo stále točíš túto úchylnú vetu "metro je o inom než busy i električky". V čom je o inom? A jazdí hádam metro radiálne?
Po druhé: Diametrálne vedenie liniek nemá NIČ spoločného slinkami odvšadiaľ všade.
Po tretie: Aká diametrálna električková linka okrem 12 bola v BA za tú dlhoročnú tendenciu zlikvidovaná?

Takže si svoje výkriky ublíženého decka vytlač na brúsny papier, zroluj drsnou stranou smerom von a vopchaj do análneho otvoru

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.