Ja dúfam, že ho pošlú do prdele... Síce by to bolo nelogické, tam posielať patróna svojej dopravy, ale pokiaľ budú vo vedení DP noví ľudia a nie takí úplatní slizáci, tak si bude môcť byť aj Dlhodielskym kráľom (obdoba Valašského kráľovstva Bolka Polívku) a prvé čo Braňo zadre ako starosta KV, že ľutuje, že Karlova Ves neni na nížine a musí byť v kopcovitom teréne (to pre ilustráciu jeho a Gyurkovského ľútosti nad tým, že K2S niesú nízkopodlažné ? )
ak bude kandidovat za poslanca v KV a okrsku DD tak sa tam urcite dostane. Otazne vsak bude ci zvysok vyhra SDKU alebo Obciansky blok. Samozrejme kandidovat moze aj za starostu KV.
Ten blbec ale nepochopil, že hlasy ľudí z Karlovej Vsi ho nespasia... Si nespomínam, že by takéto niečo bolo za celé roky v DPB, ako teraz že celé mesto vyzerá ako bazár aj čo sa týka parkovania a aj MHD a hentí na kopci si vozia rite v tom najnovšom čo BA má. ?
Áno, prinajmenej od 1.10.1981 boli na linkách 2 a 8 už len 4 poradia, avšak mám dojem, že od 15.5. mali výpravu zhodne 5-3-5 (ráno-sedlo-odpol.).
Doplním a opravím výpravu za rok 1985: 1 5-4-5, 7 9-5-9, 9 11-8-10, 11 14-7-14, 15 5-4-5.
A ešte musím poopraviť #122956: linka 12 15.5.1981 asi nezačínala ako prevažne súpravová, dvojičky tam prevážili asi až po dodávke 7717-7736, t.j. od roku 1982.
Ja som tu písal dve filozofie pohľadu na to pre a proti to delené označovanie a tiež pre a proti spojené označovanie. Na to všeobecne neexistuje poučka, to si musí každý DP stanoviť sám, že akým spôsobom spraví orientáciu v linkách, či Áčkami, Béčkami alebo eSkami, alebo stovkami.
no ja nevidím dôvod načo to ľuďom komplikovať? je fakt, že ľudia transparenty nečítajú atď atď, ale to čo navrhuješ nemá žiadne výhody. povedz mi jednu výhodu toho, že bude menej liniek, ale tie linky budú typu 77.
inak k tej 91, zdá sa mi logické, že existuje L91 ktorá chodí stále a potom L191 ktorá je posilová a chodí len cez špičku a je skrátená. podobne 196.
Hej, o tom sa stále uvažuje, lebo by sa šetrili vozokm, výprava vozov aj vodičov a vozovňa, typ vozidla, interval aj doba prevádzky u oboch liniek sú rovnaké ?
No sa samozjreme na Hl. Stanicu chodia obe linky značne prázdne, čo do kapacity bohate postačuje L2 ☺
a preco sa nemozu tocit na nam. L. Stura? teda posilnit 14, 11? a ked je argument ze to je asi o 4-5 minut dlhsie kolecko, tak naramne sa mi pacila linka Raca-Ruzinov pocas vyluky na Hlavnu stanicu - to by naopak znizilo cas a mohol by sa zlepsit interval...
zas tie linky na radiale musia byt... musia sa niekde tocit... je to v BA podmienkach taka vyhoda zadarmo, v podstate si obyvatelia na tychto radialach mozu vybrat ci budu sediet na zadku az na stanicu, alebo sa velmi ponahlaju a prestupia (hoci teoreticky je to rychlejsie, neviem si predstavit ze by to niekto riskoval)
ja osobne by som linky 2, 3, 8 zrusil... lebo je fakt ze s prestupom na Racianskom myte a Trnavskom myte je to aj so zaratanim prestupu rychlejsie... smutne, ale pravdive...
a stale sa tu sporadicky objavuju chore navrhy, ktore chcu redukat pocet liniek napriklad takym sposobom ze z Ruzinova by 50% spojov koncilo na Hlavnej stanici tou chorou tratou ktora ma ubohu vytazenost...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A