Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #122968:
No vypadla mi tam pointa, ale doplnil som v správe #122967
Reakcia na: Kakke #122966:
Akurát, že on nehovorí o 25Tr ale o TAMbusoch.
Reakcia na: Kakke #122966:
Tie vozidlá čo sú po technickej životnosti vypravujete ďalej vy blbci na iné linky ako 20,23 a 80. ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #122934:
Inak neviem prečo nemôžu chodiž 32 a 133 v prekladoch do 7,5min čiže obidve by mali špičkový interval 15min. Ten druhý článok z BA novín (http://www.bratislavskenoviny.sk/110327/doprava/z-dlhych-dielov-do-centra-opat-premava-linka-133) je inak dobrý humus minimálne táto pasáž :"Autobusy, ktoré premávali na tejto linke doteraz, už podľa vedenia dopravného podniku doslúžili. "Boli po technickej životnosti. Boli časté prevádzkové problémy, vypadávali pre technické poruchy," vysvetlil Zahradník." Ešte sa trtko ani nepochváli, že trvalo dva roky či koľko, kým blbci pochopili, že sa 25Tr kazili a teraz robí múdreho, takých idiotov "milujem", to sa nedá slušne a ani zásoba vulgárnych slov nepozná slovo pre pomenovanie toho čur...
Reakcia na: 810zssk #122928:
To číslovanie je minimum. Buď budú spoje v jednom lístku CP označené piktogramom a ľudia sa zároveň naučia čítať CP a transparenty na vozidlách, alebo ostane to delenie začlenené v číslovaní pre dizlektikov (sorry, ale ma doráža, keď sú mestá kde nemajú obyvatelia problém ani s troma variantami linky).
Reakcia na: 810zssk #122926:
No ten šofér zastavil mimo zastávky to je pravda, ale ten označník je posunutý dole pre blaho jedného dunča (ja som to nebol ? ) a jeho sprostého pána čo nevie zniesť, keď ma raz do pol hodiny zabreše pes.
Reakcia na: MatejBA #122923:
Vieš DPB si sere do huby, najpr. drbe intervaly kde sa dá a pridáva len a len na DD. Žiadna MČ nikdy nemala takú obnovu vozidiel ako teraz DD. Nechápem prečo by sa museli v DNV premávať po zombie B732 teraz premávať TAM-BUSy, ktoré zvýšili na ostatné linky a vy sa páni budete voziť v novom.
Reakcia na: 810zssk #122736:
Proti navrhovanému systému v podsate nič nemám, ale spojenie hlavnej stanice a stanice Nové Mesto mi napriek súčasnému nie veľmi priaznivému cestovnému poriadku pripadá logickejšie železnicou. Veď Ty hovoríš tiež len o predstave. Tak si predstav, že interval HlST - StNM bude 15 - 20 minút. Čo neznamená, že navrhovaná dvojka je zbytočná.
Reakcia na: 810zssk #122941:
Mne takéto číslovanie pripadá neprehľadné, ale tak proti gustu žiaden dišputát... ?
Reakcia na: S499.1023 #122944:
Veď nech dávajú. Ale my sme sa bavili o číslovaní... ?
Reakcia na: Martin Fundárek #122956:
Keď som v roku 1985 prišiel do DP, tak, ak sa dobre pamätám) na d-2 boli dokonca len 4 poradia (z toho jedno špičkové), na d-3 6 poradí (z toho 2 špičkové), na d-8 4 poradia (z toho 1 špičkové), na d-10 6 poradí (z toho 2 špičkové) - ale neviem, či zo začiatku neboli dokonca len 4 (1 špičkové), na d-11 bolo 11 poradí, na d-5 12 poradí (len do KV). Koľko poradí bolo na d-1 a d-15 neviem, lebo do Dúbravky som sa prvýkrát dostal až po otvorení predĺženia, keď na d-12 bolo 24 poradí (z toho 12 špičkových), na d-4 bolo 11 poradí, z toho 3 špičkové a 3 boli cíferské (1 celodenné a 2 špičkové). Na d-6 tuším 4 poradia (1 špičkové), neskôr 6 poradí (2 špičkové), d-7 a d-9 neviem nemal som rád, takže som sa im vyhýbal, na d-13 boli 4 (1 špičkové), na d-14 po jej spustení 3 poradia (1 špičkové). Bez záruky, ten Nemec, čo mi schováva veci, je sviňa ? .
Reakcia na: Martin Fundárek #122953:
ako je to s tymi linkami 21,25, 92 a tusim 98 a dialnicou?
Reakcia na: Peon #122951:
doteraz bol vyradený oficialne iba jeden z 11tich.
Vypravujú sa na L23,L80, a myslím že aj 20 a 22?
Reakcia na: AAA #122945:
Dvojičky na linke 2 začali 2.1.1980 po otvorení novej trate na Hlavnú stanicu (8 súprav). Veľmi rýchlo sa však prišlo na to, že trať rozhodne nenaplnila očakávania plánovačov. Už 3.3.1980 bola napr. z linky 3 stiahnutá viac ako polovica poradí (zo 16 zostalo 7) a bola zavedená linka 11 (11 poradí - zvyšné dve boli z linky 7, kde zostalo 10 poradí z 12), ktorá premávala do centra. Redukcia sa, myslím, dotkla aj linky 2 (zostalo 5 poradí), ale tým si nie som istý. Myslím, že sóla na dvojke boli prinajmenej od 15.5.1981, kedy bola na hlavnú presmerovaná aj osmička, pretože vtedy bola zavedená linka 12, kam boli nasadzované súpravy (len poradia 2 a 7 robili krasňanské kačice).
Reakcia na: Ike #122954:
Keď dojdu ďalšie Tedomy ak nebude nová linka na DD tak aj vy budete mat Tedomy. 😃
Krasa - co robi politika...

na linke 20 jazdila 1. kolona, na linke 32 jazdila 3. kolona... Ked sa chce, zrazu je to naopak a nam v DNV smradia TAMy, zatial co po DD behaju nove TEDOMy...
akoze, si pripadam ako nejaky second hand
Tentokrát dobre zadrel hovorca:

"Zatiaľ sa pre rýchlosť (50 km/h - pozn. MF) nemenia grafikony mestskej ani prímestskej dopravy. Hovorca dopravného podniku Peter Kavecký povedal, že vozidlá MHD aj tak nie sú na vyššiu rýchlosť konštruované."

http://bratislava.sme.sk/c/4294420/znacky-vraj-toho-kto-pozna-zakon-nemylia.html
Reakcia na: AAA #122947:
A zmenit licenciu je problem? Nie sme predsa v Banskej Bystrici.
Reakcia na: Kakke #122889:
Heh, no to je sila s tou zastávkou "Sološnícka" teda. ? Poobede bolo na 32-ke Tedomov viac.

A keďže na Dlhých dieloch sa už od dnes pravdepodobne nevyskytujú žiadne krátke Tambusy, kto vie, kam sa podeli? Dúfam, že už nejaké aj vyradia konečne...
Reakcia na: AAA #122947:
Tak, ako sa o ňu požiada, všakáno ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.