A uz sa to zas zacina.....Solarisy su osvedcena a kvalitna znacka keby nieco, len niekto mudry si potreboval splhnut u veduceho, tak sa nakupili prototypy.....a co sa tyka mercedesov a volv tebou navrhovanych, nieco take ako unifikacia vozidiel ti nieco hovori? aktualne ma DPB snad najrozmanitejsi park vozidiel. tolko typov vozov nevidis ani na autosalone Nitra....... a ty bys chcel dalsie typy a v podstate nove? chces aby DPB ziskal cenu za najrozmanitejsi vozovy park? :D:D
Tak pravda, už len tá ForCity najlacnejšia isto nebude ale som hlavne narážal na to že sa tými vozidlami chvália ako neviem čo.
Ale beriem, aspoň je to voľačo -nejaká obnova, vždy lepšie ako nič.
Ako tie tedomy vyzerajú vzhladne, a ked išla kvalita rádovo hore, len to vítam len aby tomu tak naozaj bolo.
Inak zlostí že Praha, Brno, Ostrava má peniaze na lepšie vozidlá len Bratislava nie. A v nízkopodlažnosti nás aj Košice tromfli, tí majú aspoň zopár KT8D5 s nízkopodlažným článkom.
"Tak hej. ale aj tak myslím, že Hlavné mesto by mohlo mať vozidlá osvedčenejších značiek -Mercedes, Volvo,... možno ešte Solaris (aj ked ten sa zrovna v BA nie moc dobre osvedčil)
Už napr. Lotyšké hl. mesto Riga si mohlo dovoliť húvne nakúpiť Citara tak prečo by si to nemohla dovoliť kúpiť i Bratislava?"
Tak hej. ale aj tak myslím, že Hlavné mesto by mohlo mať vozidlá osvedčenejších značiek -Mercedes, Volvo,... možno ešte Solaris (aj ked ten sa zrovna v BA nie moc dobre osvedčil)
Už napr. Lotyšké hl. mesto Riga si mohlo dovoliť húvne nakúpiť Citara tak prečo by si to nemohla dovoliť kúpiť i Bratislava?
Tedom by tak kludne mohol si robiť trhy v menších mestách Trnava, Pezinok,Senec...
Inak mohol by už Tedom navrhúť aj nejakú kĺbovú verziu.
Platiť budeš ty? Inak na dezéne Tedomov ma nič neuráža - bez ohľadu na to, aká bude kvalita. A čo som mal možnosť vidieť, tak kvalita išla rádovo hore.
Myslím, že práve raz na tomto fóre tu mal niekto fotky už len s napr. nerovnosťami obloženia interiéru a sa tu dosť vtedy na Tedomy aj ponosovalo...neviem či už nastali pokroky. Ale ak hej ja to len vítam, bodaj by boli ozaj bezproblémové... ale osobne ja moc neverím tomu, som trocha skeptik.
Nazdarek, vacsina z vas sa rozumie do MHD, a tym padom uz na 100% robila fotografie. Mam taky problem, mam par fotiek zachycujucich prevadzku s voznami 1] #102 [ex 2 uplne prve vozy v BA] pred ZST mlunske nivy, dalej nieco ako je nasa 104 teda patokenak P.V.V.V. ale neviem cislo precitat na hviezdoslavovom namesti na jednokolajke a posledny CELA trojclenna osadka vozu v uniforme pred vozom [patokenak]. Ale cele to ma hacik, vsetky negativy su na skle. Da sa to nejako previest na obycajnu fotografiu? alebo ak to niekto vie, pomohol by mi? dakujem komukolvek za pomoc.
Čo sa ti stále nepáči?
Veď sa pozri čo si zaobstaráva napr. Praha, Brno, Ostrava a čo si zaobstarávame my.
Veď len to sa chváliť sa či prezentovať plne vysokopodlažnú električku v dnešnej dobe je trocha silná káva.
"Ešte vzhladne vyzerajú tie Tedomy aj to ešte je taká značka riadne neodskúšaná, neosvedčená. A počul som že vraj niektoré staršie Tedomy sú riadne nekvalitne spravené.
Potom tam máme už staré známe hrbáče z úžasnym dizajnom."
Každú značku musí niekto raz odskúšať. Argumenty typu "Počul som..." sa vôbec nemusia zakladať na pravde. A dizajn je strašne subjektívna a na autobuse tá najnepodstatnejšia vec.
?
"keď lodiam 60 rokov stačilo mať cca 86 metrov, prečo zrazu chcú 100"
A prečo sa stavia železničný koridor na 160, keď sto rokov stačila stovka? ? Asi sú požiadavky na širšie lodné súpravy...
No, ono to nemusí byť až také nepríťažlivé. Stará linka 133 stála v zápche, pseudoduobusy boli na nafte pomalé a na konci trasy bolo možné prestúpiť len na 70-ku, do Petržalky alebo, rovnako ako už na Molecovej, na električku. Predĺžením k Malej scéne linka získa na atraktívnosti - keď chytíš hore "fleka", je dosť rozdiel vyliezť na Molecovej a pchať sa do preplnených električiek, alebo sedieť v buse, hoci o čosi dlhšie, až do centra a tam napríklad prestúpiť na vyprázdnené električky (11,14).
Preto si myslím, že vyťaženosť linky 133 bude vyššia, než vlani, a že sa na nej dobre uživia aj normálne busy (takže sa obávam, že aj tam nakoniec nasadia Tedomy).
Snaha vysokopostavených nenažraných tu síce je, ale naráža na pomerne mohutný odpor. Je teda šanca, že presun, ktorý by bol maximálnou hlúposťou, neprejde.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo