Využil by to napríklad ten, čo cestuje na okraj Viedne (aby sa nemusel vracať späť do centra na stanicu), resp. ten kto na(vy)stupuje po trase linky S7 a nemusí tak zbytočne cestovať po meste na Südbahnhof. Netvrdím však, že tých ľudí sú stovky, možno ich bude len 5, ale je to pre nich nová možnosť.
Ty si sa po trati 907 asi nikdy neviezol, že? Však len cesta Wolfsthal - Wien-Zentralfriedhof trvá dlhšie ako z Petržalky na Südbahnhof a preto nebude nikdy pre cestujúcich na trase BA-W zaujímavejšia. Trať 907 bude mať vždy len lokálny charakter a zvádzať sem nejaké zrýchlené spoje je tiež zbytočné, keďže je ešte voľná kapacita v súčasných. Taktiež charakter trate (jednokoľajná, množstvo zastávok, ostré oblúky...) vedenie zrýchlených spojov neumožňuje.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6668 - Super, takze ak to spravne chapem tak to este aj vynecha Molecovu.. ale zas sa mi paci ze mi realizuju moj sotosen - linku Dlhe diely - Devinska cesta ? Len nechapem preco to nestoji na Jurigrade a Vodarenskom muzeu.. ci to bude akozeexpresna linka?
"K tej Pressburgerbahn by stačilo, keby platil spiatočný lístok do Viedne aj po tejto trati a v buse Wolfsthal -BA, ktorý by z hranice mohol chodiť po Bratskej okolo ŽST Petržalka, kde by mal zastávku a potom po svojej trase pod Most SNP." - a to by uz kto vyuzil? Kto by siel Pressburgerbahnhom ked je to dlhsie a musi prestupovat? Skor by som videl vyznam v tom keby sa 901 zaintegrovala do VORu.
Ty sa hras ze si blbec, alebo aj si? Toto s prekladmi nema nic spolocne!
Staci prekladat 30 a 37 s intervalom 10 minut (v spicke castejsie) a sem tam kratko po 30, resp. 37 nastavit spoj L32. Ziadne preklady, len nadvaznosti. CHAPES konecne?
"Nechce sa mi veriť, že tá trať by nebola rentabilná lebo do Viedne i Schwechatu chodí ľudí kopec" - Do Viedne by tym nikto nechodil (vysvetlim nizsie).. Co sa tyka Schwechatu tak poziadam teba aj ostatnych aby rozlisovali obec Schwechat a letisko Schwechat (ktore je bezne nazyvane len Flughafen Wien - Letisko Vieden).. Na letisko sice ludi chodi dost, ale ci sa oplati kvoli tomu stavat novu trat, to neviem..
No a k tomu preco by tade ludia necestovali do Viedne.. trasa Petrzalka - Wien trva 61 minut, z HLST je to 58 - 68 minut. Na druhej strane len trasa Wolfsthal - Wien trva 73 minut.. Neviem ci trat umoznuje zriadit nejake doplnkove expresne spoje, ale podla useku Wolfsthal - Hainburg kde casto cestujem, to nevidim velmi dobre.
Ono keď sa dá ísť z Wolfsthalu na Berg, dalo by sa aj do Petržalky a skôr by som videl na moste diaľnicu ako trať. Ale rýchlejšie to do Viedne bude vždy cez Marchegg alebo Bruck.
K tej Pressburgerbahn by stačilo, keby platil spiatočný lístok do Viedne aj po tejto trati a v buse Wolfsthal -BA, ktorý by z hranice mohol chodiť po Bratskej okolo ŽST Petržalka, kde by mal zastávku a potom po svojej trase pod Most SNP.
K2s z prvej série (7101-7106) hrkotajú všetky, niektoré menej niektoré viac ? , a celkovo 1. a 2. séria nie sú moc vydarené, až na pár svetlých výnimiek, ale kým ich bude DPB vyraďovať tak to si ešte počkáme pekne dlho ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike