Ja by som bol vďačný aj keby tie Ik280 jazdili na 95 a 68 ako kedysi, hlavne ak by bol interval ráno 3 minúty a by sa ľudia z 84+99 mohli dostať bez problémov do autobusu.
Jááááááu. Veru si mi dobre osviežil pamät na jazdu v 44. ? Ja som sa skoro začal modliť aby tam nebolo už viac retardérov. A Sprinter aj keď ide pomaly tak to tak trieska jak keby mal vtedy kolesá v tvaré 8-uholníka.
Ale šak klientelizmus na Slovensku funguje...Zahradnik by mohol kandidovať na primátora, keby už Ďurkovský "nevládal". A potom by musel dať nové busy na každú linku aby ho mal "každý rád". Každý volený zástupca chce pre svoju časť to naj, asi je pre neho prvoradá Karlovka a DD a druhoradá práca v DPB. Hm
Pekne ? Teraz ma napadlo este jedno riesenie: Kedze problemom pri elektricke na DD su priestory tak preco to nevyriesit nadzemnym monorailom? Bude tam jazdit duotram co pojde cez DD zavesena nad cestou a potom na Molecovej sa pripoji k sucasnej trati elektriciek ?
Ano, DPB ide spravnym smerom to suhlasim. A opakujem - mne nevadi ze DD maju nove busy. Mne vadi preco ich maju. Mne vadi ze sa stavam obetou politickej kampane Kadnara a Zahradnika.
Tie vozidla sa mohli pouzit pre tych ktory ich potrebuju zavedenim garantovane nizkopodlaznych spojov v celom meste.
Škoda, že sa neurobila tá električková trať na DD. Aspoň by sa tu každý deň nevyskytovali hádzky o nových busoch na DD, ale maximálne rozoberalo aká električka mala dnes problém na DD. ?
Nepovažujem Záhradníka za vševeda, ale až jeho príchodom sa v DPB a v mestskej doprave pohli ľady. A čo, že DD má nové busy. Však nech ich majú, keď príde nových 240 busov, tak budú premávať po celom meste. A všetci si ich užijeme.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA