v tom case zrovna necestujem... ale v spicke je to casto bieda a autobus sa doslova "šuchce"... a to pochybujem, že by tie CNG Karosy (tie su tam väčšinou) nevytiahli viac... Ja pre zmenu CP nepoznam vobec z tohto hľadiska... Ale možnosť, že tá pomalá jazda by bola spôsobená neschopnosťou ísť viac som vylúčil, preto predpokladám, že je tam zlá chrono....
No Ty si domáci, ale čo ja mám skúsenosť s L21 (aj keď je pravda že ja poznám iba chronometrážne pásma tzv. "b" a "c" - to je prac dni od 19tej do 6.30 a cez víkend celý deň), že na diaľnici a II/505 treba dobre šlapať, aby si došiel na 0...možno cez deň je to iné.. teda ja by som povedal, že tam chrono upravovať netreba...
No ja neviem či je tá trasa ideálna... Je tam dosť vysoké klesanie a stúpanie a v zime by tam mal autobus problém aj ísť. A ani neviem či by vytočil také prudké zákruty tak ľahko. Asi aj preto tadiaľ len občas jazdia nákladné vozidlá.
Ináč dajú sa niekde nahasovať poškodené zástavky? Lebo by som nahlásil Matejkovú smerom na Kuklovskú lebo tam je už nejaký ten rok dobre pokazená nástupna hrana a keď zastaví bus alebo tbus rovno tam tak je veľmi príjemné preskakovanie tejto diery. ? Mne to ani moc nevadí ale keď tam má vystúpiť nejaký dôchodca alebo čiastočne imobilný občan... Každým rokom je tá diera väčšia. Tam by stačilo znova dať ten jeden obrubník a naliať asfalt.
PROSIM OPRAVTE MA AK ZLE HOVORIM
Na obratisku Kuklovska budu uz 4 linky:
32SOR BN 10.5 a od deviateho aj TEDOM HLAVNA STANICA
33Skoda 15tr,skoda25tr-MOLECOVA
35Iveco Daily Way-BORSKA
133 ? nikto nevie ale dispeceri vravia ze trasa by mohla byt :KUKLOVSKA,ZS MAJERNIKOVA,MATEJKOVA ! a teraz pri zelovoci by sla doprava a vysla by az pri riviere [molecova] a dalej az na nove SND...
Mňa na tej plánovanej trati 801 zaráža, že má stáť všade po trase, teda na dvoch nových zastávkach v Čuňove (to by som chápal ešte), ale načo musí stáť na všetkých zastávkach v Rusovciach a Jarovciach, tak to nechápem ? Je to v podstate prímestská linka. Ja by som ju určite nedával chodiť cez Jarovce, ale od Rusoviec, kde by mala len dve zastávky by šla cez Rusovskú cestu priamo do Petržalky a po navrhnutej trase alebo cez Panónsku zo zastávkami na Jasovskej, Carrefoure, ŽST Petržalka, Dvory, Aupark s konečnou pod Novým mostom. Asi sa DP bojí vyťaženosti linky keď ju dáva zastavovať na všetkých zastávkach a ešte k tomu aj zachádzkou cez Jarovce. Určite zastávky na znamenie v trase 91+191 okrem Jasovskej by som jej nedával do zoznamu zastávok kde linka stojí.
P.S.: K Jasovskej - prečo je Jasovská na znamenie keď ju často využívajú ľudia na prestup medzi 91+191 a 98? Tam sa za celú trasu nahrnie do autobusu najväčší počet ľudí po ŽST Petržalka a Nový most. Okrem toho je to prvá zastávka v smere do mesta kde je bez dlhej chôdze dostupná linka do Petržalky a do mesta, Ďalej je to len Kolmá a ŽST Petržalka kde sú len 93 a 94. Na Dvoroch a Auparku je prebiehať na druhú stranu = samovražda. ☠
Neviem, či by mohlia končiť medzi linkami SAD. Pred vstupom do areálu ASMN je závora, ktorá tam predtým nebola, ked jazdila X50-tka, ale ak by DPB vybavil povolenie, tak by tam mohla mať konečnú. ?
Tá 801-tka by kľudne mohla mať konečnú aj na Zochovej, tam, kde boli presunuté všetky linky z pod Nového mosta, ked bol maratón. Určite by to bola lepšia konečná ako pri novom divadle SND. ?
nemozu linky MHD koncit medzi linkami SAD? nehovorim vsetky ale napr 801...
nieco sa mi mari ze X50 mala konecnu takto
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emil1