Pri spôsobe akým sa robia cesty nižších tried, že nemajú obrubníky a tak postupne tráva a iný porast rozoberá asfalt, preto aj po rokoch môže mať cesta už len 2/3 alebo 3/4 zo svojej počiatočnej šírky...
a skusil si natom bycikli zamysliet aj dalej do buducnosti? Vies, ze tie cesty nikto neudrzuje. Co spravis ked nasnezi alebo bude poladovica. Nieco ine je ist po tych cestach v lete na bycikli a nieco ine cez zimu s niekolkotonovym busom.
A rovnako ako Intony poznamenal. Na niektorych usekoch sa maju problem vyhnut dve auta. Nieto bus s autom.
Jednodcho hentie cesty nie su pouzitelne pre hormadnu prepravu osob.
Chcel by som podiskutovať na tému posilňovania intervalov s príchodom tých 240 klbákov. Napr. či by sa mohli linky 31+39 posilniť na interval 6 minút v špičke, či by to vadilo keby 39 potom premávala v intervale 18 alebo 12 minút počas špičky, alebo by sa rovno prešlo na interval 5 minút aby 39 mohla premávať 15 alebo 20 minútovom intervale?
Snad nemyslis tzv. druzstevne cesty patriace jednotlivym JRD? Vies v akom su stave? Skutocne by si po nich pustil autobus s ludmi? Zober auto a chod si ich prehliadnut, aby si zistil preco tade bus jazdit nemoze! Staci tu medzi Zohorom a Vysokou pri Morave v dlzke 6km.
(Vo Vysokej mi byva sestra, viem o com hovorim)
To, ze je nieco v google maps ukazane ako normalna cesta neznamena, ze taka skutocna je.
OT otazka: Ked uz sme pri tom.. nevie niekto o nejakom dobrom navode na vyrobu takychto schem, ktory by bol najditelny niekde na nete? Dakujem a sorry za OT..
Jasne, uz chapem.. no ale berme do uvahy ze stanica pre rozjad nocakov skor ci neskor skonci (lebo nebude obratisko), takze aj tak to bude treba niekde presunut.
Pokial by si mal N53 a N630 potrebujes dva vozy. Ak by si mal N53 obcasne jazdiacu do Grobu tak tiez potrebujes dva vozy. Chapes?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon