- neuvažoval by si nad rozjazdom týchto spojov z Hlavnej stanice?
- tie linky budú stáť aj vo Vištuku (N503) a Lozorne (N301)?
- Veľký Grob je zaradený do koncepcie BID?
- pripadá do úvahy, že na tom nočnom spoji by nešiel výlúčne Sor, ale i iné 12 metrové vozidlá Slovak Lines? resp. prečo si tam vyhradil Sor? ?
Skôr si myslím, že práve cez námestie/pešiu zónu - Pribinovu by kľudne mohla byť na povrchu a podzemne medzi mostom a Mlynskými nivami ?
Čo sa týka oblasti trhoviska, zrušila by sa len úzka časť pozdĺž Miletičky po niekdajšiu zastávku autobusov, kde by zabočila doprava a napojila na ružinovskú trať v blízkosti vyústenia Ružovej doliny. Druhou možnosťou je podzemná "priamka" popod trhovisko.
Dnes som trocha šotoušil a pohral som sa s regionalnou nočnou dopravou
čiže stručne:
- Linky by boli očíslované Nxxx, pričom xxx by dodržiavalo číslovanie v koncepcii BID
- Linky by sa delili na dva druhy a) nosné - SOR C12 b) doplnkové - minibus
- Fungovanie: okrem linky N702 (ktorá je doplnková a ide rovno z BA) vyrazia všetky nosné linky (N201,N501,N601 a N701) do svojich destinácii. S výnimkou N701 majú všetky prestupný uzol.
príklad smer Malacky
Nosná linka N201 stoji v Stupave, kde je prípoj na N301 (Linka do Plaveckého Mikuláša). pokračuje ďalej do Malaciek, kde je prestup na linku N202 (doplnová linka). Potom pokračuje do Gajar. V Malackách čaká spoj N202 (tzv. priechodá doplnková linka) ktorý smeruje do Záhorskej Vsi, tu sa bez prestoja otočí a vráti cez Malacky do Závodu. Tu sa taktiež bez prestoja vráti, až sa pristaví v Malackách, čakajúc na N201 vracajúcu sa z Gajar do BA
V nosnej fáze, by som spustil iba linku 501 a keď sa ujme, tak ostatné nosné + jednu doplnkovú, napr N502... ak aj tá, tak celý systém
Sytém by predpokladal dva odchody za noc o 00:00 a 2:30
prevázka jedného odchodu by vyžiadala
4x SOR C12
6x mikrobus
pokiaľ by to šlo, mohli by sa odchody nakalibrovať tak, aby cestujúci z N33 stíhali spoj
No šlo by to cez Pribinovu. Ako je to námestie pri divadle, tak tam by šla pod zemou a potom za ním by vyšla von a tie dve príjazdové a výjazdové cesty z Pribinovej na Košickú by obsadila električková trať. Jedna koľaj by šla po pravej strane smerom z Košickej a ako je zjazd na Pribinovu a druhá po výjazde z Pribinovej ?
Problém je, že podľa najnovších plánov vedie druhá trasa nosného systému dvoma vetvami - jednou je trasovanie cez Kamenné nám., ďalej v línií Dunajskej a Páričkovej do Ružinova. Dá sa tak vyhovoriť na NS MHD a električka týmto smerom (i keď cez Pribinovu) je zabitá...
Dokonca u mňa v škole je taký veľký plán kde je tá os trate narysovaná červeným tušom a zvyšok polohopisu a popisu je čiernou. Okrem toho sú na osi trati vyznačené obdĺžnikom aj zástávky ? dúfam, že sa mi to podarí odfotiť čím skôr, potom by som to nejak dal na net a dal link na to. Okrem tej trate ten projekt obsahuje aj zakreslenie trate od Šafka cez Štúrovu, Nám. SNP. Hodžovo nám., Štefánikovu k Hlavnej stanici. Inak veľmi málo chýbalo k tomu aby namiesto trolejbusov po Štefánikovej premávali električky, a potom si predstav, že by sa na Kamennom námestí spravil križovatka zo štyroch smerov kde by ten štvrtý bol smer cez Dunajskú k ASMN, a ďalej po trase linky 202 k Cintorínu Ružinov. Čiže keby sa vtedy myslelo dopredu mohla z Vrakune po trase 202 premávať električka s pokračovaním cez Kamenné a Hodžovo námestie k Hlavnej stanici...KEBY SA MYSLELO...
Áno, spomínal som, navyše trať Šafko - Pribinova - Košická - Záhradnícka/Miletičova by si nevyžiadala, alebo vyžiadala nákup iba minimálneho počtu električiek a čiastočne odstránila zraniteľnosť električiek v centre.
Snáď neskrátia L 50 len po Šafko. Myslím si, že je to dosť oblúbená linka do AuParku. Inak som zvedavý, či počas rekonštrukcie Starého mosta skrátia L 50 len po Šafko, alebo ju zo Šafka povedú okolo Eurovei na Apolo most a po Einsteinke do Auparku.
A to potom po Jiráskovej pôjde 68,96 a posilnená 99 a po Romanovej len 99? Keď už by mala cez Romanovu chodiť len 99 tak aspoň by som odklonil linku 96 po od zastávky Romanova cez Bradáčovu a končila by pri Technopole, pokiaľ by sa tam nerozhodli ponechať 83. Inak by to bolo celkom fajn keby aj z Romanovej ulice premávalo dačo na smer Ružinov, lebo na ten smer čo idú 96 a 68 tak obidve idú cez Jiráskovu a zas z Jiráskovej nechodí nič na smer Nový most, hoc jednu zastávku od Švabinského linkou 99 a rovnako aj 68, chodia 93 a 94.
Z takej Bradáčovej pôjdu ľudia ako na električku? K Dostihovej dráhe by som nedával 83, nechal by som tam 92 s intervalom 20/-/20//- do VW a 20 celotýždenne po TESCO Lamač. 83 by som nechal jazdiť k Technopolu aby aj ňou mohli ľudia zo zastávok Bradáčova, Romanova, Hrobákova ísť na Jungmannovu k električke.
95 sa zruší, 78 sa dá po šafko, 50 sa ešte nevie a možno aj 83 a 92 sa skráti po Dost Dráhu... To je vššetko
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony
Čo sa týka oblasti trhoviska, zrušila by sa len úzka časť pozdĺž Miletičky po niekdajšiu zastávku autobusov, kde by zabočila doprava a napojila na ružinovskú trať v blízkosti vyústenia Ružovej doliny. Druhou možnosťou je podzemná "priamka" popod trhovisko.