Prečo myslíš? Hlavnou úlohou 31 je dopravovať davy študákov z intrákov na Mlynoch do centra - pochopiteľne ku školám. Smerovaním na Nivy by si získal obsluhu Právnickej fakulty, ale stratil celý areál STU v oblasti Mýtna-Vazovova-Radlinského.
Samozrejme, že na električku na Dolné hony by sa miesto našlo. Osobne by som si vedel predstaviť trať zo Šafka cez nivy a ďalej po trase linky 202. Jediným "úzkym hrdlom" na trase je úsek okolo zastávky Priekopnícka, ale aj to by sa dalo vyriešiť, keďže na jednej strane cesty sú len rodinné domy a tie by sa snáď dali zdemolovať. Dobrá obsluha sídliska s tisícmi obyvateľov je hádam viac ako nejaké 4 rodinné domy. A myslím, že ich maitelia by ani neprotestovali, ak by dostali náhradné domy niekde v Karlovej Vsi. ? Je síce pekné, že v Dúbravke to nie je plánované súbežne s električkou, ale aj tak je podľa mňa blbosť ťahať tam trolejbusy. Inak ak sa dajú použiť eurofondy na stavbu trolejbusových tratí (bolo to spomínané v súvislosti s traťou na Pražskej), mali by sa dať použiť aj na stavbu električkových, či nie?
Re #121398 810zssk: ZoloŠuk náš večne hádavý, čo je šotonávrh na tom, keď chce niekto veľké sídlisko obsluhovať električkou? Ak by som tu brojil za električkovú trať do Záhorskej Bystrice, to by bol šotonávrh ale nie toto... Trolejbus Ti z kapacitného hľadiska neprinesie oproti autobusu žiadnu výhodu, električka áno. Bratislava nie je Žilina, aby sa tu s trolejbusmi mohlo počítať ako s nosným systémom (čo momentálne trolejbusy sú napr. na Dolných honoch)...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider