do mna zozadu tukol nejaky fesak a poskodil mi naraznik... vybavovacky stali kopec usilia, telefonovania a blby naraznik som dostal az mesiac od nehôdky...
zaklad je v tom, ze peniaze vyplatene na ruku si nemozes dat do nakladov, teda to ide zo zisku. Aby si mal cierne vydavky, potrebujes aj cierne prijmy. A to nema kazda firma.
jasne lebo ked to opres s IGK tak nemas potom ako vodic ziadne problemy. Ani natahovanie sa s policajtami, poistovnami pripadne platenie spoluucasti, a stratu hodnoty vozidla tiez nemas. Takze sa vsetci vodici IGK hrnieme do nehod.
ale ano kazde peniaze teba zarobit. Ale tie cierne sa nedania.
Opat sa tvaris ako majster sveta a ides tvrdit ze cierne peniaze sa nijak firme nevyplatia. No bohuzial, pravdu nemas.
to je snad samozrejme. Raz ked to nie je opravnená odpočitateľna položka, tak inak ako do zisku to ist nemôže.
Teda môže, z čiernych penazí ktoré ma každa firma.
Treba si naštudovať daňové zákony. Nemôže, pretože by tým dochádzalo ku kráteniu dane z príjmu. Ja jazdím na služobných autách od revolúcie prakticky nonstop.
No je. Keďže onedlho nastane skoro komplet výmena klbákov a ostane len pár najzachovalejších Ik435, TAMBUSOV a potom najnovšie CNGčkované Karosy B741, tak už existuje šanca, že bude jednotný náter aspoň medzi autobusmi. Síce SOR B 9.5 a Ik4xx nebudú nikdy v červenom,že? Plánuje sa sa vyradiť aj dačo z tých prvých CNG B741 Karos?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
to vzajomne netransparentne obvinovanie sa mi tiez nepaci
NAFTOGAZ hovori ze nemozu otvorit cesty
a
GAZPROM hovori ze Ukrajina kradne...
hlavne ze my nemame plyn