lenze uz ti tu bolo X krat hovorene ze SOR sa kupuje preto lebo ponuka rovnaku kvalitu, pohodlie a spolahlivost za menej penazi. A kedze MHD sluzi na prepravu ludi a nie na ukajanie sotochutiek niektorych jedincov, tak nie je dovod, aby sa nekupoval aj nadalej kym sa nenajde niekto, kto ponukne za tie iste peniaze nieco lepsie.
Ak myslíš to čo ja, tak vedz, že to v tých vozidlách bolo už od novoty. V katalógu sa medzi Úpravami píše nasledovné: "Niektoré vozidlá poslednej série prišli o možnosť vyhradiť priestor predných dverí iba pre vodiča demontovaním časti veľkej kabínky, ktorá sa však v premávke používala len výnimočne."
Takže tento je asi jediný, ktorému takáto vymoženosť zostala.
To nie je novota tie busy to mali od vyroby. Vodic si mohol otvorit kabinu a spojit to s tym sklom, tym padom mal cele prve dvere pre seba. Neviem ktory to je bus predtym ale pozri si v katalogu 1320-1322; 2320-2323;
Nahodil som tu otázku ako je možné, že pri vozidle 2646 sú vpredu namiesto madiel inštalované dvere z kabíny šoféra? Vie mi niekto povedať čo to spôsobilo, že v autobuse čo prešiel GO a obnovou interiéru je takáto "novota"?
Takže podľa toho výskumu sú dôchodcovia z Miletičky a Kamenného nám. hrnúci sa na popredné miesta v linkách ohromne spoločenské (ne)tvory. Odkedy je zazeranie a sprosté poznámky na toho kto im neuvoľní v dostatočnom predstihu miesto spoločenské? ? To zas dáky výskum unudených vedcov. Nabudúce môžu skúmať to ako držia šoféri volant a ktorou časťou chodidla stúpajú na pedále ? možno objavia skrytých Schumacherov alebo japonskách kamikazde typu Takuma Sato a Toranosuke Takagi ?
ja si 1.) v zime zasadne hladam miesta pri kureniach. A zistujem ze vela z nich je nefunkcnych, alebo nezapinanych. Aj dnes som skoro zamrzol v 94. Hlavne ze na konecnej stal so zapnutym motorom. Myslel som si ze kuri.
2.) mimo zimy si hladam miesta s nezasratymi sedadlami, ktore treba casto hladat ako ihlu v kope sena - napr. v Ik435 je jedno v zadnej casti a 2 v prednej casti.
?
Nemusí mi nikto vysvetľovať, že vedenie nášho DP a výrobca SOR sú dva systémy od seba nezávislé a tak to čo si náš DP objedná môže SOR len ochotne vyrobiť a predať. To už kam si to daný DP nasadí je SOR jedno, takisto ako Solarisu bolo jedno, že jeho 15metráky nahrádzajú naše Ik280, alebo v iných mestách kde mohlo dochádzať k podobným výmenám s vozidlami od MAN, Marcedes... Jednoducho za odpor k SOR môže náš DP tým ako ich nasadzuje a výrobca je zodpovedný za design, ktorý vyzerá o ničom (chápem, ostatným sa design ľúbi).
P.S.: Nebolo by od veci keby 12 NB bol vyrobený s tromi dverami nie? Alebo keby bola aj NC verzia. 18 NB už má trojdverovú verziu pokiaľ si pamätám.
BNka (cize hrby) su jediné SORY ktoré sa mi hnusia... som presvedčený, že sa ten "hrb" dal riešiť ináč... každopádne už sú NB, čiže SORU verím
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo