Tak sa zmôž aspoň na používanie Googlu predtým, než si začneš na mňa otvárať papuľu, havko. Ja ti tu predsa nebudem vypisovať, kto všetko kúpil 9,5- a 10,5-metrové busy okrem Bratislavy.
tento problem je zasadny lebo generatory, ktore majú zabezpecovat podporne sluzby pre elektricku prenosovu sustavu su skoro vsade na baze plynu! To znamena ked nedojde plyn hrozia vypadky elektriny a to by zasadne obmedzilo, resp. znemoznilo chod elektriciek a trolejbusov. dpb mozno patri do regulacneho stupna kde sa musi naozaj setrit
cisto hypoteticka zalezitost. BVS odchytava metan vznikajuci v COV. Cast z neho pouziva na kurenie vo vlastnych budovych, ale casto je aj vidiet ako ho spaluju. Hlavne v lete
No a kedze 50-98% zemného plynu (podla povodu) tvori prave metan je mi doteraz zahadou, ze DPB ho od BVS nečerpá a nema istu cast vozov prisposobenu na metan. Ako napríklad Stockholm. Hlavne ked mesto ma v BVS takmer 60% a petrzalska vozovna je od COV na 50metrov
Aj ked mozno toho metanu nie je tolko aby sa s tym dalo nieco robit.
urcite viete o tom ze na slovensko su zastavene dodavky plynu, plyn potrebuje premavku aj mnoho vozidiel DPB a momentalne su je zasobnikoch ulozene mnozstvo plynu, ktore vystaci na 80 dni. chcem sa opytat co by dpb robil keby nemali plyn a teda nemohli jazdit?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
6222