Ale prečítal som si CELÚ tvoju správu, havko. Ty sem nechodíš DISKUTOVAŤ o doprave, ty si sem chodíš len presadzovať svoje pomýlené a ničím nepodložené názory. X ľudí ti tu napísalo, že SOR-y sú úplne v poriadku a ty budeš len dokola točiť, aké sú to šmejdy, lebo tebe sa nepáčia.
Ale prdel starú. Tie zákruty tam boli aj cez víkendy do novembra, kedy tam boli výlučne 12m vozy!!! A vrakosa tam mala ešte náhodou všade dosť veľa miesta...
Re #120321 Kakke: Počas leta už tam kĺbáky nie sú ?
Ktoré dve ulice to boli? Ja čo som do ZB šiel 37 čo bolo výlučne Ik 415, tak som nepozoroval žiadne problémy. Ako tam inak potom môžu nasadzovať klbáky cez víkend počas leta?
Ja neviem ? To mi vravel ten kolega ja som este osobne v ZB nebol (naco chodit na "koniec civilizacie" (nic v zlom ? )). Je mozne, ze jeho "neodborne oko" to nevie posudit.
Kakke tie SORy na L37 su z dovodu jednej neprijemnej zakruty v Zahorskej Bystrici kadial by nepresli 12 metrove autobusy (aspon to tvrdi kolega, ktory dochadza zo Stupavy do Bratislavy cez ZB)
Len neviem načo ponúka SOR k 18,12, a 9.5 ešte aj 10.5 a minibus (neviem či má 8.5 alebo koľko). Väčšinou sa výrobca zameriava na 18,15,12 a potom jeden pidibus s kapacitou 40 až 50 ľudí. Argument, že sa snaží čo najviac vyhovieť je na mieste ale aby si potreboval dopravca vyberať medzi 9.5 a 12 ešte aj medzitým 10.5 tak je to úchylné. Akurát tak dobré na ušitie tendra na "busy do 11m", tak kto sa tomu môže priblížiť tak ako SOR 10.5 BN. Neni aj Crossway v 10.5m trojdverovom prevedení?
Zaujímavé by bolo inak si predstaviť ako by vyzeral 15m SOR. Nevedel by to dakto zručný spraviť, takú koláž akoby mohol vyzerať 15m SOR? Postačilo by aj v tom náhľade z boku ako je v katalógu vozidiel, nemusí to byť upravená foto.
Čo sa týka SOR v Lamači, tak na 30 môže byť ale na 37 to je silná káva, nakoľko 37 berie Záhorskú Bystricu a ešte aj Lamačanov. V rukách nášho DP to je dvojsečná zbraň, kde sa jedným koncom oháňa DP, že sú čiastočne NP a komfortnejšie a na druhej strane sa cestujúci môžu oháňať, že sa nimi znižuje kapacita na linkách kde premávajú. Rovnako neochota DPB preradiť pár SOR do Jurajovho dvora pre linky ako 56,57,58 a 65 je mínusom. Včera som napr. videl jeden z troch Ik412 na linke 57, nechápem na čo je na takej linke kde sa nevezie viac ako 40 ľudí?!
Ja som sem nedošiel hodnotiť dakoho mozog. Ak si to nepochopil tak toto je fórum o DOPRAVE! Ak chceš otvor si psychiatriu alebo poradňu. Za ďaľšie si si neprečítal asi zvyšok mojej správy, nakoľko si sa dostal len po slovo Ikarus, čo bola asi 1/6 celej správy. Ráč si prečítať celú správu.
tak ja osobne proti SORom nemam nic...nie som technik ani vodic ani nic podobne tak tu nebudem pisat o takych veciach...ale z pohlade bezneho uzivatela - cestujuceho, som s nimi spokojny...su v pohode, vcelku rychle, pohodlne...a najma SORy s vyklapacimi otvaracimi oknami maju dobre vetranie...na rozdiel od takych karos najma plynofikovanych, nehovoriac TAMoch a "skvelych" duobusov...A co sa tyka ich imidzu - osobne mi je jedno ci ma nieco hrb, ci vyzera ako vajco nieco...a tak dalej....opakujem, pre mna je dolezita spokojnost s prepravou a spolahlivost, a tu mi SOR plne zarucuje...Je to samozrejme len moj nazor, nikomu nejdem brat ten jeho ani vnucovat ten moj
je to hlavne komplikácia, rovnako sa kontrolujú všetky storná, nakoľko v minulosti sa praktizovali rôzne podvody zo strany obsluhy... je to ako keď pri šoférovaní autobusu dôjde ku dopravnej nehode - ak si ju nezavinil, nemôžeš za ňu, ale tri dni beháš kvôli papierovaniu okolo toho...
problemy s databazou. riesi sa to, ale zial este nejaky cas to asi potrva.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023