Presne tak. Po koľajniciach. Tak to má zmysel. Ale na druhej strane zastávky by nemuseli byť tak extrémne nahustené ako sú na niektorých miestach dnes.
Preco autobus? Ak sa bude elektricka tahat do Vajnor tak sa pri nej moze (kusok za ZP smerom von z mesta) postavit P+R a odtial nech jazdi elektricka stale kazdych 6 minut, alebo castejsie.
Este by som sa tomu zatvoreniu Stareho mosta pre IAD moc netesil, je totiz mozne ze sa na Safku uplatni uz v BA uspesne zavedena "preferencia" MHD, a to tak, ze pocas jedneho cyklu budu mat auta na Dostoj.rade zelenu 15minut a autobusy zo Stareho mosta 5 sekund ?
K tomu P+R. Predstavme si že niekde na vstupe do Blavy z D1 bude P+R. Pôjde odtiaľ autobus v dvojminútových intervaloch do mesta. Ale nie je to jedno, či budem sedieť v zápche v buse alebo v aute? Bez Bus pruhov alebo inej peferencie je P+R málo efektívne. Koľajová doprava v kombinácií električka ako NS a S-Bahn by ma dostali rýchlo a efektívne z P+R do mesta. Vlak ktorý pôjde na letisko by sa mal o kúsok potiahnúť na nejaké pole kde bude P+R a nodtiaľ až do centra alebo inej časti BA po koľajniciach. Rýchlo a kvalitne.
Ale otázne je, či odstavenie mosta donúti ľudí nastúpiť do mhd. Kiež by to tak bolo. Cestovanie v L 78, 95, 50 sa skráti o ? Dve minúty, päť minút? Ale keď to má pomôcť tak som prvý čo sa pod to podpíšem.
"Som proti nasilnemu potlacovaniu IAD v casoch ked kapacitne ani kvalitativne MHD nestaci - je to zacarovany kruh... Ale preco teda mesto nevsadi na akesi spriatelenie IAD a MHD v podobe P+R? Ved tym by mohlo plynule dostat ludi z aut do MHD..."
Presne preto treba súčasne s obmedzovaním IAD posilniť MHD. A o potrebe P+R parkovísk snáď nemusíme polemizovať.
"uzavretie stareho mosta nema s preferenciou vela spolocne" - A k tomu si ako dosiel?
Vyhradenie jazdneho pruhu pre autobusy na miestach kde su zapchy a frekventovana MHD je preferenciou. A presne to sa udeje v pripade Stareho mosta, az na taky maly detail ze uz tam na IAD nezostane miesto ?
"Nech to ostane ako to je, ked sa dorieši preferencia mhd a budú kvalitné spoje, nadväznosti, a kampaň aby ľudia presedlali, potom hovorme o IAD v centre. Ne?"
No a práve o tom to je. Uzavretie Starého mosta pre IAD, ktoré nás onedlho čaká, považujem za jeden z krokov preferovania MHD. Aj keď vynútený inými okolnosťami.
Prave som dopozeral Drahovskeho video ohladom P+R parkovisk a fakt som dosiel na to, ze u nas v BA takato politika neexistuje...
Som proti nasilnemu potlacovaniu IAD v casoch ked kapacitne ani kvalitativne MHD nestaci - je to zacarovany kruh... Ale preco teda mesto nevsadi na akesi spriatelenie IAD a MHD v podobe P+R? Ved tym by mohlo plynule dostat ludi z aut do MHD...
bol by som velmi naivny, keby sa majstrovstva sveta v ladovom hokeji niesli v duchu "prid MHD - je v cene listka"... alebo keby sa tak dohodol s HC Slovan...
alebo by clovek s platnym TP mohol cestovat v urcity cas na polovicny listok...
"nie, nemal si byt blby a nastupit" - Nebol som blby, riadil som sa tarifnymi podmienkami pre SMS listok, bod 9, ktory hovori: Cestujúci je povinný nastúpiť do vozidla už s prijatým platným SMS cestovným lístkom na mobilnom
komunikačnom zariadení.
"Kup si papierove listky alebo elektricenku" - Ja elektricenku mam, ale dotycna osoba ktora cestuje MHD dva krat za rok ju pochopitelne nema. No a kedze sme momentalne nemali mince, rozhodli sme sa vyuzit tuto sluzbu.. predsa je blbost aby som platil cenu za nieco co nefunguje.
nie, nemal si byt blby a nastupit. V pripade revizie by sa to vyriesilo... Naprikald v odoslanych spravach ukazat odoslanu spravu alebo podobne.
Aku zlavu na riziko? Ty ses niekedy fakt vul. Kup si papierove listky alebo elektricenku a nebudes mat "riziko".
Viem - a to ma ospravedlnit pripad ak kvoli neskoremu doruceniu SMS musim cakat dalsich 30 minut na dalsi spoj? Ked som za to zaplatil? Nech daju zlavu za "riziko", ktore vznika a bude to OK.
Nehovoriac o tom ze ta sluzba uz funguje dost dlho na to aby sa takyto problem vychytal.
vies otom, ze je ta sluzba stale v skusobnej prevazdke?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
"nie, nemal si byt blby a nastupit" - Nebol som blby, riadil som sa tarifnymi podmienkami pre SMS listok, bod 9, ktory hovori: Cestujúci je povinný nastúpiť do vozidla už s prijatým platným SMS cestovným lístkom na mobilnom
komunikačnom zariadení.
"Kup si papierove listky alebo elektricenku" - Ja elektricenku mam, ale dotycna osoba ktora cestuje MHD dva krat za rok ju pochopitelne nema. No a kedze sme momentalne nemali mince, rozhodli sme sa vyuzit tuto sluzbu.. predsa je blbost aby som platil cenu za nieco co nefunguje.