Hmm tak snad nejakemu Kauflandu nebudeme prisposobovat linkove vedenie. Nieco ine je velke nakupne centrum ako napr. Polus a Aupark, a nieco ine obycajny supermarket. Su tu dolezitejsie body, ktore by sa linkovym vedenim mali pospajat, napr. ako tu uz bolo spomenute: Letisko s centrom mesta..
Samozrejme, priorit viac moze byt, ale prve miesto je len jedno a tam by mala patrit elektricka do Petrzalky, ktoru povazujem za najdolezitejsi projekt, ktory BA potrebuje.
Však Kaufland má dobrý prístup. Aj z L 50 sa tam dá dostať. Sú lokality, kde by si ľudia želali takú dostupnosť ako ku Kauflandu. A v dnešnej dobe by som už uvažoval o zkolajnenie trasy AS Mlynské Nivy Legionárska/Krížná smer centrum a smer Ružinov/Letisko. Miesta na vybudovanie električky medzi AS a Stanicou Konskej železnice je myslím dosť. Autobusy by som už na lezisko netahal. Mohla by to byť L 14 z centra, lebo linka z centra na letisko absentuje úplne.
O priorite električky do Petržky pochybuje len málokto. Ale mesto by tích priorít malo mať viac a nie kôli jednej iné odstaviť na druhú koľaj. Denne, kôli práci, využívam ťah Maximilána Hella, Trnavská, Ivanská, Galvaniho. Smer pricestie-Avion je upchatý a okrem iného kvalita cety na Ivanskej je mizerna/okrem zrekonštruovaného úseku/. Tích dopravných stavieb, aby sa zlepšila dynamická doprava, by malo byť desiatky. Ale rozpočet nepustí...
Inak, ak by sa Ruzinovska predlzila na letisko viem si tade predstavit linku Letisko - Ruzinovska - Dulak - AS a spat. 50 by sa potom mohla presmerovat tak aby namiesto Tomasikovej od starej Ikey isla po Trnavskej a cez Bajkalsku na Ruzinovsku. Myslim ze prevazna cast cestujucich (t.j. dochodcovia) by uvitala obsluhu Kauflandu.
Priznam sa ze v spicke tam velmi necestujem, ale ked ju obcas vyuzijem, tak je vzdy v pohode.. naozaj by mala byt prioritou? V ramci Ruzinova este mozem suhlasit, ale v ramci BA vidim dolezitejsie veci (napr. elektricka do Petrzalky).
tá Ružinovská by mala byt prioritou. Jej predĺženie spolu s elinami je nevyhnutné. Zároveň aj cyklistická trasa by mohla tadialto viesť. Je mi záhadou, prečo sa to tak vlečie. Napojenie na Glavniho by bolo úžasne pre odbremenenie železnič.priecestia Ivanská cesta. Ale určite by sa mala aj Hradská napojiť na Galvaniho. Ale všetko je tak pomaleeeeeeee.
Vies ako som na tento "nedostatok" prisiel? Stal som na zastavke a babicka, ktora si citala oznam si tam nasla ze 212 chodila podla prazdninoveho rezimu, ktory na CP nenasla, tak sa ma pytala ci neviem ako to chodi...
Cloveka co sa o danu oblast nezaujima to zmatie.. a pokial je jedinym vysledkom toho ze si precita oznam zmatenie, tak sa nedivme ze ich necitaju.
Taakze, dnes sa mi postastilo na Medveda Kapacitneho no. 1999 tak par postrehov:
- jazdi to samozrejme super - a vodic to poriadne rozbehol
- DPB opat (pravdepodobne kvoli uchyteniu) pouzil velke vnutorne BUSE, ktore osobne nemam rad, ale chvalim ze je aj v zadnom clanku
- nema to vsak hlasice
- ludia su z toho stale pozitivne prekvapeny a reaguju rozlicnymi zvukmi od "takymto peknym autobusom som sa este neviezla" po jednoduche "waaau"
- tretie a stvrte dvere sa z nejakeho dovodu zatvaraju neskor ako prve a druhe.. kusok to zdrzuje..
- jedine co mi vyrazne vadi je tma.. mozno by bolo vhodnejsie pouzit take skla ako maju niektore Karosy - su sice tmave, ale nie az tak vyrazne
- kazdopadne to bol skvely pocit, ist tym v MHD Bratislava
V pripade zaujmu o poradie kde sa nachadza, napiste e-mail (resp. sa ozvite na ICQ) Kindermafii sa tato informacia neposkytuje ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01