Re #119200 MatejBA: neuveritelne. Z toho vyplyva, ze vsetky elektricky z Dubarvky a Karlovky zaplnaju z 90% ludia z Dlhcýh Dielov. ?
Tvoje subjektivne pocity, kde ludia vystupuju najviac ma nezaujimaju.
neuveritelne. Z toho vyplyva, ze vsetky elektricky z Dubarvky a Karlovky zaplnaju z 90% ludia z Karlovej Vsi. ?
Tvoje subjektivne pocity, kde ludia vystupuju najviac ma nezaujimaju.
Rano chodia na elektricky, tak ako ja, ale poobede sa vzdy 90% elektricky vyprazdni prave na molecke.
Iba som chcel poukazat na to, ze ak nasadia kapacitne mensie autobusy na L32 bez zlepsenia intervalu, tak to dopadne zle (viz. pokusna prevadzka SORov pred par rokmi)
zli zli cestujuci, ktori si na Jasovskej dovolia nastupit do 91/191 aby boli rychlejsie v centre.. Take nieco im nemozeme dovolit..
Samozrejme to je hlupost. Aj je pre niektorych obyvatelov Petrzalky 91 vyhodna, tak ju maju plne pravo vyuzivat a DPB ma povinnost ju posilnit.. A nemat blbe reci o tom, ze 91 je len pre Jarovce, Rusovce a Cunovo..
pokiaľ si pamätám, tak pri prečíslovvaní bolo uvádzané, že prvé číslo je oblasť, kde bude linka tráviť väčšinu času... fakt by bolo lepšie spraviť zo 68 zase 86 (aj keď z diaľky na zastávke by to vyzeralo podobne, pokiaľ by na 88 neostali SU) - btw. v Ružinove nemá ani konečnú a z 87 nejakú 78-79. btw. podľa Tvojho vysvetlenia - čo má spoločné dnešná L79 s Petržalkou?
Re #119194 Majo: a aký je problém vrátiť 96 a 68 do starej trasy (spred 12/08 rešpektujúc zákaz odbočenia z Apolla, a teda smer Pe cez Bulíkova-Šustekova) s tým, že by 196 išla novou? nebol by počet vozov rovnaký ako teraz?
lebo to zacne snezit a hned vsetci 83-ky sa presmeruju do Dubravky aby tam zapadli niekde.. rovno tam nazenu aj zalozaky a potom zavolaju Majovi.. mali ste pravdu pane ?
To musí ísť ruka v ruke s prácou dispečingu.
Hentie nápady, aj keď nie tak celkom ako dotyčný, ale niečo na ten štýl, som mal už veľmi dávno predtým... ? V paríži som bol už v 1999 a už vtedy ma inšpirovalo dve - tri linky na zastávke a intervaly - v jedenom kuse..
A zlvášť po 2005, kedy Petržalka dostala nosné+ doplnkové linky, ale zvyšok mesta má stále bus linky s košickými intervalmi.. niektoré názory sú potvrdené aj nezávislými odborníkmi a firmami, ktoré riešia optimalizáciu LV..a koniec koncov s niektorými nápadni súhlasíte aj Vy v #119192 ?
Ja by som nesúhlasil ani so zrušením 34 a 84. Malo by to negatívny vplyv na pravidelnosť dopravy. Napr. nasneží v Dúbravke, stane sa nejaká nehoda na Patrónke (...) a Petržalka je bez 83. Rovnako tak je podľa mňa zbytočné, aby cez starú Dúbravku zachádzalo toľko autobusov. Nehovoriac o kopírovaní dosť veľkej časti linky 88 v Petržalke. Skôr by som bol za vrátenie linky 84 do pôvodnej trasy, rovnako aj 68 a 96.
Ani so skrátením liniek 91/191 po Vyšehradskú by som nesúhlasil, lebo tým oberieš obyvateľov Lúk o veľmi rýchle spojenie s centrom mesta. Všimol som si, že ich využívajú aj ľudia z okolia zastávok Vozovňa Petržalka a ďalej smerom na Lúčanku, ktorí na Jasovskej na 91/191 prestúpia z 98. Ak by si im to zrušil, dosiahneš akurát viac áut na cestách. Skôr by som možno uvažoval o posilovej linke v rannej špičke z Jasovskej pod Nový most, ktorá by mohla z Jasovskej premávať napr. minútu pred odchodom 91 z Čunova.
Súhlasím so zrušením 901.
29 by som ponechal ako víkendovú posilu za dobrého počasia, t.j. súčasný víkendový režim (+ možno týždeň pred letnými prázdninami, keď školáci chodia na Devín na výlety - ale to by sa dalo skôr vyriešiť objednávaním prepravy).
Dalo by sa uvažovať o presmerovaní linky 83, posilnení a zrušení liniek 34 a 84. Súčasné usporiadanie vzniklo hlavne kvôli nedostatočnej kapacite v úseku Hroboňova-Hodžovo, ale to je už dnes čiastočne vyriešené linkou 184.
Podporil by som aj 91/191 - prestupom na nosné linky 93 a 95 by sa vyriešil problém prepĺňania liniek určených na obsluhu Jaroviec, Rusoviec a Čunova obyvateľmi Lúk.
Ostatné návrhy sú nevhodné.
Kde si napríklad prišiel na nápad zrušiť 52 a posilniť 56? Linka 56 bohato stačí tak, ako je, 52-ka je posila pre úsek Detvianska-Východné, kde by 56 nepostačovala.
94 je dosť vyťažená, prestup na preplnené linky 31 a 39 problematický, na HlSt je nedostatok miesta na odstavenie vozidiel.
21 je v úseku Kooperativa-ASMN vyťažená až-až, navyše je to nosná linka pre DNV, preto by nebolo vhodné ju ukončiť už na okraji centra; plus nedostatok miesta na odstavovanie vozidiel na HlSt.
59 - má zmysel ako rýchle prepojenie Petržalky s Račou. Na prepojenie Rače s centrom sú električky (a najmä v rannej špičke sú rýchlejšie než 59). Takže buď ponechať súčasnú trasu, alebo zrušiť úplne a posilniť 55.
78 by sa dala skrátiť na Šafko. Vo zvyšnom úseku má opodstatnenie.
98 patrí medzi nosné linky. Skrátením by si zrušil prestup na iné nosné linky a prestala by byť nosnou (akú oblasť by obsluhovala? Ovsište a Polus, plus pár zastávok, kde je frekvencia tak dve hodiny denne).
podla mna by stacilo zrusit 84 dat 83 do ovsista a ten kusok si uz clovek moze odslapat co by musel zo SAV prejst z 83. takto by sa usetrili mozno aj nejake busy. a zrusila by sa aj 184 he he ?
Re #119190 Ámos: z ovsista sa da aj L99 + 95 + 13 a tiez to vychadzalo za starej L88 v pohode ?
mne sa zase dizajnovo, aj napadovo ten oznam velmi paci:) jedine, co by som zmenil su tie fotky, su uplne otrasne, nehovorim o tom, ako su tam vlozene, ale o fotkach ako takych...nechapem, co tam robi fotka historickej elektricky a celkom rad by som sa stretol s osobou, ktora tie fotky fotila, lebo to uz aj marzy odfoti mobilom lepsie tie vozy, ako tento dany clovek...keby sa DPB nehralo na urazeneho, a oslovilo niekoho z imhd, tak tu su stovky lepsich reprezentativnejsich fotiek, ale budme radi, ze je aspon oznam, aj ked co som si vsimol len na zastavkach v centre mesta...
Mne osobne sa zapáčil pred týždňom plagátik na zástavke od DBP, že aké linky sa dajú využívať na dopravu do Shoping centier, ktorý vypadal ako keby ho robila 10 ročné dieťa. Vyzeralo to takto: Robené asi vo Worde, dané logo DPB, placnutý nejaký bus, elina a tbus a nejakým farbeným textom doladené... Je to dobré, že nás DPB informuje, ale po prvé v žiadnom inom jazyku a po druhé dizajnovo na strašnej úrovni. Kebyže DPB rozmýšľa najme si aspoň externe grafika na takéto veci a hneď by bol na vyššej úrovni... Ale ako iniciatívu to beriem
Lebo tie linky podľa návrhu NN ešte lepšie napĺňajú princíp prestupného systému a nosných a doplnkových liniek, avšak na takú revolučnú zmenu by sme potrebovali jednak inú tarifu a dvak inýcch cestujúcich, voličov a politikov...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Tvoje subjektivne pocity, kde ludia vystupuju najviac ma nezaujimaju.