Myslím, že na začiatok by kľudne stačilo dať nad okienko svetelnú tabuľu s dvoma textami: Otvorené / Posledný zákazník, pričom pani chystajúca sa na prestávku by sama odhadla, či to jej začiatku stihne ešte všetkých v rade vybaviť.
to nie je take jednoduche striedaca. Kedze pri kazdej vymene by sa musela prepocitat trzba.
Pokial nevymenia pokladne za take ako maju v hypermarketoch, ze si dokaze pracovnik svoju kasu aj s trzbou zobrat, tak sa tych prestavok nezbavia.
Toto je tam každý deň. Otvorených v novom vestibule asi 4 - 5 okienok, rady na 15 minút, lebo vždy si tam niekto niečo zisťuje asi 10 minút, navyše tie ich úžasné oznamy prestávkach, v starom vestibule ľudia asi 15 minút vyčkávali v rade, zrazu pani "dôležitá" zavrie okienko, že ona má prestávku, a holt, nech si postoja ostatní v ďalšom 15 minútovom rade.
Dnes o 18.00 som bol omrknúť, ako to vyzerá s tými zónami na HlSt. Obe kasy rýchleho vybavenia zatvorené, oba automaty mimo prevádzky, niekoľko "bledomodrých" kás zatvorených pred ostatnými kasami taký rad, že do 15 min. nebola šanca dostať sa na rad.
Akáže blbosť? O pár metrov máš novú pohodlnejšiu predajňu... Ja som nechápal DPB akú to ma rentabilnosť. A je to dobrý krok. Akurát by som dal aj nejaké navigačné mapky, pre nejakého cestujúceho ktorý netrafí do podchodu ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
7921
to je malo fotiek!