Co som bol v Moste - Litvinove, tak tam prestavali niektore krizovatky na kruhove objazdy, najma v oblasti zastavby. Podla mna to bolo dost rozumne, doprava tam zbytocne nestoji (nie je jej tak vela) a nikto tam nelieta 80 km/h. Lebo to prakticky nie je mozne. Co som skonstatoval ako negativne bol fakt, za aj autobusy MHD sa tam museli otacat. Vodicom vobec nezavidim, furt tam tocili volantom... Ale stacilo by keby boli tie objazdy trosku vacsie... Lebo boli fakt male... Akoze klbova Karosa sa tam tak-tak zmesti...
Turbo
Vsak mu napis.
KLF #11796:
Pekne, pekne. Opisuje to pravu situaciu v podniku. Na smiech to vsak nie je. Inac s podhadzovanim moc skusenosti nemam, ale viem ze na paneli je take tlacitko "vyhybka bez prudu" alebo "blokovanie vyhybky". To ked stlacis tak sa vyopne kurenie a pomocne pohony (tusim aj chladenie trakcakov) - proste aby si mal co najmensi odber zo siete. Vyhybka by nemala podhodit. Ked brzdis a rekuperujes do siete, tak to treba tlacit aj tak, lebo aj pri rekuperacii cidlom tecie prud - a ten staci na prehodenie, teda v nasom pripade podhodenie. Sam som raz isiel (ako cestujuci) v tramvaji. Pocul som ako spievaju zaskokove odporniky (TV8) ked vodic brzdil pred vyhybkou. Odrazu to stichlo a pocul som jazyky vyhybky plesknut. Vodic ponadaval a siel to prehodit. Co si popisoval poruchu "regulator", tak k tomu ti nemam co povedat (radsej nenapisem nic ako by som mal napisat somarinu ), ale mozno SPECTRE by vedel, on je elektrotechnik a v Krasnanoch aj praxoval.