Prečo keď ide 51 z Trnavského mýta na Nobelovu tak medzi zastívkami Hálkova a Polus City Center ide cez Hálkovu, Jarošovu a Vajnorskú? ? Pokiaľ viem tak linka 50 bez takej zachádzky premáva a rovnako zastavuje pri Poluse. Aký má tá zbyotčná okluka zmysel? Navyše po ceste neni ani žiadna zastávka ?
asi nepôsobíš v Osle, ale počas mojej návštevy Osla a vození sa MHD som si tento systém všimol a pozdával sa mi (väčšinou takto boli oddelené uličky, ktoré veľmi výrazným spôsobom skracovali trasy medzi viacerými celkami, osobáky museli ísť dookola, autobus šiel skrz)....
V urcitom nemenovanom meste, kde aktualne posobim. Je strasne vela casti v meste prehradena rampami, ktore otvoria iba MHD. Ale zase vstup do centra je spoplatneny kazdemu vozidlu v hodnote cca 25Nok. Tak si rozmysli ci da za vstup do centra 25 Nok, alebo 20Nok na hodinovy listok MHD od domu. Ale k tym rampam, to by trebalo zaviest. Uz si predstavujem rampu na Obchodnej, Jesenskeho alebo Stary most
Nie, je to len odpoved na absolutnu nedisciplinovanost slovenkych, ceskych a madarskych vodicov autobusov, ktori vzdy obsadili miesta okolo Kunsthistorisches Museum a Naturhistorische Museum a v podstate zaparkovali vsade tam kde sa len dalo. Je lepsie nedovolit zaparkovanie busov a ich vstup na Ring ako im potom davat pokuty!
pre zaujimavost:
vieden od zajtra zacne regulovat vjazd autobusov do centra mesta, konkretne zajazdovych autobusov, aby sa nepreplnilo mesto a navznikol dopravny chaos koli velkemu poctu navstevnikov vianocnych trhov...velmi zvlasne riesenie, neviem, co si o nom mam mysliet...ked pojdem na vianocne trhy autom, tak ma pustia do centra a ked pojdem autobusom, tak len potom, ako si vopred zakupim "vstupenku"...co si o tom myslite???
Nebol rozdiel 5 rokov. Koncom roka 2003 ešte jazdila 7 v sedle a od 18.10.2004 už jazdili 7 a 17. Nepamätám sa, či vôbec bolo nejaké špičkové medzidobie na linke 7.
Ráno by celkom by stačilo pridať ešte dva odchody linky 17 (prípadne 7), aby odviezli ľudí od vlakov s príchodmi 7.51 a 2x8.01, podľa nového GVD 7.47, 7.56 a 8.02. Potom už frekvencia dosť výrazne klesá, takže 3, 5 a 11 to zvládnu.
Na tú poobedňajšiu premávku 7 v nedeľu si pamätám ešte aj ja ? no vôbec si nepamätám nič také, žeby ju delili na špičkovú linku. Pravda však je to, že v smere ŽST Vinohrady - Karlova Ves končí priskoro, až moc. Zatiaľ čo posledná 17 z Vinohradov prejde cez Kamenné nám o 8:00, v opačnom smere prejde 17 z Karlovej Vsi v čase 8:47. A zas sme pri tom, že bolo pridané MČ Karlova Ves a pre zmenu dodrbkali dopravu na Račianskej. Okrem toho, že študentská 59 nejazdí ako jazdila, nepomáha tomu ani situácia okolo premávky 7/17. ? Ja čo som chodil 7 tak nikdy nebola nejak extra plná ale nemôžem proti nej ani namietať, keď mi to hovoria tí čo poznám na STU a bývajú na intráku Mladá garda, že je po odchode poslednej 17 problém dojsť do školy. Najviac žiakov chodí na 7 a 9 do školy. Čiže by som pridal spoje na 17 s odchodmi z Vinohradov o 7:56, 8:08, 8:20 a 8:32, tak aby posledná 17 vykladala žiakov v centre (Jesenského) o 8:51. STU-čkari to majú s poslednou stihnuté za 12minút.
Ja som počul, že definitívne rozšírenie má byť niekedy v 2013 či 2015, lebo treba prebudovať všetky nadjazdy (nemajú dostatočnú svetlú šírku na tri pruhy) a to bude trvať dosť dlho. Preto sa pristúpi k rýchlemu "riešeniu", t.j. tretí pruh na úkor stredového a odstavných.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec
vieden od zajtra zacne regulovat vjazd autobusov do centra mesta, konkretne zajazdovych autobusov, aby sa nepreplnilo mesto a navznikol dopravny chaos koli velkemu poctu navstevnikov vianocnych trhov...velmi zvlasne riesenie, neviem, co si o nom mam mysliet...ked pojdem na vianocne trhy autom, tak ma pustia do centra a ked pojdem autobusom, tak len potom, ako si vopred zakupim "vstupenku"...co si o tom myslite???