Turbo:
jasné že akciu treba využiť, ale ja som kritizoval ten prístup, že Ťa lustrujú ako talibanského bradatého teroristu ktorý je taký drzý že chce minúť svoje peniaze v ich zasr... obchode a oni krútia nosom a vyberajú si či Ťa pustia dnu. Viem že mi povieš že ma nikto nenúti u nich nakupovať ale na druhej strane nepochopím na kieho oného zisťujú či je karta moja alebo požičaná. Ako som už napísal čím viac zákazníkov tým väčšia tržba, preto nechápem prečo ich selektujú na podnikateľov a ostatých. V rakúsku im je jedno či si majiteľom karty hlavne že u nich míňaš peniaze a obchod fičí ďalej. takto ten kapitalizmus nevybudujeme
jasné že akciu treba využiť, ale ja som kritizoval ten prístup, že Ťa lustrujú ako talibanského bradatého teroristu ktorý je taký drzý že chce minúť svoje peniaze v ich zasr... obchode a oni krútia nosom a vyberajú si či Ťa pustia dnu. Viem že mi povieš že ma nikto nenúti u nich nakupovať ale na druhej strane nepochopím na kieho oného zisťujú či je karta moja alebo požičaná. Ako som už napísal čím viac zákazníkov tým väčšia tržba, preto nechápem prečo ich selektujú na podnikateľov a ostatých. V rakúsku im je jedno či si majiteľom karty hlavne že u nich míňaš peniaze a obchod fičí ďalej. takto ten kapitalizmus nevybudujeme
Turbo
Takze dnes som sa viezol do roboty z DNV. Na dialnici bola dajaka buracka, takze aj zapcha. Neviem kde zacinala, ale pri odbocke z Lamaca uz bola (isiel som 92). Meskanie nebolo prilis velike, asi 20 minut, ale to staci. Najviac ma stvali dementi, ktori si "sikovne" spravili skratku cez cerpacku OMV. Samozrejme, kolona kamionov v pravom pruhu (a v nej aj 4800 na 92/2) nikoho nepustila. Vacsina aut bola stredna trieda, ale co ma fakt stvalo bolo to, ze SPZ-tky boli same MA, PO, SI a podobne lochy. Kua, to nevedia pockat ako vsetci ostatny!? Bolo tam aj par BA znaciek, ale v porovnani s tym co slo pekne v zapche to bolo menej. Kedze ich nikto nepustil (opravnene), tak isli v odstavnom pruhu dalej. Tam ich uz aj cakal policajt. Dufam ze ich riadne zyebe! Ti, co naozaj tankovali urcite maju pokladnicny blok, ti ma netrapia. Na Patronke sme boli zhruba v tom case, ked uz prestupujem na 83/84 na Jungmannovej. Teda meskanie bolo dost... Za Patronkou sa uz islo v pohode, ale ta zapcha oproti ma dostala... Stalo tam aspon 5 autobusov MHD, SORy a Vrakosy. Hmm. Za mostom Lafarnconi bola dalsia zapcha, konkretne pri Inchebe. My sme dlho necakali, ale co som pozeral na kolony z Petrzalky (smer od Statnej hranice Berg), tak tie boli riadne, ani som nedovidel na koniec (cesta sa tam zataca). Stali tam aj dajake busy (videl som dva klbaky). Ako sme vytacali na zastavku Dvory, tak som pekne videl dopravnu zapchu smerom na Novy most. Zacinala niekde medzi zastavkami Dvory a Aupark. Bolo tam zopar uviaznutych busov. Ale zdalo sa ze tam sa to hybe (aj ked pomaly). Na Jungannovej mi zdrhla pred ocami 83-ka, tak co uz, vsak pojdem na 84-ku. Ta samozrejme meskala 5 minut, to je bezne. Do roboy som dosiel 8:40, teda 25 minut neskor ako som si podla cestaku vyratal! A to je co povedat! Pre istotu si to este raz preratame. O 7:32 nastupim na zastavke Vapencova na 92/2. Na zastavke Jungmannova by som mal byt o 8:02. 8:04 by mala ist 83/7, v zastavke Bulikova by som mal byt o 8:09. Cisty cas cesty (aj s prestupmi) by teoreticky mal byt 37 minut. Ale v praxi sa mi to este nikdy nepodarilo! Dnesna skusenos mi iba hlbsie vryla nazor, ze "poyebany gumokol" nie je vhodny pre take ucely MHD, kde sa tvari ako nosny system. Proti doplnkovej autobusovej doprave nemam nic, ale co je na linkach 83, 84, 92, 21 a pod. doplnkove??? Vsak len sa teste, zapchy budu pribudat, autobusy v nich uviaznu a nebude mat co jazdit. Bodaj by to Kajdi zrusil! Nabuduce pojdem do roboty cez Dubravku. Uz som si to vyratal. O 7:27 nastupim na 20/1, 7:39 budem Pri Krizi. Teda mal by som byt, ale tam sa nezvykne meskat, ved zapchu som tam este nezazil. 7:42 ide 12/8 (tie 3 minuty na prestup urcite stacia), na Safku dojde 8:08. Urcite nebude meskat, to som si isty (Bigmac). O 8:10 ide zo Safka 88/2, to stiham. Na Bulikovej vystupim 8:16. Teda cas cesty aj s cakanim na prestupy je 49 minut. Ked si to porovnam s kombinaciou 92/83 (37 minut), tak je to o 12 minut viac. Ale!!! (a v tom je rozidel!) pri kombinacii 92/83 je dosiahnutie casu 37 minut prakticky nemozne, 92 bude zarucene meskat, minimalne 5 minut, a prestup na 83/84 je tiez otazny. Teda tych 12 minut, o ktore by to malo byt kratsie sa velmi rychlo vypari. Pritom je to o jeden prestup menej! Teda kombinacia 20/12/88 je casovo rovnako narocna a dovolim si tvrdit ze to moze byt aj rychlejsie, najma ked su zapchy (teda v rannej spicke urcite!). Cas 49 minut sa moze zdat horsi ako 37 minut, ale tych 49 minut sa dosiahnut da, kdezto tych 37 je velmi pochybnych. Takze si to zhrniem. Ked si porovnam 20/12/88 s 92/83, tak rychlejsia varianta je 20/12/88, zapchy na Dialnici/Patronke su na dennom poriadku... Nehody nie su tiez vynimkami. Takze nabuduce pojdem tramvajou. Aspon podporim ekolkogicku a kapacitnu dopravu ako sa len da. Kiez by do Petrzalky uz premavali tramvaje... Konkretne by ta 12-ka mohla chodit az do Osvista, potom by som nemusel prestupovat... Aj keby nesla okolo EU, mne nerobi problem ist o ten kusok zo zastavky Bulikova viac. Ach, a keby tak isla z DNV... To by bolo idealne, cas prestupu by odpadol (miesto 49 minut by to bolo 44 minut), pri preferencii by to tam bolo zarucene skor ako poyebany gumokol (ratam ze preferenciou sa da cas skratit o 10 minut) Takze 34 minut. Napriek tomu ze to ma dlhsiu trasu! Boze, kedy to tak bude???