1. Dnešné T3, K2, T6, koľko reálne chodia? Dolu Krčacmi napr.alebo medzi H. a D. Krčacmi,.. alebo iné rýchle úseky,
nehovoriac o dojazodch naprázdno z Dúbravky Juračanmi..
ale majú vsade povolenú maximálne 50km/h!
2. To sú reklamné triky ☺ mesto ich už robí toľko - nie len v rpedvolebnej kampani - že jeden hore dolu nemôže hrať rolu ☺
3. A tie eliny môžu mať naozaj maximálnu konštrukčnú rýchlosť 80 km/h. ale nebyť imhd a šotoušov, bežný vlčáci nikdy nebudú vedieť koľko bude tá elina jazdiť maximálne v skutočnosti ?
to ste nemuseli, ale ste rezidentmi MR, kedze tam travite vacsinu casu roka. Podla zakonov by ste mali dan z prijmu v MR, takisto dan z nehnutelnosti platite v MR.
Nejde oto, kde clovek pracuje ale kde je rezidentom. Rezident sa nerovna obciansto ci narodnost.
to predsa nemyslíš vážne, že 901 je neúspech, to zahradkarovi ani neukazuj ? tam je iba, že "v prípade úspechu" a "sa uvažuje", takže 901 je predsa superúspešný projekt, veď denne odvezie do Rakúska občanov SR minimálne v počte 19 kusov (ja viem, že je to iba vodič, ale keď DPB v rámci mesta prepraví milión ľudí denne), takže podľa mňa nastala situácia, že 801 je vo fáze uvažovania ?
Re #115979 AAA: mi to pripomína lololola - "ja to zmanažujem a vy zrealizujete tie drobné úpravy" ?
Re #115980 klasIK: radšej by som bol, keby oslávila pol roka od konca svojej existencie...
Re #115982 Mike: keď tam má byť 60 km/h, prečo sa chvália, že nakúpia NP eliny, ktoré dosiahnu rýchlosť 80?
Re #115994 sisi: skutočne odvádzate dane v BA? to akože máte trvalý pobyt v BA, ale reálne bývanie v Rajke. no potom sa ale nečudujte, že sa na vás obec zvysoka vy*, keď z vašej prítomnosti nemá ani ň... aj ja môžem mať napr. trvalý pobyt v BA a domček niekde v Bodíkoch či Vojke a požadovať od DPB, aby mi tam zaviedoll linku - to je ten istý prípad.
nechápem, čo týmto argumentom chcela poetka dať najavo ale dobre. Pvieš mi akú presne daň odvádzaš v BA?
Ja netvrdím, že by tam linka fungovať nemala, tvrdím len, že keďže žijete na území Maďarska, akákoľvek doprava vo verejnom záujme je v kompetencii tamojšieho Volánbuszu. Prípadne, ako to tu napíal už tucet ľudí predo mnou, dohodnite sa s obcou, aby Slovak Lines alebo niekomu inému preplatila stratu, ktorú táto linka vyrobí. Myslím, že väčšina komerčných dopravcov by sa takému kšeftu len potešila. Ale DPB nemá ani právnu, ani morálnu povinosť robiť vám taxikárov, tým skôr keď nezvláda ani vykonávanie dopravy na území samotného mesta. To že existuje zvrhlosť do Hainburgu je pre mňa skôr argument pre jej zrušenie ako pre zavedenie ďalšej.
Ale my pracujeme v BA, odvádzame dane v BA, zarobené peniaze prevažne minieme v BA - cestou domov. BA nám za to dá gulaté .....
Žiadne výhody z BA nepožívame, na nič sa nesťažujeme, len tie poondiate 4 km chceme! Takže o čom to je?
V HU z nás majú osoh len Rekultiv - smetiarska firma, Plynárne a elektrárne. Vodu máme svoju, stočné sa zatiaľ neplatí. Možno remeselníci-opravári si prídu na svoje, lebo nikto k nám z SK nechce prísť, ani keď mu uhradím cestu, alebo doveziem a odveziem. Asi sa boja tých Slotových strapatých žien a mongoloidných ludí na škaredých koňoch s krivými nohami .
Rád vidím, že aj po presídlení zachovávaš niektoré typické slovenské vlastnosti - kafranie do vecí, ktorým nerozumieš, vŕtanie do ľudí, čo im rozumejú a hlavne prístup "Ja chcem a chcem a chcem a nejaké objektívne dôvody, prečo nemám nárok ma nezaujímajú."
Aké sponzorské dary? Proste vysoké dane z nehnuteľností a kopa nových domov = vysoké príjmy obce. A je veru dobré, že sa ujde nie len starostovi na plat, ale aj na dopravu pre tých, čo tie dane platia.
Áno, prispieva MiÚ v Grobe z vybraných daní. Ale rozdiel je v tom, že prispieva z daní svojich obyvateľov na dopravu pre tých čo dane zaplatili a tieto peniaze idú na dopravu do obce v ktorej žijú, teda investuje na rozvoj svojej obce. Aj vaše dane sa investujú v obci, v ktorej ste ich odviedli. Vy v Rajke a okolí ale chcete, aby mesto, kraj alebo štát financoval dopravu do inej obce, naviac v inom štáte. Nie som si istý, či toto zákon vôbec povoľuje.
Nemá nič proti tomu, aby sa vám tam dotovanú linku zriadili, ale som zásadne proti tomu, aby ju financovala len slovenská strana. Musí niečo (ja by som navrhoval minimálne polovicu nákladov) pridať aj maďarská strana, keďže práve tam majú profit z toho, že tam žijete. Ak však toto nebude splnené, tak nech existuje len doprava na komerčnej báze a potom bude stáť lístok jedným smerom aj 50 Sk (tak ako do Wolfsthalu) čo zasa nebudete chcieť využívať.
MÚ Chorvátskeho Grobu na to má zo svojho rozpočtu, ktorý evidentne nemá žiadne príjmy ani z priemyselných parkov, ani iných rozšírených turistických atrakcií.. žeby štedré sponzorské dary?
A prispieva takou sumou, že spolu s cestujúcimi, ktorí majú na prepravu do Ch.Grobu osobitné tarifné podmienky linka ktorá tam premáva (630) nie je stratová.
IMHD nebezi len v ciernej vode, ale vsade tam kde maju internet. ?
Najlepsie je bezmyslienkovito sa niekam prestahovat a potom sa stazovat, ze vam tam nejazdi bus ci vlak aby ste dosli do prace, skoly. To je proste riziko toho prestahovania. Ale ziadajte, stazujte sa, spisujte peticie. Mozno to pomoze. No mozno aj nie, predsa len uz volite v Rajke obecne zastupitelstvo a nie v BA. Uz ste rezidenti MR a nie SR (aj ked ste stale obcanmi SR) Uz by ste mali platit dane v MR, kedze tam zijete vacsinu roka (nebojte sa oni aj ti danovaci v MR raz zaklopu aj na vase dvere) a preto v prvom rade vsetko ziadajte od vasho starostu v Rajke ci zupana, ze chcete spojenie do SR. Je to ako keby ludia v Nových Zámkoch ziadali od starostu v Gyori, aby im platil bus do Gyoru, lebo tam pracuju. Scetna predstava, ze? Rovnako scestna je, ze to chcete vy od Bratislavy.
co mi hovoril tusim m@rtin z Prahy, tak na segregovanej trati si rychlost urcuje dopravca. Samozrejme tam ide aj o maximalnu prevazdkovu rychlost vozidla ale aj zrejme o take veci ako zabezpecovacie zar. a podobne.
Fajn, aj ja som proti predsudkom a som rád že máte kvalitnejšie bývanie ako na Slovensku. Áno, autobusové linky MHD sa "rozliezajú" po celom kraji , idú až do Chrovátskeho Grobu a kľudne pôjdu možno aj do Slovenského. A asi sú od centra vzdialené viac ako Vaša Rajka. Ale "Groby" sú na Slovensku a navyše v bratislavskom samosprávnom kraji. Rajka je stále v inom štáte. Dopravný podnik má primárnu úlohu zabezpečovať MHD v Bratislave až následne môže uvažovať o doprave v regióne, alebo dokonca o medzinárodnej doprave. Linka č. 901 je povedzme "dobrá vôľa" a intnezívny lobbing miestnych. Požadujte medzinárodnú linku od Slovak Lines, Student Agency alebo Turancaru ktorí premávajú do rôznych zahraničných destinácií.
Ale najschodnejšia cesta bude asi ako písali viacerí aby ste oslovili podnikateľa so živnosťou, ktorý by vás doviezol na Slovensko na jeho náklady.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
A prispieva takou sumou, že spolu s cestujúcimi, ktorí majú na prepravu do Ch.Grobu osobitné tarifné podmienky linka ktorá tam premáva (630) nie je stratová.