Podla mna by sa mali tvrdo prehodnotit chronometraze liniek, odchody zo zastavky pred stanovenym odchodom je imho kravina, potom ku koncu linky bude mat CP len nizku informacnu hodnotu. Mali by sa velmi dobre spravit chrnometraze, trebars aj nech sa skrati jazda vecer a skoro rano aj o 5 minut....ale to asi nepojde - casova tarifa hra proti :-((
Kami
Tulenique: ja mam S120 a porazim kazdy bus okrem MB Varia. Odkedy som zazil suboj (ozajstny) B941E vs B932E, tak zacinam pochybovat ci by som 941E porazil.
Nezalezi od vykonu, ale od sprevodovania. Vid Tico.
Este ma zarazila veta o kratkych autobusoch so specialnou prevodovkou. Vsak Dracik tam bez vahania ide na 3ke. Navyse Voith na zelanie upravi prevody - niekde v Cechach tym behaju v kopcovitom terene.
V ramci existujuceho vozoveho parku DPB zrejme naozaj nie je vhodny klbovy autobus.