mam aj skype aj icq dam ti cislo 212 698 831 a skype - santer7782 a ja skor na punk som...ale dobrym metalom nepohrdiem, teraz stredu idem Pala Chodelku pozret..a o tych vsetkych bussines centrach mas pravdu...koho trapia...ako ludia sa ozyvaju aka je skazena mladez..a tak co maju robit?? Rusia jedno ihrisko za druhym futbal sa da uz tazko hrat...a ked je nejaka hala tak si to normalny clovek nemoze dovolit zaplatit..a podobne...a co mi ponukne aky oddych nejake take centrum? Sledovat tam milion ludi za sekundu zhon, hluk...takto sa mam ja bavit? Dakujem neprosim.. Za cvhilu tu kazdy manazerom a podobne, vsetci chcu len sefovat ale kto bude robit? Poctive zrucne prace a remesla pomaly vymuznu...
Tak ma napadá, že či by nebolo k veci tieto všetky veci spísať a spraviť ako plagát a vylepiť ich povedľa Ďurkovského volebných plagátoch prípadne lepšie cez ne rovno a tam všetko vypísať a dať to aj na internet. Určite okrem dopravy by som tam dal aj otázku : KOĽÝM BRATISLAVČANOM ZLEPŠILA ŽIVOT VÝSTAVBA RIVER PARKU, EUROVEY A OSTATNÝCH BIZNIS CENTIER? Určite tí čo cestujú 50,70 a 78 si moc nebudú pochvaľovať ešte viac zahltený Dostojevského rad a cestujúci z Dúbravky a KV a busmi idúcimi cez nábrežie neocenia moc River Park. Len toľko, že čo také sa zmenilo v meste k lepšiemu. Keď ideš električkou okolo hotela Kyjev tak len vidíš chodník z krížom krážom nahádzaných vrstie asfaltu, a ďalej okolo Medickej a Mariánskej to rovnaká žumpa ? jediné čo vyzerá k svetu je historické centrum, čiže akoby boli nejakí zasraní turisti viac ako obyvatelia Bratislavy, ktorí chodia po rozbitých chodníkoch. A dalo by sa pokračovať ďalej ako je celé mesto zanedbané...
no ked je cap zahradnikom... Navyse jednoznacne sabotuje predvolebne sluby pana primatora o predlzeni odchodov poslednych dennych spojov, kedze ich naopak zrusil a namiesto nich uz o 23:30 zaviedol akusi super extra luxusnu nocnu dopravu s extra spoplatnenim...
Nie podla Ike-a ale podla §7 Smer a spôsob jazdy v zákone č. 315/1996 o premávke na pozemných komunikáciách:
(1) Mimo obce na ceste s dvoma alebo s viacerými jazdnými pruhmi vyznačenými na vozovke v jednom smere jazdy sa jazdí v pravom jazdnom pruhu. V ostatných jazdných pruhoch sa smie jazdiť, ak je to potrebné na obchádzanie, predchádzanie, otáčanie alebo na odbočovanie.
(2) V obci na ceste s dvoma alebo s viacerými jazdnými pruhmi vyznačenými na vozovke v jednom smere jazdy smie vodič motorového vozidla používať na jazdu ktorýkoľvek jazdný pruh. Pritom sa nepovažuje za predchádzanie, ak idú vozidlá v jednom z jazdných pruhov rýchlejšie ako vozidlá v inom jazdnom pruhu. Ak by vozidlá idúce súčasne vo všetkých jazdných pruhoch bránili v jazde rýchlejšie idúcemu vozidlu, vodič, ktorý jazdí v ľavom jazdnom pruhu, je povinný tento pruh čo najskôr uvoľniť. To neplatí, ak vodič používa ľavý jazdný pruh na odbočovanie, otáčanie alebo pri súbežnej jazde podľa odseku 3.
Vie mi niekto znalý pomerom v ostatných MHD vo svete povedať z čoho financujú nočnú MHD? Mám tým na mysli ten zvyšok čo si v BA priplácame tých 22Sk a hlavne ako je tam možné, že posledné spoje idú z konečnej o polnoci zatiaľ čo na celom Slovensku všetko končí okolo 23:15?! ?
Keby len lenivý, ale niektorí z nich aj riadne natvrdlí. Dnes ráno som videl, ako jeden zelený ofrčkovaný somár v modrej Octavii SC-773BG takmer pozrážal ľudí na Vazovovej keď do priestoru zastávky vliezol autom aj napriek tomu, že električka v nej bola už takmer celou dĺžkou. ? Vodič električky mu dal zvonením patrične vedieť čo si o tom myslí. ?
tak nejako.. ta rychlost je tam hlavne kvoli priepustnosti ...
skoda, ze neni na pristavnom lepsie dynamicke znacenie, ale na okruhu je 80 v pohode, 100 tiez v pohode v noci a za maleho provozu ...
je to dialnica v meste, je tam velmi vela exitov ..
dalej pri rychlosti 60kmh je kapacity dialnice o hodne vyssia ako ked by isli 130 kmh ...
cize rychlost je OK, ale treba dokoncit poriadne este dynamicke riadenie na pristavnom a lepsie to koordinovat aj s inymi miestami v meste .. upozornenie na zapchy, nech to preroutovava cez alternativne trasy typu apollo a podobne ..
tak tak... vynimkou je len viacpruhova komunikacia v obci, a v podstate existuje kvazi taka znacka, resp. taka co ma najpodobnejsi vyznam a sice radenie do jazdnych pruhov s obmedzenim. Neviem kde by to bolo vyuzitelne, ale jednoducho das na modry podklad dve modre sipky, na pravu das zakaz vjazdu vozidiel nad 3,5t a je to. Jedinym rozdielom ze tato znacka plati aj pripade kolony, kedy sa vyznam tych zakazovo-predbiehacich znaciek rusi
na dialnici je standardne zakazane predbiehat z prava, respektive, aby som bol konkretnejsi, lavy pruh je len na predchadzanie, cize taka situacia, kedy predbiehas z prava by teoreticky nemala nastat...
problemom je ta nasa zvrhlost zvana dialnica v obci, co je podla mna zbytocne hranie so slovickami.
Aj v takom obycajnom Belehrade maju dialnicu ako dialnicu a ta v obci je jednoducho upravena znackami
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
(1) Mimo obce na ceste s dvoma alebo s viacerými jazdnými pruhmi vyznačenými na vozovke v jednom smere jazdy sa jazdí v pravom jazdnom pruhu. V ostatných jazdných pruhoch sa smie jazdiť, ak je to potrebné na obchádzanie, predchádzanie, otáčanie alebo na odbočovanie.
(2) V obci na ceste s dvoma alebo s viacerými jazdnými pruhmi vyznačenými na vozovke v jednom smere jazdy smie vodič motorového vozidla používať na jazdu ktorýkoľvek jazdný pruh. Pritom sa nepovažuje za predchádzanie, ak idú vozidlá v jednom z jazdných pruhov rýchlejšie ako vozidlá v inom jazdnom pruhu. Ak by vozidlá idúce súčasne vo všetkých jazdných pruhoch bránili v jazde rýchlejšie idúcemu vozidlu, vodič, ktorý jazdí v ľavom jazdnom pruhu, je povinný tento pruh čo najskôr uvoľniť. To neplatí, ak vodič používa ľavý jazdný pruh na odbočovanie, otáčanie alebo pri súbežnej jazde podľa odseku 3.