Turbo:
tam na Radlinského bde asi Bermudský trojuholník , tú elinu v múre si pamätám.
Pamätám si aj (očitý svedok následkov ) ked otec robil v Hydroconsulte na Radlinského a išli sme domov, že elina odbočovala na Vazovovu a zadný podvozok pokračoval na Račko (alebo opačne už to je možno aj 20 rokov, presne si už nepamätám), priplietol sa tam nejaký chodec a spriahadlo bolo celé od krvi, tuším tam vysel aj kus mäsa? či krvavých nohavíc? Na tú dobu dosť horor.
tam na Radlinského bde asi Bermudský trojuholník , tú elinu v múre si pamätám.
Pamätám si aj (očitý svedok následkov ) ked otec robil v Hydroconsulte na Radlinského a išli sme domov, že elina odbočovala na Vazovovu a zadný podvozok pokračoval na Račko (alebo opačne už to je možno aj 20 rokov, presne si už nepamätám), priplietol sa tam nejaký chodec a spriahadlo bolo celé od krvi, tuším tam vysel aj kus mäsa? či krvavých nohavíc? Na tú dobu dosť horor.
Turbo
Vsak to sa nic nestane, akurat tam ostane dovtedy vyisiet pokial nezapnu prud aby mohol spustit kompresor a natlakovat brzdny system (teda odbrzdit voz). Ale keby mu uz dosiel vzduch tak to bude dajaka vaznejsia zavada, to dojde servisny liasch a odtiahne ho. Samozrejme okrem tyce musi zapojit aj hadicu aby ho mohol odbrzdit. U elektricky staci nakuplovat spriahadlo a ak je totalne pokazena (ani MG resp. staticky menic neslapu) tak rucne odbrzdit celuste (vyhybkovym zelezom). Teda to mas vzdy jednoduchsie ako u autobusu resp. trolejbusu.